wie sjoan os limburg is.......quote:
Die burgeractie is enerzijds mooi om te zien en burgers willen er hun geweten mee opschonen en willen toch wat doen, zich nuttig maken. Aan de andere kant is het niet echt in het belang van de opsporing van de jongens. Die burgers banjeren met normale schoenen over de aarde en hebben geen speciale schoenen aan, die ervoor zorgen dat als er enige aanknopingspunten/sporen zijn, dat die behouden blijven. Prijzenswaardig van die burgers, maar niet echt in het belang van de opsporing. Het verleden leert ons dat burgeracties wat betreft het intensief meezoeken nooit wat gebracht hebben. Als er ergens op wordt gestuit, dan toevallig omdat iemand bijv. met zijn hond aan het wandelen is.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:32 schreef moeke1 het volgende:
Ook burgerzoekactie in Sittard
In Sittard wordt woensdagavond ook door burgers gezocht naar de vermiste broertjes Ruben en Julian. Eerder op de dag werd al bekend dat 200 tot 300 vrijwilligers gebieden in en rond Zeist gaan uitkammen.
Initiatiefnemer Joey Koopman verwacht tientallen mensen bij de zoekactie in Sittard. Er wordt gezocht in de Schwienswei bij de Sportcentrumlaan. Deze locatie is gekozen omdat de vader van de jongetjes, Jeroen Denis, hier een opleiding heeft gevolgd aan het CIOS.
De politie heeft het idee dat Jeroen maandagnacht een afscheidsrit door Nederland heeft gemaakt en daarbij allerlei plekken heeft bezocht die hem dierbaar waren. Hij werd dinsdagochtend dood gevonden in recreatiegebied het Doornse Gat. Hij bleek zichzelf van het leven te hebben beroofd.
Hoe weten ze zeker dat hij zijn navigatie heeft uitgezet?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:36 schreef kuil het volgende:
Denis wist dat hij via zijn mobiel traceerbaar en heeft hem daarom na het laaste telefoongesprek in Beek uitgezet.
Daarna is hij vermoedelijk naar zijn laatste bestemming gereden zonder navigatieapparatuur. Zou hij dat wel hebben gedaan dan waren zijn laatste routes makkelijk traceerbaar.Aan te nemen is dus dat hij vanaf de Rijnbrug enkel heeft rondgereden in een gebied wat hij goed kende. (anders zou hij geheit de weg kwijtraken) Logisch dus dat er vooral op de Utrechtse Heuvelrug wordt gezocht.
Misschien hij nog een bezoek wilde brengen aan zijn geboorteplaats Wijk bij Duurstede? Dan valt allicht te verklaren waarom hij in Leersum op de rotonde gekeerd is (blijf ik het meest opmerkelijke vinden). Hij zou dan in zijn haast de afslag naar Wijk bij Duurstede hebben gemist.
Zonder lichamen, geen opsporing.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:37 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Die burgeractie is enerzijds mooi om te zien en burgers willen er hun geweten mee opschonen en willen toch wat doen, zich nuttig maken. Aan de andere kant is het niet echt in het belang van de opsporing van de jongens. Die burgers banjeren met normale schoenen over de aarde en hebben geen speciale schoenen aan, die ervoor zorgen dat als er enige aanknopingspunten/sporen zijn, dat die behouden blijven. Prijzenswaardig van die burgers, maar niet echt in het belang van de opsporing. Het verleden leert ons dat burgeracties wat betreft het intensief meezoeken nooit wat gebracht hebben. Als er ergens op wordt gestuit, dan toevallig omdat iemand bijv. met zijn hond aan het wandelen is.
De WC is in de gang, 2de deur rechts. Even voor het geval dat het weer misgaat dalijk als je alles niet meer weet. Bookmark dit topic voor geval van nood.quote:
Ik noem wat punten. Heb hier enigszins verstand van, maar laat ik niet te diep ingaan op ditjes en datjes. Die moeder gaat door een hel. Ben benieuwd hoe lang men doorgaat met zoeken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zonder lichamen, geen opsporing.
Dus ipv druk te maken om het laatste, kan je beter denk aan het eerste. Plus, stel ze zijn dood, dan weten we al wie de zeer waarschijnlijke moordenaar is, hè
hier niet... dan zit ik in de meterkast...quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:44 schreef vosss het volgende:
[..]
De WC is in de gang, 2de deur rechts. Even voor het geval dat het weer misgaat dalijk als je alles niet meer weet. Bookmark dit topic voor geval van nood.
Je bent die glazen deur vergeten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:44 schreef vosss het volgende:
[..]
De WC is in de gang, 2de deur rechts. Even voor het geval dat het weer misgaat dalijk als je alles niet meer weet. Bookmark dit topic voor geval van nood.
Ik heb er ook verstand van, kijk al vier seizoenen CSI en vijf seizoenen NCIS (paar afleveringen dubbel).quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:45 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik noem wat punten. Heb hier enigszins verstand van, maar laat ik niet te diep ingaan op ditjes en datjes.
Een glazen deur gaat jou niet tegenhouden jou kennende. Dus die had ik voor het gemak weggelaten.quote:
Als hij gezien is, dan dient die persoon de politie te bellen en dan wordt dat wel opgenomen in de tijdlijn .. Don't worry..quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:35 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Klopt, maar de afscheidsrit. Maar goed als hij daar nergens gezien is, wordt het ook niet meegenomen in de tijdlijn. Dat bedoelde ik.
Nee, geen CSI. Stage, maar ga verder waar jullie gebleven waren.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb er ook verstand van, kijk al vier seizoenen CSI en vijf seizoenen NCIS (paar afleveringen dubbel).
En bedankt dat je met al je kennis nu niet in wil gaan op ditjes en datjes maar wel die eerdere posting plaatst.
Welterusten alvast
Heb er anders flink mijn kop aan gestoten maar dat was nog voor de terasstoelgate.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Een glazen deur gaat jou niet tegenhouden jou kennende. Dus die had ik voor het gemak weggelaten.
twitter:JulianRubenNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 22:38:55Er was een spraakverwarring over Luxemburg/Lunenburg bij ons intern. Niets aan de hand is opgelost. #verkeerverstaan reageer retweet
Dan doet Brennie ook meequote:Op woensdag 15 mei 2013 22:50 schreef sig000 het volgende:
Vosss, we moeten samen bij de recherche gaan werken man.
Stage?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:47 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nee, geen CSI. Stage, maar ga verder waar jullie gebleven waren.
Ja halen jullie anders gewoon ff die kinderen op. Het is nu wel leuk geweest zo.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:50 schreef sig000 het volgende:
Vosss, we moeten samen bij de recherche gaan werken man.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja halen jullie anders gewoon ff die kinderen op. Het is nu wel leuk geweest zo.
Dat is al zo vaak gecommuniceerd dat het vreemd is dat je daar niks van hebt meegekregen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:51 schreef opgebaarde het volgende:
En waarom vergeet de politie al een week lang te vermelden dat ze deze zoektochten niet willen hebben, integendeel zelfs.
Er is al een team onderweg naar Rotterdam.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja halen jullie anders gewoon ff die kinderen op. Het is nu wel leuk geweest zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |