Van wie is dat account op twitter?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:27 schreef Rachilda het volgende:
twitter:ElineJLN twitterde op woensdag 15-05-2013 om 23:26:07@JulianRubenNL @evert40 nog geen ondernemers die zich gemeld hebben omdat ze vermoeden dat vader bij hen iets heeft gekocht maandag? reageer retweet
Nee, dit is serieus. Bizar maar waar.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je weet dat het onzin is, laat gaan
Zo vertelde hij het niet en nu ga je weer een stap verder maar prima misschien als ik morgen zin heb pass ik het fragment hierquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goede bedoelingen ... Welke weg was daar ook al weer mee geplaveid?
Met al hun goede bedoelingen blijven ze willens en weten tegen de zin van de politie ingaan. Dus.
Meerdere vrijwilligers (10 personen) "Oprichter"ene Hansquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:28 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Van wie is dat account op twitter?
Die JulianRuben bedoel ik.
Van iemand die nat wordt/een stijfie krijgt van retweets en followersquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:28 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Van wie is dat account op twitter?
Die JulianRuben bedoel ik.
Zolang ze niet onder dat asfalt gevonden is, is het niet waar (althans niet verifieerbaar waar).quote:
Dank. Dus geheel niet serieus te nemen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Meerdere vrijwilligers (10 personen) "Oprichter"ene Hans
Waarom er zoveel mensen een vraag stellen aan JulianRubenNL snap ik weer niet...quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:29 schreef kuil het volgende:
JulianRubenNL beantwoordt voornamelijk onnozele vragen.
Ze hebben een vragenhalfuurtje, en iedereen mag dan vragen stellen en krijgt antwoord. Dus ook de diebielenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:29 schreef kuil het volgende:
JulianRubenNL beantwoordt voornamelijk onnozele vragen.
Ja of wat zijn favoriete kleur isquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat doen ze dus wel. Zoals het tijdstip van overlijden, de maaginhoud, de afscheidsbrief, of de kinderen op de achtergrond gehoord zijn tijdens het telefoongesprek etc.
Ik zeg NIET dat ik die info wil, ik zeg WEL dat ze wel degelijk eea achterhouden.
Dat uit Rotterdam?quote:
Vragen halfuurtje 'waar elke vraag beantwoord wordt' is net voorbij ...quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom er zoveel mensen een vraag stellen aan JulianRubenNL snap ik niet...
Ze hebben gezocht, nooit gevonden. Het is dus een 'verhaal' dat ze er ligt. Geen feit.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar ze weten dus wel dat ze eronder ligt?
Dat bericht is ook van maandagquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:31 schreef Doodloper het volgende:
Doornse Gat -
De vermiste broertjes Ruben en Julian zijn mogelijk vorige week maandag met hun vader bij het Doornse Gat gezien. Verschillende getuigen hebben aan RTV Utrecht verklaard dat de jongens bij de speelplaats rond hebben gelopen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)in_speeltuin___.html
Was volgens mij al eerder gemeld, maar nu blijken het dus meerdere getuigen te zijn.
Al heb je daar weinig aan, want het wordt vanaf een uur of 22 op die maandagavond pas interessant eigenlijk.
Moet je zelf weten. Maar dat account wordt al vanaf het begin heel serieus genomen op twitter. Ook door andere organisatiesquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:30 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dank. Dus geheel niet serieus te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |