Dus jij gelooft een anonieme wildvreemde op z'n digitale blote ogen als hij uit het boekje klapt over zijn SF-verhalen? Lijkt me een beetje naïef.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Die "persoon" zat/zit toch echt bij de SF van de USA, je bent niet verplicht het te geloven ofzo
Neuh, ik kijk wel verder dan dat..quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dus jij gelooft een anonieme wildvreemde op z'n digitale blote ogen als hij uit het boekje klapt over zijn SF-verhalen? Lijkt me een beetje naïef.
Ah toch wel. Waarom geloof(de) je hem dan?quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:09 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Neuh, ik kijk wel verder dan dat..
Aangezien hij ook op meerdere fora actief is waar menig wat SF rondloopt, en staat daar ook meestal wel bekend als USA SF, was trouwens geen Delta Force maar een US Army Rangerquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:15 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ah toch wel. Waarom geloof(de) je hem dan?
Hij heeft als ondertitel the quiet professional. Dat zijn de green berets...quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Aangezien hij ook op meerdere fora actief is waar menig wat SF rondloopt, en staat daar ook meestal wel bekend als USA SF, was trouwens geen Delta Force maar een US Army Ranger
Geen FOK! aap..quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:28 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Hij heeft als ondertitel the quiet professional. Dat zijn de green berets...
Elke zolderkamer fantast kan dat doen
Uhu, ben siel tiem siks kommandoquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:40 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Een ander forum dan nitwit. Je zal wel sean peri zijn!
Pfffquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:16 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik zit ook bij MI6 voor speciale ´klusjes´
Amateurquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:00 schreef Andyy het volgende:
[..]
Pfff
Ik klus bij in de vakanties voor SAD
Mijn pis wordt verdund verkocht als survivalwater en enigszins aangepast als Red bull.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |