Grote slag geslagen en verdwenen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er kunnen wel degelijk mensen weg raken, mijn maatje en ooit buurman is gewoon verdwenen.
Ik snap niet waarom ze zo serieus worden genomen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vragen halfuurtje 'waar elke vraag beantwoord wordt' is net voorbij ...
Ze hebben een vragenhalfuurtje nu (of net). Beloofd is dat elke vraag beantwoord wordt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom er zoveel mensen een vraag stellen aan JulianRubenNL snap ik weer niet...
tja, inderdaad hebben we er weinig aan, behalve als hij op dat moment met een schop rondliepquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:31 schreef Doodloper het volgende:
Doornse Gat -
De vermiste broertjes Ruben en Julian zijn mogelijk vorige week maandag met hun vader bij het Doornse Gat gezien. Verschillende getuigen hebben aan RTV Utrecht verklaard dat de jongens bij de speelplaats rond hebben gelopen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)in_speeltuin___.html
Was volgens mij al eerder gemeld, maar nu blijken het dus meerdere getuigen te zijn.
Al heb je daar weinig aan, want het wordt vanaf een uur of 22 op die maandagavond pas interessant eigenlijk.
Dit zou nieuwe informatie zijn. Als zij met zekerheid zouden kunnen bevestigen dat die melding bij de Romeinse Put vals was, dan zou 0:56 in Leersum wel kunnen.twitter:JulianRubenNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 23:29:22@Kuil16 @pascallosekoot 0.18 Venray klopt niet. reageer retweet
Maar zij weten toch niet meer dan wij? Of wel?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze hebben een vragenhalfuurtje nu (of net). Beloofd is dat elke vraag beantwoord wordt.
Ze waren de weg kwijt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:31 schreef Leandra het volgende:
Welk meisje ligt eronder dan? En wie heeft het gedaan? En waarom is ze niet gevonden?
wat is de bron?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:34 schreef kuil het volgende:
Dit zou nieuwe informatie zijn. Als zij met zekerheid zouden kunnen bevestigen dat die melding bij de Romeinse Put vals was, dan zou 0:56 in Leersum wel kunnen.twitter:JulianRubenNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 23:29:22@Kuil16 @pascallosekoot 0.18 Venray klopt niet. reageer retweet
Wel zoiets maar er zit toch een rare draai in het verhaal.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Grote slag geslagen en verdwenen.
Die zit as we speak onder een palmboom met een of andere sloerie denk ik.
Door de organisaties vooral doordat ze aanwezig waren, en doordat ze aanwezig waren kregen ze een hoop aandacht, waardoor het eigenlijk (wederom) niet mogelijk was ze te negeren, want dan zou de horde kortgelokte huisvrouwen op wandelschoenen en regenjassen zich genegeerd voelen, en de PVV is nu al boos, kun je nagaan wat er dan gebeurd was.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Moet je zelf weten. Maar dat account wordt al vanaf het begin heel serieus genomen op twitter. Ook door andere organisaties
Ze hebben meer contacten, maar of ze daadwerkelijk meer weten?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar zij weten toch niet meer dan wij? Of wel?
Spannendquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wel zoiets maar er zit toch een rare draai in het verhaal.
Nee, want zij organiseren die zoektochten niet en hebben dat ook nooit gedaan. Hadden dus best genegeerd kunnen worden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Door de organisaties vooral doordat ze aanwezig waren, en doordat ze aanwezig waren kregen ze een hoop aandacht, waardoor het eigenlijk (wederom) niet mogelijk was ze te negeren, want dan zou de horde kortgelokte huisvrouwen op wandelschoenen en regenjassen zich genegeerd voelen, en de PVV is nu al boos, kun je nagaan wat er dan gebeurd was.
Jij hebt twitter?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:36 schreef kuil het volgende:
[..]
Ik heb direct daarna gevraagd of ze dat met een bron kunnen bevestigen.
je hebt antwoord Kuiltwitter:JulianRubenNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 23:37:47@Kuil16 Politie wel, brachten ze als feit naar buiten. reageer retweet
Daar ging het me niet omquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, want zij organiseren die zoektochten niet en hebben dat ook nooit gedaan. Hadden dus best genegeerd kunnen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |