5 ploegen uiteraard, zo'n zoektocht gaat 24/7 door.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:51 schreef vosss het volgende:
Werken ze daar ook in ploegen? Ik bedoel ik wil best tegen 30% toeslag 's avonds nog wat googlen enzo
Ik heb twee keer een woordvoerder op radio 1 gehoord en ze moedigen het niet aan en willen wel dat de politie betrokken wordt bij de zoektochten maar ze houden het niet tegenquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is al zo vaak gecommuniceerd dat het vreemd is dat je daar niks van hebt meegekregen.
In mijn kelder liggen (die kinderen in elk geval) niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:54 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Mot jij niet in Heitse zoeken! Daar kunnen ze ook zijn geweest!
Klinkt goed. Bij deze. Hoe laat moet ik me melden morgen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
5 ploegen uiteraard, zo'n zoektocht gaat 24/7 door.
Omdat ze weten dat het niet tegen te houden is. Dan maar beter proberen het enigszins in goede banen te leiden. En het blijven ontmoedigen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:56 schreef opgebaarde het volgende:
Ik heb twee keer een woordvoerder op radio 1 gehoord en ze moedigen het niet aan en willen wel dat de politie betrokken wordt bij de zoektochten maar ze houden het niet tegen
Lekker ontmoedigingsbeleid als er connexxionbussen worden ingezet en ze met 500 man de bossen in gaan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat ze weten dat het niet tegen te houden is. Dan maar beter proberen het enigszins in goede banen te leiden. En het blijven ontmoedigen.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Voor moeke, ter geruststelling:twitter:JulianRubenNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 22:38:55Er was een spraakverwarring over Luxemburg/Lunenburg bij ons intern. Niets aan de hand is opgelost. #verkeerverstaan reageer retweet
Die zijn ingezet op verzoek van de organisatoren hoorde in bij HvNL. Connexxion deed dat gratisquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Lekker ontmoedigingsbeleid als er connexxionbussen worden ingezet en ze met 500 man de bossen in gaan.
Ah ok, heb ik inderdaad volledig gemistquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat ze weten dat het niet tegen te houden is. Dan maar beter proberen het enigszins in goede banen te leiden. En het blijven ontmoedigen.
Belachelijk.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die zijn ingezet op verzoek van de organisatoren hoorde in bij HvNL. Connexxion deed dat gratis
Want die zijn door de politie ingezet? Van mij mag de politie het keihard verbieden, maar ik denk dat ook dat averechts werkt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:59 schreef Ticootje het volgende:
Lekker ontmoedigingsbeleid als er connexxionbussen worden ingezet en ze met 500 man de bossen in gaan.
Want dan gaat men pas echt massaal zoeken?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want die zijn door de politie ingezet? Van mij mag de politie het keihard verbieden, maar ik denk dat ook dat averechts werkt.
Nee op verzoek van de particuliere organisatoren. Connexxion deed dat gratisquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want die zijn door de politie ingezet? Van mij mag de politie het keihard verbieden, maar ik denk dat ook dat averechts werkt.
Doen ze vooralsnog ook (althans in de gemeente Utrechtse Heuvelrug)quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:03 schreef Noelle06 het volgende:
Kappen met vrijwillig zoeken. Laat het aan de politie en opsporings teams over.
Zag net beelden op sbs6. Ze komen aan met bussen het leek wel een schoolreisje![]()
Hier is groep 8 van de basis school op kamp naar Austerlitz.
Denk niet dat ze dit jaar een speurtocht uitzetten.
Op de paadjes blijven.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:02 schreef Copycat het volgende:
Van mij mag de politie het keihard verbieden, maar ik denk dat ook dat averechts werkt.
Ja, dat begreep ik. Het was retorisch.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nee op verzoek van de particuliere organisatoren. Connexxion deed dat gratis
Ik denk iig niet dat het zal verminderen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:03 schreef opgebaarde het volgende:
Want dan gaat men pas echt massaal zoeken?
Fouten worden vaker gemaakt bij het opsporingsapparaat en de politie/het OM zijn behoorlijk hardnekkig en leren niet heel snel. Herinner je je de zaak Cees B? Daar ging het ook fout in het opsporingsonderzoek. Drie belangrijke punten waar het daar fout in ging. Ten eerste hielp Cees B. een van de slachtoffers, een jongetje. Alleen een van de opsporingsambtenaren herkende hem, omdat Cees B. viel op jonge mensen en die politieambtenaar wist dat (iets uit het verleden tussen die twee). Hierdoor werd Cees B. verdachte van de moord op Nienke op basis van deze verdenking. Ten tweede bekende Cees B. de moord. Later bleek dat hij die moord had bekend omdat hij uren en wekenlang was ondervraagd, hij kreeg zelfs sterke koffie voorgeschoteld waardoor er van slapen weinig kwam. Hij was op een gegeven moment helemaal gesloopt door de verhoren, weinig slaap dat hij maar bekende om ervanaf te zijn. Ten derde waar het fout bij ging is dat de lijkzak waar het lijk in ging van het meisje opengelaten werd, waardoor er andere DNA bij kwam. Door een opeenstapeling van fouten in het onderzoek, heeft Cees B. tien jaar onterecht vastgezeten. Daarom zou het mij weinig verbazen als ook bij de opsporing van deze jongens het ene en andere verkeerd gaat. Waar mensen werken worden er fouten gemaakt. Er is nu ook al het ene en andere te doen geweest om de brief die de vader had achtergelaten vernam ik? De vraag is waarom de politie dat pas na een week dat naar buiten brengt? Tja. Pas later kan het handelen van de politie/het OM worden geavaleerd. Weet niet meer de naam van het orgaan die de nacontrole op zich neemt, maar met die aanwijzingen door dat orgaan wordt door de politie heel weinig mee gedaan. Ik draaf door.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Stage?
En waarom vergeet de politie al een week lang te vermelden dat ze deze zoektochten niet willen hebben, integendeel zelfs.
En waarom wil je ons niet verder onderwijzen behalve die ene posting?
Sensatie zoekers maar o als ze echt een lijk tegen komen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doen ze vooralsnog ook (althans in de gemeente Utrechtse Heuvelrug)
Averechts? Averechts?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik. Het was retorisch.
[..]
Ik denk iig niet dat het zal verminderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |