Geen idee.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:10 schreef Marenda het volgende:
[..]
En het Leersumse veld is daar al gezocht,zit dacht ik ook een meer bij.
Trouwen en kinderen nemen. Ja dan moet je achteraf niet gaan lopen bitchen als je de helft van je salaris af moet staan als alles anders loopt dan gepland.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Plus een godsvermogen aan alimentatie.
Misschien een cryptogram? Nee toch?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:09 schreef vosss het volgende:
http://fotocollectie.huisdoorn.nl/HuDF-2889
Huis Doorn. Von Luxemburg. Dat heeft er op zeker iets mee te maken!!!!!![]()
Trouwenquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Trouwen en kinderen nemen. Ja dan moet je achteraf niet gaan lopen bitchen als je de helft van je salaris af moet staan als alles anders loopt dan gepland.
Ah, daar moeten ze vrijdag nog over overleggen. Schijnbaar valt het kwartje nog steeds niet dat ze niet gewenst zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
twitter:rikdogger twitterde op woensdag 15-05-2013 om 21:59:09Organisatie zoekacties: morgen geen zoekactie. Vrijdag overleggen ze of ze ik gebieden buiten de UH gaan zoeken #vermistebroertjes reageer retweet
Volgens mij was de vraag alleen welk gebied "Utrechtse Heuvelrug" was, ik had er geen burgemeester aan gekoppeld.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De burgemeester kan het alleen voor zijn eigen gemeente vragen he (feitelijk verbied hij het vriendelijk) ?![]()
Vosss zei het sarcastisch en jij ging er serieus op in.quote:
De helft nog wel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Trouwen en kinderen nemen. Ja dan moet je achteraf niet gaan lopen bitchen als je de helft van je salaris af moet staan als alles anders loopt dan gepland.
Je vraag was niet naar aanleiding van het "verzoek" van de burgemeester?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij was de vraag alleen welk gebied "Utrechtse Heuvelrug" was, ik had er geen burgemeester aan gekoppeld.
Sommige? Hebben wij iets gemist?twitter:Fabshionx twitterde op woensdag 15-05-2013 om 22:01:58@JulianRubenNL Ik snap het niet echt meer, sommige zeggen dat ze zijn gevonden & andere niet? Wat is waar? ;$ reageer retweet
Sommige zijn in de war door die nepgraven denk.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:16 schreef moeke1 het volgende:
Sommige? Hebben wij iets gemist?twitter:Fabshionx twitterde op woensdag 15-05-2013 om 22:01:58@JulianRubenNL Ik snap het niet echt meer, sommige zeggen dat ze zijn gevonden & andere niet? Wat is waar? ;$ reageer retweet
Die 2 kruizen in het bos denk ik dan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:16 schreef moeke1 het volgende:
Neequote:Op woensdag 15 mei 2013 22:16 schreef moeke1 het volgende:
Ja, Stel je voor... Met verwijzing naar deel 2.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:15 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Ik voel een nieuwe Dan Brown aan komen.
Dan Brown - Thorn.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:16 schreef Bayswater het volgende:
Letzeburg (de Luxemburgse naam voor Luxemburg) BV is een bedrijf in .... Leersum. Verhuurt vakantiewoningen, 2 kilometer van Doornse Gat.
Nou nog de vakantiewoningen vindenquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:20 schreef Ireth het volgende:
[..]Zou hij dat aan zijn vriendin gezegd hebben en dat zij Luxemburg heeft verstaan??
ja vastquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:20 schreef Ireth het volgende:
[..]Zou hij dat aan zijn vriendin gezegd hebben en dat zij Luxemburg heeft verstaan??
In een vakantiewoning zullen ze ongetwijfeld al gevonden zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:20 schreef Ireth het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |