Weet ik ook wel, maar ik gaf alleen antwoord op de vraag. NU.nl kwam zelf nog met het nieuws toen het al zeker een kwartier daarvoor werd ontkracht.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:48 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ja, twitter en RTV utrecht, maar nogmaals is oud nieuws, 10 minuten later was al bekend dat het om een nepgraf ging
kleinkinderen: "pap, was oma toen al dement?"quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:49 schreef Ticootje het volgende:
Die mensen kunnen later hun kleinkinderen vertellen dat oma ook meegezocht heeft.
Het ging mij niet om de snelwegen, het ging me om de binnenwegen die naar een bosperceel of een water leiden. Het is logischer dat hij - al voor hij zijn afscheidsbrief schreef - wist waar hij de lichamen ging dumpen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook dat.
En als je maar een beetje gevoel hebt van hoe welke wegen lopen dan heb je dat zelfs amper nodig.
En opgroeiende in Wijk bij Duurstede, wonend in Zeist/Vleuten en daarna een vriendin en Limburg, lijkt me dat je de loop van de A12, A2, A27 en A73 redelijk kunt dromen.
De politie gaat waarschijnlijk nog een hele rits aan nepgraven en kruisjes voorbij zien komen. Die burgertochten werken gewoon averechts.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:50 schreef Rachilda het volgende:
Ik durf het haast niet te zeggen, maar ik begin te geloven dat die zoekacties (ook door politie) weinig zullen opleveren, ik denk dat we meer info moeten hebben, meer duidelijkheid over camerabeelden enz.
Dat denk ik sowieso, ik denk zelfs dat hij het dusdanig goed voorbereid heeft dat hij niet meer heeft hoeven graven, maar ook dat kan prima in een gebied zijn waar hij verder niet veel kwam.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:52 schreef kuil het volgende:
[..]
Het ging mij niet om de snelwegen, het ging me om de binnenwegen die naar een bosperceel of een water leiden. Het is logischer dat hij - al voor hij zijn afscheidsbrief schreef - wist waar hij de lichamen ging dumpen.
Welneequote:Op woensdag 15 mei 2013 21:38 schreef eight het volgende:
maar er zijn dus 2 houten kruizen in het bos gevonden dicht in de buurt van de woning van de moeder...
We moeten helemaal niks.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:50 schreef Rachilda het volgende:
Ik durf het haast niet te zeggen, maar ik begin te geloven dat die zoekacties (ook door politie) weinig zullen opleveren, ik denk dat we meer info moeten hebben, meer duidelijkheid over camerabeelden enz.
De telegraaf die liegt?? onmogelijk!quote:
Inderdaad, ware ontberingen. Er was zelfs een avond dat oma het songfestival moest laten schieten! De speurtocht moest je vervolgens doorkomen op Cupcakes van de Jumbo, die iemand had meegebracht, en een thermosfles warme chocomel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:49 schreef Ticootje het volgende:
Die mensen kunnen later hun kleinkinderen vertellen dat oma ook meegezocht heeft.
Gemeente Utrechtse Heuvelrugquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:47 schreef Rachilda het volgende:
welk gebied wordt bedoeld met Utrechtse Heuvelrug? Het gehele zoekgebied, Doorn, Zeist, Leersum enz?
Sindsdien loopt oma alleen de stille tochten mee met witte ballonnen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, ware ontberingen. Er was zelfs een avond dat oma het songfestival moest laten schieten! De speurtocht moest je vervolgens doorkomen op Cupcakes van de Jumbo, die iemand had meegebracht, en een thermosfles warme chocomel.
Oma heeft vervolgens nog 2 jaar bij slachtofferhulp gelopen vanwege de rolberoerte die ze kreeg bij de graven die oma ontdekte, al bleken ze later nep te zijn.
Je mag dat niet onderschatten!
Sindsdien houdt oma het op de Keukenhof. De huishoudbeurs vindt ze ook kostelijk.
Navigatie bestaat langer dan 5 jaar hoorquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is 38 hè, we hebben het over iemand die het grootste deel van z'n tijd met rijbewijs zonder navigatie rondgereden heeft.
Nou weet ik dat er mensen van die leeftijd zijn die hun eigen stad amper uitkomen zonder navigatie, maar het gros van die leeftijd heeft minimaal zo'n 15 jaar zonder navigatie gereden, en kwam toen ook overal.
Ik heb geen idee. Ben niet bekend in Limburgquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:58 schreef moeke1 het volgende:
@ Whiskers. Indien hij werkelijk een afscheidsrit heeft gemaakt. Zou het qua tijd bij Venray mogelijk zijn geweest dat hij eerst langs zijn ouder school in Sittard nog is geweest?
Maarsseveensseplassen hebben ze ook nog niet gehad....quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:59 schreef rvwdk het volgende:
Als hij iets met recreatiegebieden had, is dan omgeving Henschotenmeer geen optie? Volgens mij is daar nog niet gezocht, en is niet zo gek ver bij Doorn vandaan...
Sittard ligt langs de A2 en rochting Venlo kom je daar nagenoeg langs ja.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ben niet bekend in Limburg
Dat zie ik op twitter ook al een week voorbij komen. Samen met nog tig mogelijke optiesquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:59 schreef rvwdk het volgende:
Als hij iets met recreatiegebieden had, is dan omgeving Henschotenmeer geen optie? Volgens mij is daar nog niet gezocht, en is niet zo gek ver bij Doorn vandaan...
Sittard ligt niet ver van Beek. Als hij de A2 volgt weer omhoog komt hij langs Sittard. Daar heeft hij op het CIOS gezeten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ben niet bekend in Limburg
Amerongse plassen... Hoef je niet te graven ook.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:59 schreef rvwdk het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |