hoe weet je dan dat ze er onder is gegooid?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:21 schreef moeke1 het volgende:
[..]
In Venlo hebben ze een meisje onder het asfalt gegooid. Men wist dat die weg geasfalteerd ging worden. Meisje nooit meer gevonden.
Het begint ernstig op een speurtocht te lijken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:22 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ja, zoiets zou ook heel goed kunnen hoor, de vader heeft duidelijk zijn UITERSTE best gedaan de kinderen te verstoppen
Ik niet. Oude steen etc. Sensatiekulquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:21 schreef Rachilda het volgende:
hmm interessante foto's krijg er wel de kriebels van, van collega-recherceheurstwitter:MinXss twitterde op woensdag 15-05-2013 om 23:16:26wie heeft die foto geplaatst op dit forum http://t.co/F7eHyQrd0f @JulianRubenNL reageer retweet
Als ze niet gevonden is dan weet je dat ook niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:21 schreef moeke1 het volgende:
[..]
In Venlo hebben ze een meisje onder het asfalt gegooid. Men wist dat die weg geasfalteerd ging worden. Meisje nooit meer gevonden.
Hoe zijn ze erachter gekomen dan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:21 schreef moeke1 het volgende:
[..]
daarom, geen reden om een twitter account te nemen, blijf maar bij ons rechercherenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:23 schreef kuil het volgende:
Nou, gezien de antwoorden die het twitteraccount JulianRubenNL geeft weten de mensen daarachter nauwelijks meer dan ons...:O
Idd. sommige speuren en speculeren er zo op los dat de werkelijkheid niet meer te volgen is.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het begint ernstig op een speurtocht te lijken.
Als we toch bezig zijn..........quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je weet het niet, ook daar maar zoektochten dan?
Nooit gevonden maar ze ligt eronder?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:21 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Ik gok dat ze hier gewoon meelezen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:23 schreef kuil het volgende:
Nou, gezien de antwoorden die het twitteraccount JulianRubenNL geeft weten de mensen daarachter nauwelijks meer dan ons...:O
jij bent hopelijk wel een troll, of een heel dom huisvrouwtjequote:
Je weet dat het onzin is, laat gaanquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nooit gevonden maar ze ligt eronder?
Is er iemand veroordeeld voor die moord?
Ze vermoeden het. Is een paar jaar geleden weer opengebroken. Niets gevonden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar ze weten dus wel dat ze eronder ligt?
Dus onzin.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:25 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Ze vermoeden het. Is een paar jaar geleden weer opengebroken. Niets gevonden.
Wat? De zaak of die weg?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:25 schreef moeke1 het volgende:
[..]
twitter:Moontje73 twitterde op woensdag 15-05-2013 om 23:20:15@JulianRubenNL vraag me af werkt familie vader mee met zoeken en ideeën reageer retweet
Je posts slaan nogal erg door!quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:21 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft verdachte dat aangegeven. Jaren later.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:23 schreef Waaghals het volgende:
[..]
hoe weet je dan dat ze er onder is gegooid?
ik ben mevrouw Jens, de vrouw van de woordvoerder van de politie, maar hij is zo druk de laatste tijd, dus kom ik maar gezellig met jullie kletsenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:25 schreef Waaghals het volgende:
[..]
jij bent hopelijk wel een troll, of een heel dom huisvrouwtje
Neuh, hoop appartementen/huizen die op dat gebied uitkijken, dan waren er wel tips geweest.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je weet het niet, ook daar maar zoektochten dan?
twitter:ElineJLN twitterde op woensdag 15-05-2013 om 23:26:07@JulianRubenNL @evert40 nog geen ondernemers die zich gemeld hebben omdat ze vermoeden dat vader bij hen iets heeft gekocht maandag? reageer retweet
Nee, niet de bende van Venlo. Tussen Beesel en Reuver. Volgens mij bij Kasteel waterloo in de buurt, meen ik me nog te herinneren. Zou ik het een keer moeten opzoeken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoe zijn ze erachter gekomen dan?
En of dat dus de bende van venlo gedaan had of iets?
Aha. Dus waarschijnlijk een broodje beton.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:25 schreef moeke1 het volgende:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:26 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ik ben mevrouw Jens, de vrouw van de woordvoerder van de politie, maar hij is zo druk de laatste tijd, dus kom ik maar gezellig met jullie kletsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |