abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5791730
Mustapha

Leeftijd: 21
Beroep: Student Nederlands Recht
Favoriete eten: daar maakt hij geen grapjes over: als het maar lekker is
Trefwoorden: vrolijk, rechtvaardig, eerlijk en gevat

Als Mustapha een geintje kan maken, zal hij het zeker niet laten. Zijn gevoel van humor gebruikt hij niet alleen voor een plagerijtje, maar ook om te relativeren als dat nodig is.
In een discussie zal Mustapha zijn standpunten tot het bittere einde verdedigen.

De meest spraakmakende BB bewoner tot nu toe.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 15-09-2002 11:56]

Trouwste user 2022 vrijdag 13 september 2002 @ 21:40:05 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_5791757
Wie is Mustapha 2 ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_5791759
die shoarmabakker toch
To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
  vrijdag 13 september 2002 @ 21:40:24 #4
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5791764
De meest spraakmakende bewoner die zelf het minst spreekt van allemaal...
My soul is painted like the wings of butterflies
  vrijdag 13 september 2002 @ 21:40:25 #5
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_5791765
en zwijgzame
The world is a stage and each must play a part.
pi_5791770
en de grappigste, nuchterste, knapste, slimste, bescheidenste (is dat n woord?) en bovendien errug zichzelf!

deze jongen moet egt winnen gewoon!

(alleen t feit dattie al n tweede topique krijgt zegt al genoeg...toch?)

vrijdag 13 september 2002 @ 21:46:16 #7
7451 sashimi
toeval bestaat niet
pi_5791889
Nou nou, ik vind hem ook te gek maar je weet niet wat er allemaal nog gaat gebeuren.
Tegenslag doet de vlieger stijgen.
pi_5791978
Populaire jongen die Mus.
  vrijdag 13 september 2002 @ 21:52:05 #9
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_5792006
Ik moet zeggen dat ik hem ook steeds meer begin de waarderen. Het lijkt er inderdaad op dat hij zichzelf blijft, hij is niet zo overdreven aanwezig en zijn humor staat mij wel aan.

Ik denk dat hij inderdaad nog een goede kans gaat maken op de jackpot.

Trouwste user 2022 vrijdag 13 september 2002 @ 21:56:41 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_5792098
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 21:52 schreef Dlocks het volgende:
Ik moet zeggen dat ik hem ook steeds meer begin de waarderen.
Van wie moet je dat zeggen ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 13 september 2002 @ 22:00:01 #11
18159 Dlocks
pi_5792171
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 21:56 schreef tong80 het volgende:

[..]

Van wie moet je dat zeggen ?

Van dat stemmetje in hoofd die maar niet weg wil gaan
pi_5805796
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 21:38 schreef schatje het volgende:
De meest spraakmakende BB bewoner tot nu toe.
de meest aantrekkelijke in ieder geval

vandaag voor het eerst BB gekeken..

en ik vind hem wel mjammie..lekker lichaam...

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_5805824
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 21:40 schreef karoltje het volgende:
(alleen t feit dattie al n tweede topique krijgt zegt al genoeg...toch?)
Ting zit net 2 dagen in het huis en heeft al 4 bladzijdes!
pi_5806515
Ik vind Mustapha een nietszeggend (letterlijk en figuurlijk) persoon en hij voegt wat mij betreft weinig toe aan dit programma, ook al zou ie zich zelf blijven. Hij boeit me gewoon niet.

Het enige leuke is dat Judith nog al heftig op 'm reageert omdat ze zoveel wil geven en niets terugkrijgt.

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zondag 15 september 2002 @ 03:42:13 #15
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5808868
Ik denk dat dit jaar Mustapha moet winnen van Big Brother... Ze gaan in ieder geval een poging doen! De mensen die regelmatig streamen weten dat Mustapha niet of nauwelijks iets doet in het huis. Soms is hij grappig met Margriet samen, maar dat is dus misschien 5 of 10 minuten van de dag. De rest zit hij alleen in een hoekje... en s'avonds ligt hij bijzonder vroeg in bed. Op tv krijg je die indruk helemaal niet. Yorin geeft dus overduidelijk een vertekend beeld van hem, hoe je het ook went of keert!
In de eerste week is Mustapha een keer behoorlijk doorgedraaid in de tuin toen hij behoorlijk vreemde dingen tegen zichzelf liep te zeggen. Normaal is dat wel interessante TV, maar er is NIETS van uitgezonden. Zeer merkwaardig.
Ik heb dus zo'n flauw vermoeden dat Mustapha BB gaat winnen. Past ook wel een beetje in de lijn van winnaars!
  Trouwste user 2022 zondag 15 september 2002 @ 03:44:04 #16
7889 tong80
Spleenheup
pi_5808884
quote:
Op zondag 15 september 2002 03:42 schreef scanman01 het volgende:
Past ook wel een beetje in de lijn van winnaars!
Is het een bi-sexuele ex-militair ?

zondag 15 september 2002 @ 03:52:55 #17
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5808942
quote:
Op zondag 15 september 2002 03:44 schreef tong80 het volgende:
Is het een bi-sexuele ex-militair ?

Geen idee... maar samen met Bianca en Sandy behoort ook hij tot een groep van minderheden in ons land.
  zondag 15 september 2002 @ 03:57:21 #18
30961 Knaller
knalt er op los
pi_5808970
Lijkt me wel erg sterk hoor scanman01, Mustapha gaat denk ik niet winnen!!
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
  zondag 15 september 2002 @ 10:35:46 #19
17955 Humstruks
Wat ben je lelijk als je lacht
pi_5809500
quote:
Op zondag 15 september 2002 03:52 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Geen idee... maar samen met Bianca en Sandy behoort ook hij tot een groep van minderheden in ons land.

Inderdaad Scanman, de gemiddelde progresief in nederland krijgt hier een ontzettende stijve van.

En de progresieve waarheid is helaas erg rekbaar.

pi_5810549
Ik vind mus wel heel erg grappig. Hij laat zich niet gek maken door het stel idioten die daar zitten.
Als je gaat door filosoferen over iets, kom je altijd uit tot niets....probeer het maar, klopt altijd!
  zondag 15 september 2002 @ 13:45:27 #21
18159 Dlocks
pi_5811027
quote:
In de eerste week is Mustapha een keer behoorlijk doorgedraaid in de tuin toen hij behoorlijk vreemde dingen tegen zichzelf liep te zeggen.
Doel je op die keer dat hij in het duits aan het praten was? Ik had begrepen dat dat zijn manier was om boodschappen over te brengen naar zijn familie.
pi_5814325
Mustafa? Who the fuck is Mustafa?
hey I'm blond, what's your excuse?
  zondag 15 september 2002 @ 18:37:20 #23
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5814402
quote:
Op zondag 15 september 2002 18:31 schreef Lionsguy het volgende:
Mustafa? Who the fuck is Mustafa?
Volgens mij heeft ie het huis al lang verlaten!
  zondag 15 september 2002 @ 18:38:19 #24
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5814418
quote:
Op zondag 15 september 2002 13:45 schreef Dlocks het volgende:
Doel je op die keer dat hij in het duits aan het praten was? Ik had begrepen dat dat zijn manier was om boodschappen over te brengen naar zijn familie.
Berichten als die iedereen ziek in het hoofd is en meer van dat soort ongein? Dat waren berichten voor zijn familie?
pi_5814465
de minst gestoorde van dat zooitje imho ..
  zondag 15 september 2002 @ 18:42:42 #26
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5814485
quote:
Op zondag 15 september 2002 18:41 schreef Koos Voos het volgende:
de minst gestoorde van dat zooitje imho ..
... T'is maar hoe je het ziet... Hij komt anders behoorlijk contactgestoord/autistisch over... !!!!
pi_5817309
: Met je eens scanman
pi_5817604
Ik heb die mus nog bezig gehoord toen ie buiten duits liep te jodelen, toen het nog gratis was tijdje terug alweer dus.
Maar hij mag er van mij inblijven ook al is ie raar.
Ja want het moet wel spannend blijven toch. Maar mus is vreemd of hij slaapt of hij doet bitchy.
Switch time.
pi_5817677
quote:
Op zondag 15 september 2002 22:52 schreef whitekaos het volgende:
Maar hij mag er van mij inblijven ook al is ie raar.
Ja want het moet wel spannend blijven toch. Maar mus is vreemd of hij slaapt of hij doet bitchy.
Liever raar dan nep overkomen, daar prikt Mustapha zo doorheen.
Hij blijft een leuke jongen.
  zondag 15 september 2002 @ 22:58:38 #30
16305 Jappie
parttime reverend
pi_5817761
Tijdje weggeweest, inmiddels alles zo'n beetje bijgelezen..........Mustapha bevalt me eik steeds beter.
pi_5852377
Mustapha is een toppertje

Hij en Margriet moeten zeker overblijven, maar dan wel met anderen uit Portugal, de rest moet moven

Iedereen is een hoer, alleen de prijs is anders!
  Moderator vrijdag 20 september 2002 @ 12:02:37 #32
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_5892145
Ik lees net in de streamverslagen dat Mustafa kritiek kreeg van Margriet, en dat hij toen als antwoord had dat Margriet "bullshit praat" omdat ze gedronken heeft.

Vreselijk, die mensen die zelf niet van alcohol houden en dan die kaart gaan uitspelen. Wat is dat nou voor een achterlijk antwoord als iemand zegt dat je je spullen achter je reet op moet ruimen? Alsof ze dat nuchter nooit zegt!

Laag
Zwak

Lijkt Coos wel, ook zo'n gniep.

Hoe kun je je daar tegen verweren? Heel moeilijk eigenlijk. Meteen gesprek afkappen: OK dan praten we niet meer. Maar dat is juist wat hij wil bereiken.. Moet je dan maar niet meer gaan drinken om dit soort aantijgingen voor te zijn? Dat is ook weer zo wat, dan laat je je wel heel erg sturen en je plezier vergallen..

Mustafa heeft iig voor mij afgedaan nu. Eerst zo onbeschoft doen als Carmen afscheid komt nemen, en nu weer zo'n opmerking onder de gordel tegen Margriet. Bah! Eruit met die vervelende, zelfingenomen asociale hufter.

"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  vrijdag 20 september 2002 @ 12:18:06 #33
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_5892348
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 12:02 schreef Gert het volgende:

Mustafa heeft iig voor mij afgedaan nu. Eerst zo onbeschoft doen als Carmen afscheid komt nemen, en nu weer zo'n opmerking onder de gordel tegen Margriet. Bah! Eruit met die vervelende, zelfingenomen asociale hufter.

Ik heb net naar de uitzending van gisteren gekeken (op video want ik moest weg) en ik moet je gelijk geven dat hij wel heel vreemd afscheid nam van Carmen. Hij manouvreerde wel op een heel vreemde manier de tralies tussen hem en een kussende Carmen.
Kuste zij nou uiteindelijk een tralie of hoe zat dat??
eurobilltracker.com
  vrijdag 20 september 2002 @ 12:25:19 #34
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_5892470
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 12:18 schreef bunnyma het volgende:
Kuste zij nou uiteindelijk een tralie of hoe zat dat??
Zou een aparte manier van afscheidnemen zijn.

Ik zag het trouwens ook in een flits. Volgens mij draaide Mustapha weg toen ze hem een 'pakkerd' wilde geven.

Voor de rest vind ik het nog steeds een prima gozer. Ik kan me voorstellen dat hij moe wordt van dat bemoederende gedoe van de dames om hem heen.

vrijdag 20 september 2002 @ 12:32:56 #35
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_5892568
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 12:25 schreef Rocket Ride het volgende:

[..]

Zou een aparte manier van afscheidnemen zijn.

Ik zag het trouwens ook in een flits. Volgens mij draaide Mustapha weg toen ze hem een 'pakkerd' wilde geven.

Voor de rest vind ik het nog steeds een prima gozer. Ik kan me voorstellen dat hij moe wordt van dat bemoederende gedoe van de dames om hem heen.

Tis niet zozeer bemoeien maar meer het feit dat hij geen flikker uitvoert en datn de dames zijn rotzooi moeten opruimen. Dat hij zo onbeschoft is dat hij zomaar van tafel loopt. Dat zijn normen en waarde waar de dames aan hechten en als Mus wil dat ze zijn normen en waarde respecteren zal hij ook die van de dames moeten respecteren. Maargoed erg vermakelijk is het allemaal wel. Of Mus en Magriet nu ruzie maken of ze maken lol ze zorgen hoe dan ook voor een beetje reuring.
  vrijdag 20 september 2002 @ 12:42:47 #36
5718 bege
lekker belangrijk
pi_5892722
Als dat een advocaat moet worden mag hij eerst wel eens leren spreken.
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 21:40 schreef scanman01 het volgende:
De meest spraakmakende bewoner die zelf het minst spreekt van allemaal...
Istar
pi_5892787
wat een gezeur, als hij geen afscheid wil nemen van Carmen hoeft hij dat toch niet te doen?

althans niet zo overdreven en nep geemotioneerd als veel van die anderen.

hij is ten minste niet scheinheilig!

"If I had to choose between betraying my country and betraying my friend, I hope I should have the guts to betray my country."
  vrijdag 20 september 2002 @ 12:50:52 #38
5718 bege
lekker belangrijk
pi_5892855
quote:
Op zaterdag 14 september 2002 22:53 schreef milagro het volgende:

[..]

de meest aantrekkelijke in ieder geval

vandaag voor het eerst BB gekeken..

en ik vind hem wel mjammie..lekker lichaam...

Ik vind hem NIET aantrekkelijk (schrielhans), hij kan niet goed uit zijn woorden komen, hij is niet sociaal. Kortom

Istar
pi_5892954
Zou dus echt niet de moeite nemen om met Mustafa discussies over opruimen aan te gaan. ''t is al lang duidelijk dat ie nogal traditioneel denkt wat dat betreft (vrouwenwerk) en idd erg slecht met vrouwen in het algemeen overweg kan.

Zou me er wel kapot aan ergeren en het vertikken zijn zooi op te ruimen.
Daar is dan ook een hele mooie oplossing voor:

Alle troep die hij achter zijn kont laat slingeren, inclusief etensresten, gebruikt servies, vieze kleding, natte handdoeken, schoenen en noem het verder maar op SUBIET bij elkaar graaien en op zijn bed sodemieteren! Consequent.
's kijken hoelang hij het volhoudt om onverschillig te blijven.

Wat een hurk is die Mustafa zeg. Met gelijke munt terug betalen die hap. Als hij anderen respectloos behandeld zou ik weinig moeite hebben hem op dezelfde respectloze manier te behandelen.
De tijd van praten met Mus lijkt me voorbij. Is nl. een onbegonnen zaak.

Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_5893020
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 12:57 schreef tiki het volgende:
Zou dus echt niet de moeite nemen om met Mustafa discussies over opruimen aan te gaan. ''t is al lang duidelijk dat ie nogal traditioneel denkt wat dat betreft (vrouwenwerk) en idd erg slecht met vrouwen in het algemeen overweg kan.

Zou me er wel kapot aan ergeren en het vertikken zijn zooi op te ruimen.
Daar is dan ook een hele mooie oplossing voor:

Alle troep die hij achter zijn kont laat slingeren, inclusief etensresten, gebruikt servies, vieze kleding, natte handdoeken, schoenen en noem het verder maar op SUBIET bij elkaar graaien en op zijn bed sodemieteren! Consequent.
's kijken hoelang hij het volhoudt om onverschillig te blijven.

Wat een hurk is die Mustafa zeg. Met gelijke munt terug betalen die hap. Als hij anderen respectloos behandeld zou ik weinig moeite hebben hem op dezelfde respectloze manier te behandelen.
De tijd van praten met Mus lijkt me voorbij. Is nl. een onbegonnen zaak.

hij behandelt anderen helemaal niet respectloos. Als hij mensen niet mag gaat hij niet schijnheilig aardig tegen ze doen om vervolgens achter hun rug om te gaan lopen roddelen (zoals veel anderen wél doen).

Daarom kan hij denk ik ook goed overweg met Margriet, die is ook zo (en houdt ook niet van opruimen en dat schoonmaakgezeik).

Ik houd: wel van die directe mensen, en als je iemand niet mag, dan niet. Ik erger me ook dood aan veel van die miepen (inclusief stefan) daar en zou ook geen uitgebreid afscheid van hen gaan nemen als ze eruit zouden gaan.

"If I had to choose between betraying my country and betraying my friend, I hope I should have the guts to betray my country."
pi_5893168
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 13:02 schreef eenuitduizend het volgende:

[..]

hij behandelt anderen helemaal niet respectloos. Als hij mensen niet mag gaat hij niet schijnheilig aardig tegen ze doen om vervolgens achter hun rug om te gaan lopen roddelen (zoals veel anderen wél doen).

Hij loopt dus wel te roddelen en daar gaf de BB-shrink gisteren ook een duidelijk voorbeeld van in de live-uitzending. (Vrouwen afkraken over dikke reten etc. ook nogal respectloos trouwens).

Hij behandeld vooral vrouwen respectloos en neemt totaal niet de moeite iets uit te praten een gesprek aan te gaan of wat dan ook. Hij maakt zich er veel te snel vanaf met onliners als: 'laat me met rust', 'je interesseert me niks', 'rot toch op' en meer van die kortaf opmerkingen waar je dus niets mee kan.

Margriet heeft het nog lang genoeg met hem geprobeerd, maar zelfs zij begint zwaar op hem af te knappen. Hij is idd niet schijnheilig, maar voorlopig lijkt dat z'n enige goede eigenschap.

Het is een verwend snertjongetje. In het begin vond ik hem nog wel leuk, maar hij zinkt met de dag dieper. Wat doet die eikel in dat huis?

(p.s. hij moet er natuurlijk wel inblijven want ik kan me lekker aan hem ergeren).

Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_5893323
Mustafa is een jongen van 21 die waarschijnlijk thuis niets tot weinig hoeft te doen. Dat heeft hij zelf ook al aangegeven. Toch lees ik wel eens in de streams dat hij bv de vloer aan het boenen is. Hij doet soms best wel zijn best, maar je kan niet iemand in en paar weken veranderen. (ik doe daar thuis al 8 jaar over )
Iedereen is op een punt aangekomen dat je uit pure verveling je gaat focussen op een ander, roddelen dus. Dan heb je iig iets om over te praten. En niet alleen hij loopt eerder weg van tafel, Ting deed dat van de week al. Plus het feit dat Mus licht astmatisch is en ik zie iedereen na het eten een sigaret opsteken. Over asoiaal gesproken!
pi_5893496
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 13:10 schreef tiki het volgende:

[..]

Hij loopt dus wel te roddelen en daar gaf de BB-shrink gisteren ook een duidelijk voorbeeld van in de live-uitzending. (Vrouwen afkraken over dikke reten etc. ook nogal respectloos trouwens).

Hij behandeld vooral vrouwen respectloos en neemt totaal niet de moeite iets uit te praten een gesprek aan te gaan of wat dan ook. Hij maakt zich er veel te snel vanaf met onliners als: 'laat me met rust', 'je interesseert me niks', 'rot toch op' en meer van die kortaf opmerkingen waar je dus niets mee kan.

Margriet heeft het nog lang genoeg met hem geprobeerd, maar zelfs zij begint zwaar op hem af te knappen. Hij is idd niet schijnheilig, maar voorlopig lijkt dat z'n enige goede eigenschap.

Het is een verwend snertjongetje. In het begin vond ik hem nog wel leuk, maar hij zinkt met de dag dieper. Wat doet die eikel in dat huis?

(p.s. hij moet er natuurlijk wel inblijven want ik kan me lekker aan hem ergeren).

Hij loopt welliswar te roddelen, dat maakt ook niet uit, maar hij roddelt niet zoals de anderen over mensen waar hij vervolgens weer schijnheilig aardig tegen gaat doen. Hij roddelt over diegenen die hij toch al niet mag, en die dat ook weten!

verder vond ik dat roddelfragment wat die wannabee schrink erbij haalde wel heel ver gezocht, dat was namelijk geen roddelen.

pi_5904287
Ja precies! Wat is nou belangrijker? Eerlijk zijn en dan maar een sloddervos OF dat hypocriete gedoe en maar aardig gevonden willen worden.... er zijn nou eenmaal dingen die net ietsje belangrijker zijn dan het andere...

En hij heeft ook vaak genoeg schoongemaakt.. en als ie het dan een keer niet doet.. alleen maar goed.... hij probeert in ieder geval niet bij iemand anders in de smaak te vallen.... hij doet wat ie wil...

Ga zo door Mussie!

zaterdag 21 september 2002 @ 02:28:23 #45
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5904327
Als jullie nu nog niet hebben gezien dat hij vrouwen volkomen respectloos behandelt (of vinden jullie dat een goede zaak?) dan heb je ofwel niet gekeken.... of je wilt het niet zien ofzo....
Het wordt tijd dat die jongen tegenover heel BB kijkend Nederland (waaronder flink veel turken en marokkanen denk ik) eens duidelijk wordt gemaakt dat je zo niet met mensen omgaat. Misschien steekt een aantal kijkers, die nu denkt dat dat normaal is, er nog wat van op ook.
  zaterdag 21 september 2002 @ 02:39:51 #46
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_5904383
Ik vind het vaak wel leuk, wat obstinaat gedrag tussen die zombies. En als komisch duo voorzie ik voor Moes & Margriet nog een goeie toekomst in het cabaretcircuit.

Maar het is natuurlijk eigenlijk wel een erg onbeholpen jongen die zich erg slecht kan uitdrukken (die weinige keren dat hij daar al behoefte aan heeft) en hij is wel erg onverdraagzaam over zo'n beetje alles. Ik bedoel, vrouwen, emoties, drinken, roken, vlees eten en weet ik wat nog meer, het zint hem allemaal echt niet.

Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
  zaterdag 21 september 2002 @ 03:21:40 #47
18518 Spitsmuisje
Is niet voor de poes!
pi_5904549
In eerste instantie had ik de indruk dat hij de leukste was, maar hoe langer ik hem zie, hoe meer ik me aam hem begin te ergeren... Hij is zeer eigenwijs en hoe slim hij ook mag zijn, ook zeer a- sociaal. Ik denk dat hij een zeer dwingend karakter heeft en dat hem het geen snars kan interesseren war wie dan ook van hem denkt. Ondanks zijn zeer goede eerste indruk mag hij van mij wieberen!
pi_5904559
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 02:28 schreef scanman01 het volgende:
Als jullie nu nog niet hebben gezien dat hij vrouwen volkomen respectloos behandelt (of vinden jullie dat een goede zaak?) dan heb je ofwel niet gekeken.... of je wilt het niet zien ofzo....
Het wordt tijd dat die jongen tegenover heel BB kijkend Nederland (waaronder flink veel turken en marokkanen denk ik) eens duidelijk wordt gemaakt dat je zo niet met mensen omgaat. Misschien steekt een aantal kijkers, die nu denkt dat dat normaal is, er nog wat van op ook.
Het zit je wel erg hoog, Scanman.
Maar ga je gemakshalve niet voorbij aan het feit dat de anderen hetzelfde doen. Jij streamt nog meer dan ik, dan moet het jou toch ook niet ontgaan zijn dat zijn medebewoners ook niet altijd met respect over de anderen spreken. Margriet die zich ergert aan de dames in string en daar tegen de anderen zogenaamd grappig over klaagt. Judith en Daan die een fors aantal bewoners afzeiken als ze samen in bed liggen. Etc...

Ik spreek niet goed hoe hij soms met de dames omgaat, maar om dit voorbeeld van de tv-shrink nou zo op te blazen. Jij bent notabene één van de mannen op dit forum die het meer dan eens hebben over de maten van de vrouwelijke vormen. Niets mis mee, maar mag hij dat dan misschien ook constateren?
En impliceer jij met het feit dat ook veel Turken en Marokkanen kijken, dat die een lesje nodig hebben hoe je met respect met elkaar om moet gaan? En dat moeten ze leren van BB???
You funny man!

I'm not nuts. I just have guts!!
  zaterdag 21 september 2002 @ 03:29:40 #49
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5904574
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 03:23 schreef sillie het volgende:
En impliceer jij met het feit dat ook veel Turken en Marokkanen kijken, dat die een lesje nodig hebben hoe je met respect met elkaar om moet gaan? En dat moeten ze leren van BB???
You funny man!
Nee, ik impliceer alleen maar dat er door een groot deel van de Turken en Marokkanen op een verschrikkelijke manier wordt omgegaan met hun vrouwen. Ik ken behoorlijk wat Turken en Marokkanen... en als je ziet hoe die vrouwen onderdrukt worden, dan begrijp ik niet dat er niet in dit land wordt ingegrepen!! Het gebeurt nog altijd dagelijks dat een Turkse man die al jaren in Nederland woont op een gegeven moment wordt uitgehuwelijkt aan een 15 jarig meisje die hij niet of nauwelijks kent... Die komt dan in dit land wonen en is meestal ook een paar maanden later zwanger. Als de man visite heeft dan moet de vrouw in de keuken gaan zitten, want een vrouw hoort zich niet in het gezelschap van mannen te bevinden blijkbaar. En dit verzin ik niet, dit heb ik meerdere malen meegemaakt en ook iets van gezegd (wat niets hielp natuurlijk) .... En iedereen die hier zijn/haar ogen voor sluit vind ik net zo schuldig aan deze mensonterende situatie die nog steeds in ons land voort duurt!

Mustapha lijkt mij net zo met vrouwen om te gaan, vandaar mijn message... en dat heeft dus niets met algemene omgangsvormen te maken, maar met de manier waarop vrouwen worden behandeld!

pi_5904604
Ik sluit mijn ogen nergens voor. Alleen zie ik het niet zo zwart/wit. Ik ken nl. ook genoeg Turkse en Marokkaanse mensen. Ik woon er zelfs naast. Generaliseren is altijd makkelijk. Jij kent blijkbaar alleen maar mannen die hun vrouwen onderdrukken. Ik ken toevallig alleen maar vrouwen die de baas zijn in hun huis.
En ik zie ook genoeg Nederlandse mannen die vinden dat hun vrouw onderdrukt moet worden. Geestelijk en/of lichamelijk.
Het lijkt mij dat iedereen met respect behandeld moet worden, of je nu Marokkaan, Turk of Nederlander bent.

Maar laten we hier ook vooral respect voor een ieders mening hebben. Het was niet mijn bedoeling om je aan te vallen, Scanman. Ik zie het alleen anders. Mag toch?

zaterdag 21 september 2002 @ 03:46:50 #51
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5904618
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 03:40 schreef sillie het volgende:
Maar laten we hier ook vooral respect voor een ieders mening hebben. Het was niet mijn bedoeling om je aan te vallen, Scanman. Ik zie het alleen anders. Mag toch?
Dan sluit je volgens mij je ogen ervoor af, maar dat moet je zelf weten... Nogmaals: meisjes van 15 worden uitgehuwelijkt aan mannen van 20 of ouder... zijn een paar maanden later zwanger... en mogen alleen de deur uit om boodschappen te doen. Er woont iemand naast mij bij wie het zo gaat. Er werken drie Turkse mannen bij mij op het werk bij wie het zo is gegaan.... en een kennis van mij vertelt hetzelfde verhaal. Maar als jij je vooral wil richten op de Turkse en Marokkaanse mannen die niet zo zijn, prima! Ik zeg alleen maar dat het vaker gebeurt dan je denkt en dat het gewoon wordt geaccepteerd!
En als ik Mustapha zie omgaan met de vrouwen in het huis, dan krijg ik daar de kriebels van. NEt zoals ik tegen kinderporno ben, ben ik ook tegen het uithuwelijken van 15 jarige meisjes die in ons land (in mijn ogen) worden misbruikt. Het verschil tussen het eerste en het tweede is alleen dat het ene verboden is en het andere gewoon wordt toegestaan. Walgelijk

Laat ik er wel even met nadruk op wijzen dat ik dus niet weet of Mustapha zo is, maar hij komt soms zo op me over!!!

pi_5904672
Pfffff, wat een Babylonische spraakverwarring.
Dat ik schreef dat ik het anders zie, ging over het roddelitem van de shrink. Relax.
Ik keur het ook absoluut niet goed dat meisjes van 15 worden uitgehuwelijkt. Dat leg jij mij nu in de mond. Ik keur heel veel dingen niet goed, maar om dat nu allemaal hier te gaan verkondigen, gaat mij op dit late uur even te ver. Alleen dit, Mustapha is voor mij geen prototype Marokkaan omdat hij zich nu zo gedraagt in dat huis. Voor hetzelfde geld was het een Nederlander geweest. Er zijn volgens mij ook genoeg Nederlanders die zich zo gedragen. En daar wil ik het voor vanavond maar bij laten.
Morgen wil ik met alle plezier weer met je bekvechten.

Welterusten Scanman. Ik gaat naar mijn bedje.

zaterdag 21 september 2002 @ 04:13:50 #53
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5904704
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 04:01 schreef sillie het volgende:
Pfffff, wat een Babylonische spraakverwarring.
Dat ik schreef dat ik het anders zie, ging over het roddelitem van de shrink. Relax.
Ik keur het ook absoluut niet goed dat meisjes van 15 worden uitgehuwelijkt. Dat leg jij mij nu in de mond. Ik keur heel veel dingen niet goed, maar om dat nu allemaal hier te gaan verkondigen, gaat mij op dit late uur even te ver. Alleen dit, Mustapha is voor mij geen prototype Marokkaan omdat hij zich nu zo gedraagt in dat huis. Voor hetzelfde geld was het een Nederlander geweest. Er zijn volgens mij ook genoeg Nederlanders die zich zo gedragen. En daar wil ik het voor vanavond maar bij laten.
Morgen wil ik met alle plezier weer met je bekvechten.

Welterusten Scanman. Ik gaat naar mijn bedje.

Dat Mustapha zich net zo gedraagt als genoeg Nederlanders geloof ik niet. Er zijn volgens mij niet veel Nederlandse mannen die zo net de vrouwen in dat BB huis zouden omgaan.... Hij behandelt ze (met uitzondering van Margriet, maar dat komt waarschijnlijk omdat die wat ouder is) puur als stront... en ik weet niet of je een Nlse man kunt vinden die in het BB huis hetzelfde zou doen. Maar dat is weer een mening... en geen feit, dus daar valt over te discussieren.

Welterusten...... (en ik probeerde je niets in de mond te leggen, dat was gewoon wat ik uit jouw message opmaakte)

pi_5904725
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 02:28 schreef scanman01 het volgende:
Mannen zijn ook mensen, net als vrouwen... vrouwen hoeven niet met meer respect behandeld te worden alleen maar omdat ze vrouw zijn...
  zaterdag 21 september 2002 @ 04:23:07 #55
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5904730
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 04:21 schreef FBtje het volgende:

[..]

Mannen zijn ook mensen, net als vrouwen... vrouwen hoeven niet met meer respect behandeld te worden alleen maar omdat ze vrouw zijn...

Klopt... maar Mustapha behandelt vrouwen juist met minder respect OMDAT ze vrouw zijn
pi_5904757
Dat is een wel erg makkelijke conclusie. Jij kunt wel vinden dat ie vrouwen respectloos behandelt, maar om nou te zeggen dat ie dat doet OMDAT ze vrouw zijn???

Vrouwen zitten nou eenmaal anders in elkaar dan mannen... m'n vader zegt altijd: als je vrouwen leert kennen, dan ga je van mannen houden...

Nee.. onzin natuurlijk... maar vrouwen reageren vaak anders op dingen dan mannen.. en Mustapha zit blijkbaar zo in elkaar dat ie daar niet mee weet om te gaan... maar dat heeft denk ik niets met respectloos te maken..

Ik kan weer beter met vrouwen overweg... maar ja... dat zal ook wel een oorzaak hebben

pi_5904779
Mustapha heeft naar mijn mening zichzelf een rol toebedeeld...
Alle mogelijke aandacht willen krijgen,door juist te doen alsof hij geen aandacht wil.
Teruggetrokken,maar ondertussen zo graag in de belangstelling willen staan.
Hoe word en blijf ik populair bij het publiek,moet hij gedacht hebben...
Ik denk niet dat het hem zo lukt.
Speelt hij geen rol... wel dan is t 1 van de misselijkmakendste mannetjes op deze aardkloot wat mij betreft.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_5904828
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 04:47 schreef Brennie het volgende:
Mustapha heeft naar mijn mening zichzelf een rol toebedeeld...
Alle mogelijke aandacht willen krijgen,door juist te doen alsof hij geen aandacht wil.
Teruggetrokken,maar ondertussen zo graag in de belangstelling willen staan.
Hoe word en blijf ik populair bij het publiek,moet hij gedacht hebben...
Ik denk niet dat het hem zo lukt.
Speelt hij geen rol... wel dan is t 1 van de misselijkmakendste mannetjes op deze aardkloot wat mij betreft.
Wat had ie dan moeten doen? Alle aandacht ook daadwerkelijk opeisen? Die aandacht werd hem gegeven en dat komt door de interesse van de andere bewoners. Maar daarom kun je nog wel van aandacht genieten...

Maar juist als hij geen rol zou spelen, zou ik niet weten waarom dat misselijkmakend is.. waarom zou hij doen alsof, als het geen rol zou zijn? Zou een beetje zinloos zijn...

Dus of hij speelt een rol of hij is gewoon zichzelf... ik denk het laatste

zaterdag 21 september 2002 @ 05:09:59 #59
6941 APK
Factual, I think.
pi_5904833
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 03:29 schreef scanman01 het volgende:
Nee, ik impliceer alleen maar dat er door een groot deel van de Turken en Marokkanen op een verschrikkelijke manier wordt omgegaan met hun vrouwen. Ik ken behoorlijk wat Turken en Marokkanen... en als je ziet hoe die vrouwen onderdrukt worden, dan begrijp ik niet dat er niet in dit land wordt ingegrepen!! Het gebeurt nog altijd dagelijks dat een Turkse man die al jaren in Nederland woont op een gegeven moment wordt uitgehuwelijkt aan een 15 jarig meisje die hij niet of nauwelijks kent... Die komt dan in dit land wonen en is meestal ook een paar maanden later zwanger. Als de man visite heeft dan moet de vrouw in de keuken gaan zitten, want een vrouw hoort zich niet in het gezelschap van mannen te bevinden blijkbaar. En dit verzin ik niet, dit heb ik meerdere malen meegemaakt en ook iets van gezegd (wat niets hielp natuurlijk) .... En iedereen die hier zijn/haar ogen voor sluit vind ik net zo schuldig aan deze mensonterende situatie die nog steeds in ons land voort duurt!

Mustapha lijkt mij net zo met vrouwen om te gaan, vandaar mijn message... en dat heeft dus niets met algemene omgangsvormen te maken, maar met de manier waarop vrouwen worden behandeld!

Phew.
Dit heeft dus helemaal niets met Mustapha te maken.
Als je mijn, en jouw eigen, streamverslagen van twee dagen geleden terug kijkt, kun je lezen dat hij het daar niet mee eens is.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_5904838
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 05:05 schreef FBtje het volgende:

[..]

Wat had ie dan moeten doen? Alle aandacht ook daadwerkelijk opeisen? Die aandacht werd hem gegeven en dat komt door de interesse van de andere bewoners. Maar daarom kun je nog wel van aandacht genieten...

Maar juist als hij geen rol zou spelen, zou ik niet weten waarom dat misselijkmakend is.. waarom zou hij doen alsof, als het geen rol zou zijn? Zou een beetje zinloos zijn...

Dus of hij speelt een rol of hij is gewoon zichzelf... ik denk het laatste

Aandacht krijgt hij zeker van de bewoners.Hij doet echter alsof hij het helemaal niks vind...terwijl hij er wel degelijk van geniet.
Of daar iets mis mee is.. sja ik denk dat wat er ook over hem gezegd word ik hem nooit zou mogen.
Zijn arrogantie,neerbuigende gedrag,aanstellerij.Hij is niet oprecht.
Ik vind hem stiekem en doortrapt.
Een jongen zonder klasse.
Je kan er mee eens zijn of niet.Zo denk ik gewoon over hem.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_5904861
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 05:12 schreef Brennie het volgende:

[..]

Aandacht krijgt hij zeker van de bewoners.Hij doet echter alsof hij het helemaal niks vind...terwijl hij er wel degelijk van geniet.
Of daar iets mis mee is.. sja ik denk dat wat er ook over hem gezegd word ik hem nooit zou mogen.
Zijn arrogantie,neerbuigende gedrag,aanstellerij.Hij is niet oprecht.
Ik vind hem stiekem en doortrapt.
Een jongen zonder klasse.
Je kan er mee eens zijn of niet.Zo denk ik gewoon over hem.

Over welke aandacht heb jij het eigenlijk? Als er dingen aan hem gevraagd worden, dan geeft ie antwoord en wordt er ook met interesse geluisterd. En dat ie niet oprecht is, slaat ook nergens op. Je noemt nou wel allemaal eigenschappen op, maar je komt niet met voorbeelden...

Dat ie een beetje arrogant is, ok.. maar dat vind ik eigenlijk juist wel leuk aan hem...

En APK, you go girl!

zaterdag 21 september 2002 @ 05:33:11 #62
6941 APK
Factual, I think.
pi_5904891
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 05:24 schreef FBtje het volgende:
En APK, you go girl!
Mwa.
Een lievertje is het niet. Dat vind ik alleen maar leuk voor het programma. Maar om je buren er bij te halen.....
Mustapha blijkt een asociale zak te zijn. Ok, maar dom is hij niet. En in mijn opinie denkt hij zeer goed na over integratie etc.
Dat heeft er dus geen fuck mee te maken.
pi_5904903
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 05:24 schreef FBtje het volgende:

[..]

Over welke aandacht heb jij het eigenlijk? Als er dingen aan hem gevraagd worden, dan geeft ie antwoord en wordt er ook met interesse geluisterd. En dat ie niet oprecht is, slaat ook nergens op. Je noemt nou wel allemaal eigenschappen op, maar je komt niet met voorbeelden...

Dat ie een beetje arrogant is, ok.. maar dat vind ik eigenlijk juist wel leuk aan hem...

En APK, you go girl!

Zijn hele houding ( lichaamstaal,blik in ogen,uitstraling) maakt dat mensen zich zorgen gaan maken en aandacht aan hem gaan geven.
Hij vraagt negatieve aandacht hiermee.
Als vb :
1 van de eerste dagen. Mustapha trekt zich terug van de groep,gaat op een stoel zitten en zijn hele houding zegt: " ik mot jullie niet" en kijkt vervolgens met een chagerijnige,verveelde blik voor zich uit.1 van de dames komt bij hem zitten en vraagt wat er aan de hand is.Vervolgens wijst hij op een vreselijk denegerende wijze haar bezorgde hulp af.
Ik kan wel met tig voorbeelden aankomen,maar het kan me weinig schelen of anderen mijn mening wel of niet delen.Door het observeren van hem,zegt mijn gevoel dat die jongen niet deugt.
Het zou fijn zijn als je andermans mening respecteert.Jij vind hem oprecht,wel ik dus niet.
Ik denk dat hij niet zichzelf is in BB.
pi_5904910
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 05:52 schreef Brennie het volgende:

[..]

Zijn hele houding ( lichaamstaal,blik in ogen,uitstraling) maakt dat mensen zich zorgen gaan maken en aandacht aan hem gaan geven.
Hij vraagt negatieve aandacht hiermee.
Als vb :
1 van de eerste dagen. Mustapha trekt zich terug van de groep,gaat op een stoel zitten en zijn hele houding zegt: " ik mot jullie niet" en kijkt vervolgens met een chagerijnige,verveelde blik voor zich uit.1 van de dames komt bij hem zitten en vraagt wat er aan de hand is.Vervolgens wijst hij op een vreselijk denegerende wijze haar bezorgde hulp af.
Ik kan wel met tig voorbeelden aankomen,maar het kan me weinig schelen of anderen mijn mening wel of niet delen.Door het observeren van hem,zegt mijn gevoel dat die jongen niet deugt.
Het zou fijn zijn als je andermans mening respecteert.Jij vind hem oprecht,wel ik dus niet.
Ik denk dat hij niet zichzelf is in BB.

Hij deugt niet?? Het zal wel aan mij liggen dan.. ik zal wel niet objectief zijn, zullen we het daar maar op houden dan?
pi_5905092
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 03:21 schreef Spitsmuisje het volgende:
In eerste instantie had ik de indruk dat hij de leukste was, maar hoe langer ik hem zie, hoe meer ik me aam hem begin te ergeren... Hij is zeer eigenwijs en hoe slim hij ook mag zijn, ook zeer a- sociaal. Ik denk dat hij een zeer dwingend karakter heeft en dat hem het geen snars kan interesseren war wie dan ook van hem denkt. Ondanks zijn zeer goede eerste indruk mag hij van mij wieberen!
Dit heb ik nu ook. Hij hoeft van mij niet direct te wieberen maar zijn verkrampte houding naar vrouwen toe gaat irriteren. Hij lijkt vrouwen minderwaardig te vinden en dat doet danig afbreuk aan zijn 'sympatieke uitstraling'.
  zaterdag 21 september 2002 @ 10:43:09 #66
16305 Jappie
parttime reverend
pi_5905328
Die Mus...nog steeds goed genoeg voor wat controverse rond zijn persoontje.

Vind ik hem asociaal ??

Nee, hoogstens is ie wat bot en onhandig met het uitdrukken van zijn gevoelens tegenover de andere bewoners in het huis. Wat hem het meeste dwars lijkt te zitten ( en daar zou ik zelf ook een schijthekel aan hebben ) is dat de meeste van de vrouwelijke bewoners hem wel even komen vertellen hoe die in elkaar zit; hem wel even komen vertellen wat ie moet doen en laten; hem wel even komen vertellen dat je je zo niet gedraagt binnen een groep. Ik zou er persoonlijk op een andere manier mee omgaan, maar ik kan me voorstellen dat ie nou niet bepaald een hoge pet op heeft van de dames en dat ie als gevolg daarvan ook niets van ze pikt...en dus ook geen opmerkingen over wat hij wel en niet moet bijdragen in het huishouden.

Dat hij bijv. op een gegeven moment tegen Margriet zegt dat ze op moet hoepelen met haar psychobabbel als ze te veel op heeft kan ik me ook heel goed voorstellen. Rot op zeg...de hele dag trekt ze haar bakkes niet open en pas als ze wat gedronken heeft komt ze over de brug met wat haar eerder dwars zat ????

Ow ja...en Scanman01..............alsjeblieft niet dat geleuter over dat het iets typish Marrokaans of Mohammedaans zou zijn zeg.........meer als 50% van de Nederlandse mannen gaan op met wat jij noemt respectloze wijze met vrouwen om..........of houden uit angst voor drama's en huilbuien hun mond.

Ugh...ik heb gezegd...

pi_5905332
Ben het volkomen met Scanman eens.
Een WAARSCHUWING:Laten we het op dit forum niet over de moslims of de islam hebben !!!!!!!!! Heel gevaarlijk.!!!!!

Ik heb n.l meegedaan via internet aan de discussie over moslims .Het omstreden programma van rondomtien.Heb (mild) geschreven dat ik bewondering voor de vrouwen had die voor hun mening durven uit te komen en dat die 2 mannen angst en woede bij me opriepen.

Ben toen overspoeld met tich dezelfde emails.(dacht dat email vermelden verplicht was)
Zal er niet verder over uitwijden maar al met al het was heel bedreigend en angstig.

zaterdag 21 september 2002 @ 11:11:32 #68
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_5905504
Ach..zodra de bewoners zelf mogen stemmen is het snel gedaan met Mus.
Ik begrijp best dat veel mensen hem in het programma willen houden vanwege de "sensatie".
Hij zal het trouwens wel moeilijk krijgen nu met alleen de mannen en zonder Margriet ...dus zich afzonderen en veel op zijn nest liggen...gezelli!!!!!!!

Maar goed...Zolang hij maar niet wint...met zijn instelling verdien je dat niet vind ik.

zaterdag 21 september 2002 @ 11:24:28 #69
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_5905610
Hoe je het ook wend of keert hij is een resultaat van zijn opvoeding. Ik kan niet anders bedenken dan dat hij doet zoals hij heeft geleerd. Ik heb sterk het vermoede dat Mustapha uit een traditioneel Marokkaans gezin komt. Zijn moeder is er vooral om voor hem te zorgen. dit zie je aan veel dingen bij Mustapha terug. Hij heeft wel respect voor zijn moeder omdat die zorgt voor het eten en zijn schone was maar ik vraag me echt af of hij ook respect heeft voor haar wijsheden en gedachtes.
Verder vraagt Mustapha van alles en iedereen respect voor zijn manier van geloof en leven maar hij kan weinig of geen respect opbrengen voor die van de nederlandse dames.
  zaterdag 21 september 2002 @ 11:45:20 #70
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5905800
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 05:09 schreef APK het volgende:
Phew.
Dit heeft dus helemaal niets met Mustapha te maken.
Als je mijn, en jouw eigen, streamverslagen van twee dagen geleden terug kijkt, kun je lezen dat hij het daar niet mee eens is.
.... Deze discussie begon met 1 opmerking en liep wat uit de hand.
  zaterdag 21 september 2002 @ 11:47:21 #71
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5905816
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 04:34 schreef FBtje het volgende:
Dat is een wel erg makkelijke conclusie. Jij kunt wel vinden dat ie vrouwen respectloos behandelt, maar om nou te zeggen dat ie dat doet OMDAT ze vrouw zijn???
Soms ga ik weer de mist in en wordt meteen afgestraft. Ik had natuurlijk moeten schrijven: Hij LIJKT vrouwen respectloos te behandelen juist omdat ze vrouw zijn
  zaterdag 21 september 2002 @ 11:53:30 #72
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5905871
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 05:33 schreef APK het volgende:
Mwa.
Een lievertje is het niet. Dat vind ik alleen maar leuk voor het programma. Maar om je buren er bij te halen.....
Je moet toch wat om iemand van het feit te overtuigen dat ik niet uit m'n nek zit te lullen. Maar zoals gezegd, dat ging meer over Turken en Marokanen in het algemeen... en niet over Mustapha.
pi_5905908
Ze hadden moeten uitzenden wat Mustafa tijdje terug op z'n Duits liep te blaten. Dat was vrij int begin, en hij had niet eens gedronken. 0.0 en toch

Zou er door de bewoners genomineerd mogen worden, dan denk ik wel dat bijna alle vrouwen mus zouden nomineren. Zou ik ook doen als ik ermee in 1 huis moest zitten.
Net als met deBus Sjekkie dat vond ik best een creep zoals ie soms tegen uh een meisje Esmeralda? kon doen. Alleen dat was best een grote vent.
Mus is een sprietel, met worstelen zou hij zo verliezen van Margriet, Judith of Daan.

Switch time.
  zaterdag 21 september 2002 @ 12:01:02 #74
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5905938
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 10:43 schreef redhair het volgende:
Ben het volkomen met Scanman eens.
Een WAARSCHUWING:Laten we het op dit forum niet over de moslims of de islam hebben !!!!!!!!! Heel gevaarlijk.!!!!!
Of het gevaarlijk is weet ik niet, maar het schijnt vaak uit de hand te lopen. Maar het ging eigenlijk alleen maar over het feit dat volgens mij Mustapha vrouwen zonder respect behandelt omdat ze vrouw zijn... Hoeft natuurlijk helemaal niet waar te zijn, maar zo komt het op mij over.
pi_5905947
Vreselijk dat er weer mensen zijn die vinden dat Mustapha zijn cultuur moet verdedigen en het goede voorbeeld moet tonen.Terwijl hij tegenover Ting het een en ander heeft duidelijk gemaakt, dus over de positie van de vrouw en hoe hij dat plaatje ziet.En dat gesprek kwam ook in een uitzending afgelopen week.
Het probleem is dat mensen hun vooroordelen bevestigt willen zien, en vooral als het om een allochtoon gaat.
  zaterdag 21 september 2002 @ 12:03:55 #76
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5905970
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 11:24 schreef marky het volgende:
Hoe je het ook wend of keert hij is een resultaat van zijn opvoeding. Ik kan niet anders bedenken dan dat hij doet zoals hij heeft geleerd. Ik heb sterk het vermoede dat Mustapha uit een traditioneel Marokkaans gezin komt. Zijn moeder is er vooral om voor hem te zorgen. dit zie je aan veel dingen bij Mustapha terug. Hij heeft wel respect voor zijn moeder omdat die zorgt voor het eten en zijn schone was maar ik vraag me echt af of hij ook respect heeft voor haar wijsheden en gedachtes.
Verder vraagt Mustapha van alles en iedereen respect voor zijn manier van geloof en leven maar hij kan weinig of geen respect opbrengen voor die van de nederlandse dames.
Zo heb ik het dus ook gezien. Je legt de vinger precies op 'de zere plek'...
Ik dacht trouwens dat jij Mustapha behoorlijk hoog had zitten?
  zaterdag 21 september 2002 @ 12:11:21 #77
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_5906062
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 12:02 schreef schatje het volgende:
Vreselijk dat er weer mensen zijn die vinden dat Mustapha zijn cultuur moet verdedigen en het goede voorbeeld moet tonen.Terwijl hij tegenover Ting het een en ander heeft duidelijk gemaakt, dus over de positie van de vrouw en hoe hij dat plaatje ziet.En dat gesprek kwam ook in een uitzending afgelopen week.
Het probleem is dat mensen hun vooroordelen bevestigt willen zien, en vooral als het om een allochtoon gaat.
Dan moet hij wel het geen hij zegt in de praktijk brengen.
  zaterdag 21 september 2002 @ 12:11:47 #78
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5906070
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 12:02 schreef schatje het volgende:
Ik hoop niet dat je daarmee mij bedoelt, want zo is het niet. Je hebt ook mensen die niets negatiefs willen horen als het om een allochtoon gaat trouwens!
De voorbeelden die ik aanhaalde waren ook geen vooroordelen, maar feiten. Die uitzending heb ik helaas niet gezien trouwens. Het ging mij er alleen om dat Mustapha volgens mij vrouwen zonder respect behandelt.... en dat viel me op omdat hij dat alleen met de vrouwen doet.... niet met de mannen.
  zaterdag 21 september 2002 @ 12:13:15 #79
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5906088
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 12:11 schreef marky het volgende:
Dan moet hij wel het geen hij zegt in de praktijk brengen.
Alweer eens!
pi_5906101
Nou ik mag Mus wel. Hij is nog steeds mn favoriete bewoner en ik denk dat we nog steeds niet alles van Mus hebben gezien. Ik denk dat als de groep kleiner begint te worden Mus meer en meer op de voorgrond komt met akties al dan niet negatief in de ogen van sommigen.

Verder geef ik hem tot op zekere hoogte gelijk in de discussie bijvoorbeeld met Margriet. Kijk dat Margriet en een paar andere dames opruim en schoonmaak problemen hebben dat hoef je niet op Mus af te reageren. Je kunt niet verwachten dat je eigen waarden en normen en gewoontes e.d. dat je die zomaar even op iemand anders kunt projecten. En dan al zeker niet met zo'n commanderende/confronterende toon. Ik snap best dat Mus daar maling aan heeft ik zou ook denken: ' donder op wijf '.

Maar goed je moet je ook weer wat sociaal opstellen naar de groep zeg maar, kleine offers brengen e.d. en dat doet Mus dan ook helemaal niet dus hij roept het in zekere zin ook over zich af. Maar ik vind dat er voor beide standpunten iets te zeggen is.

Trouwens hebben jullie gezien hoe een zootje die vrouwen trouwens achterlieten in de bungalow gisteravond toen ze met zn allen over moesten naar de bunker ? Dat is dan ook weer zoiets. Het 1 prediken maar zelf het ander doen.

Naja verder weet ik niet of het gedrag van Mus met Marokkaanse gewoonten te maken heeft. De ene keer komt hij heel Nederlands uit de hoek en als het hem goed uitkomt klimt ie in zn Marokkaanse hemd en gaat in een hoekie zitten. Hij gebruikt zn hele afkomst als excuus. Die keren dat hij trouwens normaal uit de hoek komt met de zgn. 1 op 1 gesprekken dan zijn dan is dat vaak negatieve roddel trouwens. Dat laatste breekt m nog wel op want zo iemand wordt nooit winnaar.

[url=http://www.slackware.com/]get slack[/url]
  zaterdag 21 september 2002 @ 12:15:08 #81
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_5906115
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 12:03 schreef scanman01 het volgende:
Ik dacht trouwens dat jij Mustapha behoorlijk hoog had zitten?
Maar dat betekent nog niet dat hij alles maar kan maken.
  zaterdag 21 september 2002 @ 12:18:31 #82
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5906149
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 12:13 schreef Sumer het volgende:
Verder geef ik hem tot op zekere hoogte gelijk in de discussie bijvoorbeeld met Margriet.
Ik gaf mus groot gelijk dat hij de discussie wilde afkappen omdat Margriet behoorlijk teut was. Je kunt nou eenmaal niet duscussieren met iemand die veel drank opheeft. Zijn eerste reactie, 'ga toch naar bed met je dronken kop', was vrij logisch.
  zaterdag 21 september 2002 @ 12:29:10 #83
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_5906263
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 12:18 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik gaf mus groot gelijk dat hij de discussie wilde afkappen omdat Margriet behoorlijk teut was. Je kunt nou eenmaal niet duscussieren met iemand die veel drank opheeft. Zijn eerste reactie, 'ga toch naar bed met je dronken kop', was vrij logisch.

Mus doet altijd iets bedenken op het moment dat hij het verbaal niet aankan. Zelfs een dronken Margriet kon hij niet aan.
pi_5906320
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 12:01 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Of het gevaarlijk is weet ik niet, maar het schijnt vaak uit de hand te lopen. Maar het ging eigenlijk alleen maar over het feit dat volgens mij Mustapha vrouwen zonder respect behandelt omdat ze vrouw zijn... Hoeft natuurlijk helemaal niet waar te zijn, maar zo komt het op mij over.

Het gedrag van Mustapha komt bij mij ook zo over en daar geef ik je gelijk in. De waarschuwing staat los van die mening.Vond dat ik het wel even moest vermelden.
pi_5906637
Gut. Ik vind Mustapha de leukste bewoner in het huis, en ik ben niet eens een progressief die prat gaat op minderheden. En dan ben ik ook nog eens een vrouw, dus zou ik vooral erg veel aanstoot moeten nemen aan de manier waarop de Marokkaan (want dat is hij toch in de eerste plaats?) vrouwen in het algemeen behandelt.

Laat me niet lachen. Die BB-vrouwen zijn stuk voor stuk hele nare figuren die de behandeling verdienen die ze krijgen. Ik vind dat Mustapha zelfs nog erg mild voor ze is. Een hele verademing, die jongen. Geen oppervlakkige beleefdheden of achterbaks gedrag.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_5907139
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 13:02 schreef Claudia_x het volgende:
Gut. Ik vind Mustapha de leukste bewoner in het huis, en ik ben niet eens een progressief die prat gaat op minderheden. En dan ben ik ook nog eens een vrouw, dus zou ik vooral erg veel aanstoot moeten nemen aan de manier waarop de Marokkaan (want dat is hij toch in de eerste plaats?) vrouwen in het algemeen behandelt.

Laat me niet lachen. Die BB-vrouwen zijn stuk voor stuk hele nare figuren die de behandeling verdienen die ze krijgen. Ik vind dat Mustapha zelfs nog erg mild voor ze is. Een hele verademing, die jongen. Geen oppervlakkige beleefdheden of achterbaks gedrag.

BB is geen EO programma
pi_5907153
quote:

Je haalt me de woorden uit de mond

De Mustapha is af en toe wat bot, maar die meiden kunnen dan ook ontzettend zaniken en overdrijven, zoals dacht ik Judith deed, toen hij tegen haar zij dat ze hem met rust moest laten na een verloren battle...ze blies dat vreselijk op...die jongen was gewoon ff sjaggie, laat hem dan gewoon met rust!

Mustapha vooral als hij die witte Le3baja (thnks Chadi ) aan heeft...

pi_5907211
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 13:59 schreef milagro het volgende:

[..]

Je haalt me de woorden uit de mond

De Mustapha is af en toe wat bot, maar die meiden kunnen dan ook ontzettend zaniken en overdrijven, zoals dacht ik Judith deed, toen hij tegen haar zij dat ze hem met rust moest laten na een verloren battle...ze blies dat vreselijk op...die jongen was gewoon ff sjaggie, laat hem dan gewoon met rust!

Mustapha vooral als hij die witte Le3baja (thnks Chadi ) aan heeft...

Maar waarom zie ik de andere jongens dan niet zo reageren?
pi_5907273
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 14:07 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Maar waarom zie ik de andere jongens dan niet zo reageren?

Weet ik veel, iedereen is anders toch?

Judith vind ik nou een vreselijk vermoeiend wijf.
En een ander vindt haar juist weer helemaal top.
Dat is toch de bedoeling van dit programma?

Mustapha is gewoon anders dan die andere gasten, misschien zijn die andere gasten wel meer bewust van de camera's en hoe ze dus overkomen bezig en wordt Mus niet door dat soort zaken gehinderd en zie je dus gewoon the real thing bij hem.
Ik hou daar wel van

Bovendien in zijn gesprekje met Ting (wat Ting overigens op een hele vreemde wijze afkapte ) heeft hij toch heel duidelijk gezegd dat hij juist een mondige vrouw zou willen, eentje met wie hij echt kan praten. Een intelligente vrouw dus. En niet eentje die koken en binnen blijven als hoogste doel heeft.

Het feit dat deze dames veel hun mond opentrekken, wilt niet zeggen dat er veel zinnigs uitkomt.

Blijkbaar stoort hij zich daar af en toe aan en blijkbaar laat hij dat dan duidelijk merken.

zaterdag 21 september 2002 @ 15:10:25 #90
16305 Jappie
parttime reverend
pi_5907775
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 14:19 schreef milagro het volgende:

[..]

Mustapha is gewoon anders dan die andere gasten, misschien zijn die andere gasten wel meer bewust van de camera's en hoe ze dus overkomen bezig en wordt Mus niet door dat soort zaken gehinderd en zie je dus gewoon the real thing bij hem.
Ik hou daar wel van

Bovendien in zijn gesprekje met Ting (wat Ting overigens op een hele vreemde wijze afkapte ) heeft hij toch heel duidelijk gezegd dat hij juist een mondige vrouw zou willen, eentje met wie hij echt kan praten. Een intelligente vrouw dus. En niet eentje die koken en binnen blijven als hoogste doel heeft.

Het feit dat deze dames veel hun mond opentrekken, wilt niet zeggen dat er veel zinnigs uitkomt.

Blijkbaar stoort hij zich daar af en toe aan en blijkbaar laat hij dat dan duidelijk merken.

pi_5907895
quote:

[..]

Ik hou daar wel van

Is ergens ook wel weer waar. Maar ik vond de verandering opvallend. Maar zien hoe dat verder gaat en dat maakt BB juist zo leuk, hoe mensen zijn en veranderen.
pi_5907922
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 11:24 schreef marky het volgende:
Hij heeft wel respect voor zijn moeder omdat die zorgt voor het eten en zijn schone was maar ik vraag me echt af of hij ook respect heeft voor haar wijsheden en gedachtes.
Sorry hoor maar dit is echt bullshit mijnheer de huis tuin en keukenpsycholoog
pi_5912059
quote:

[..]

Ik hou daar wel van

Inderdaad!
  zaterdag 21 september 2002 @ 22:31:57 #94
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_5912404
Een ding is zeker : Die MOES is wel een beetje apart.

Maar hij doet waar hij zin in heeft en zegt waar hij zin in heeft.Dat kan onbeschoft zijn, maar wat die andere vrouwen doen is echt 10 keer erger. De dames wilden hem veranderen))maar hij heeft zich staande gehouden. Ze moeten hem maar nemen hoe hij is en niet hoe zij willen dat hij is.

Ik heb nog nooit zo een groep sniki vrouwen bij elkaar gezien.Dus ik begrijp die moes wel. Hij maakt schoon wanneer hij aan voelt dat het tijd is om schoon te maken en niemand hoeft hem te vertellen wanneer hij moet schoonmaken.
Dus ik stem gewoon op die gozer(ook al heb ik weinig vertrouwen dat hij erin blijft).
Doe eens gek en stem ook op moes

zaterdag 21 september 2002 @ 22:40:45 #95
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5912439
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 22:31 schreef IfULikeMe het volgende:

Dus ik stem gewoon op die gozer(ook al heb ik weinig vertrouwen dat hij erin blijft).
Doe eens gek en stem ook op moes

Maak je geen zorgen! In de poll over wie er moet blijven staat hij veruit bovenaan! Zelfs zo ver dat het er op neer komt dat 1 op de 2 stemmers op hem stemmen!
pi_5913065
Voor mij is en blijft hij een Oudkerk Marokkaan.
Voor hem zijn nederlandse vrouwen alleen maar varkens en hoeren.
Dat kan je aan zijn hele houding merken.
Behoudens de homo's en wat naieve troela's is die Moes helemaal niet zo populair.
En even off topic: ben al drie keer van mijn gsm beroofd.
Het waren Oudkerk marokkanen.....toevallig of was het niet zo toevallig?
Nou ja, zal wel in de Koran staan. Besteel varkens, geeft niks!
pi_5916042
Ik denk dat de houding van Moes t.o.v. de vrouwen voort komt uit onzekerheid. Als ik het goed heb begrepen, heeft hij nog nooit een verhouding met een vrouw gehad. Laat staan sex. Daar komt bij dat hij niet is opgevoed zoals de doorsnee Nederlandse jongen.

En de vrouwen die in het huis zitten, nodigen ook niet uit tot respect. Behalve Margriet, (als ze niet heeft gezopen). Daarom ook dat hij naar haar toe trekt.

Zijn houding naar Margriet toe als ze heeft gezopen kan ik me ook wel voorstellen. Als je zelf niet drinkt, en je hebt geleerd dat het verwerpelijk is. Dan is zo´n dronken schreeuwende vrouw (plus stem), heel erg.

pi_5916183
quote:
Op zondag 22 september 2002 11:27 schreef MadGreek het volgende:
Ik denk dat de houding van Moes t.o.v. de vrouwen voort komt uit onzekerheid. Als ik het goed heb begrepen, heeft hij nog nooit een verhouding met een vrouw gehad. Laat staan sex. Daar komt bij dat hij niet is opgevoed zoals de doorsnee Nederlandse jongen.
mij moet je niet wijs maken dat hij nog nooit sex heeft gehad hoor, daar geloof ik niks van
  zondag 22 september 2002 @ 11:46:31 #99
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_5916203
Zou natuurlijk zo maar kunnen dat Mustapha een homo is. Hij kan daarom alleen maar overweg met de wat oudere vrouwen omdat die in seksuele zin niks van hem hoeven.
pi_5916236
quote:
Op zondag 22 september 2002 11:46 schreef marky het volgende:
Zou natuurlijk zo maar kunnen dat Mustapha een homo is. Hij kan daarom alleen maar overweg met de wat oudere vrouwen omdat die in seksuele zin niks van hem hoeven.
hehe
pi_5916352
Ik vind het allemaal wel meevallen hoor met dat disrespect voor vrouwen. In een 1 op 1 gesprek, of een gesprek met minder personen is daar namelijk niets van terug te vinden. Misschien zou het beter zijn dat de vrouwen hun ongenoegen met hem alleen zouden bespreken i.p.v. te gaan loeien als een stel koeien als ze in een groep zitten. Dat is ook best wel aanvallend vind ik, en niet iedereen is daar tegenop geschapen.

Maar goed, ik ben volgens mij behoorlijk Mus pro-mindend en vind vaak wel een tegenargumentatie. Voor mij heeft hij iig nog niet afgedaan, en ja ik ben een vrouw!

pi_5916989
quote:
nou..ik ben een voor Mus ook een wat oudere vrouw en zou hem zo meenemen, hoor... even die zogenaamde vrouwonvriendelijkheid eruit "gymen"
pi_5917988
quote:
Op zondag 22 september 2002 00:15 schreef Lionsguy het volgende:
Behoudens de homo's en wat naieve troela's is die Moes helemaal niet zo populair.
Toch fijn om te weten dat er nog van die oerdegelijke Hollandse jongens zijn zoals jij die er niet van die enge vooroordelen op na houden.....
  zondag 22 september 2002 @ 21:15:04 #104
16305 Jappie
parttime reverend
pi_5923552
quote:
Op zondag 22 september 2002 14:51 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

Toch fijn om te weten dat er nog van die oerdegelijke Hollandse jongens zijn zoals jij die er niet van die enge vooroordelen op na houden.....

"Go Beppie, go Beppie... "
  dinsdag 24 september 2002 @ 00:53:17 #105
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_5943395
Nee hij zegt alleen : ja jij doet jou ding en ik doe mijn ding...En ja als jij dat leuk vindt vindt jij dat leuk en dat vindt ik dan ook leuk maar als ik even alleen wil zijn doe ik dat dan doe ik mijn ding en dat is dan jouw probleem....En als dat jou probleem is heb ik daar geen probleem mee..Ik ben ik en jij bent jij en daar heb ik geen probleem mee, jullie maken hier problemen ik niet...Ja ik heb hier veel geleerd...Ja heel veel geleerd en als jullie dat niet zien is dat jullie probleem en niet dat van mij..Ik ken nu het hele kookboek van buiten...Ja ik ben zelfs zover dat ik kauwgom kan eten terwijl ik mijn dingen doe die jullie ook doen...Allen komen er bij mij niet die sliertjes kouwgom uit mijn mondhoeken omdat mijn kop waterpas staat...
  † In Memoriam † dinsdag 24 september 2002 @ 01:56:26 #106
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_5943838
quote:

Jouw posting is ook een hele verademing!
Begon al aan mijzelf te twijfelen toen ik een aantal afleveringen van BB4 bekeek en daarna de daarbijbehorende topics doorscrollde.
De 14 in een dozijn dames van tegenwoordig zijn idd ruim vertegenwoordigd in BB4 (helaas)
  dinsdag 24 september 2002 @ 01:58:32 #107
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5943848
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 01:56 schreef Loedertje het volgende:
Jouw posting is ook een hele verademing!
Begon al aan mijzelf te twijfelen toen ik een aantal afleveringen van BB4 bekeek en daarna de daarbijbehorende topics doorscrollde.
De 14 in een dozijn dames van tegenwoordig zijn idd ruim vertegenwoordigd in BB4 (helaas)
De dames zijn idd allemaal behoorlijk triest.... Maar datzelfde vind ik van Mustapha bij de heren trouwens.... Bijzonder irritant en zelfingenomen mannetje (vind ik dus hè!!)
  † In Memoriam † dinsdag 24 september 2002 @ 02:02:43 #108
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_5943876
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 01:58 schreef scanman01 het volgende:

[..]

De dames zijn idd allemaal behoorlijk triest.... Maar datzelfde vind ik van Mustapha bij de heren trouwens.... Bijzonder irritant en zelfingenomen mannetje (vind ik dus hè!!)

Mustapha in verhouding tot zijn andere soortgenoten?
Dan kun je alleen maar constateren dat hij eruit springt doordat hij *anders* is.
De rest kan gemakkelijk verkocht worden in een massahemaworst.

Het is "de groep" én Mustapha. Als ik dan een voorkeurstem zou moeten geven dan ga ik niét voor *de groep, de massa, de eenheid* .

Tamelijk eng geheel namelijk.

† In Memoriam † dinsdag 24 september 2002 @ 02:04:02 #109
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_5943883
[off topic]

weleens naar man bijt hond gekeken de laatste tijd?
De heren uit BB4 kunnen allen figureren in *de postkamer*.

dinsdag 24 september 2002 @ 02:05:46 #110
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5943889
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 02:02 schreef Loedertje het volgende:
Dan kun je alleen maar constateren dat hij eruit springt doordat hij *anders* is.

Het is "de groep" én Mustapha. Als ik dan een voorkeurstem zou moeten geven dan ga ik niét voor *de groep, de massa, de eenheid* .

Ach, zoveel komt er niet uit Mustapha... Dus als hij er al uitspringt is dat omdat hij zich heel erg afzijdig houdt. En dat vind ik niet positief. Staat de groep je niet aan, ga dan lekker dwarsbomen of zo, maar trek je niet terug in een hoekje of ga niet om half 10 al naar bed.... Daar kan ik geen respect voor opbrengen.
pi_5943933
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 02:04 schreef Loedertje het volgende:
[off topic]

weleens naar man bijt hond gekeken de laatste tijd?
De heren uit BB4 kunnen allen figureren in *de postkamer*.

ze doen me ook regelmatig aan jiskefet typetjes denken!
  dinsdag 24 september 2002 @ 02:15:37 #112
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5943942
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 02:13 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

Meiden meiden... wat is dit nou voor negatief gelul.... Deze mannen zijn allemaal heel nauwkeurig uitgekozen om van deze vierde BB een intelligente praat BB te maken hoor!!!!!
pi_5943967
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 02:13 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

huh... jiskefet is toch om te lachen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_5944474
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 02:19 schreef PC eend het volgende:

[..]

huh... jiskefet is toch om te lachen

WAS om te lachen, dit seizoen bakken ze er niet veel van. Vorige seizoen van BB was ook beter.
  dinsdag 24 september 2002 @ 09:46:00 #115
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_5945069
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 02:02 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Als Mustapha niet deze groep om zich hen had en een groep ha die hem zijn gang liet gaan dan was hij opzeker donderdag het haasje geweest. Nu heeft deze groep nog een beetje intresse in zijn doen en laten en heeft de neiging om hem erbij te willen halen waardoor hij af en toe zich kan onderscheiden.
pi_5945912
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 09:46 schreef marky het volgende:

[..]

Als Mustapha niet deze groep om zich hen had en een groep ha die hem zijn gang liet gaan dan was hij opzeker donderdag het haasje geweest. Nu heeft deze groep nog een beetje intresse in zijn doen en laten en heeft de neiging om hem erbij te willen halen waardoor hij af en toe zich kan onderscheiden.

Heeft niet alleen te maken met hoe de groep met mustapha omgaat .. de groep opzich is ook niet boeiend .. ik bedoel Bo,Martijn,Ting etc. Mustapha is met Magriet en Stephan de boeienste persoon in het huis.
  dinsdag 24 september 2002 @ 17:54:28 #117
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_5952371
Wat een "mazzelpik" die Mus, doordat geen een van de dames hem kiest mag hij automatisch naad de bungalow..
Wat zal die een schik hebben in zichzelf nu
Wel een goeie zet van de redactie.
  dinsdag 24 september 2002 @ 18:03:41 #118
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5952514
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 17:54 schreef Anzjie het volgende:
Wat een "mazzelpik" die Mus, doordat geen een van de dames hem kiest mag hij automatisch naad de bungalow..
Hij zat al in de bungalow.... maar hij hoefde er dit keer inderdaad niets voor te doen om er te mogen blijven.... De redaktie wilde Margriet misschien weer bij hem dumpen.... Hopelijk is hij dan weer iets vaker wakker en wordt weer iets boeiender en interessanter. Margriet die baalt zich helemaal te pletter nu, omdat ze weer met hem zit opgescheept
  dinsdag 24 september 2002 @ 18:10:01 #119
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_5952621
Ik denk meer dat die moes het goed heeft uitgepluimd.
Hij wist dat er 1 teveel was en hij wist dat de volgende confrontie voor een gemengd groep moest zorgen.
Dus wat denkt hij dan? ik ga deze week niet met de dames praten, dan kiezen ze ook niet voor mij.
En hij weet dat big brother niet zomaar iemand naar de bunker stuurt.
Dus met een beetje logisch nadenken, krijg je dit resultaat.Moes in de bungelow zonder wat te doen>>> kan hij lekker verder slapen.

En als hij zichzelf nog eventjes stil houdt, dan hebben die meiden ook allemaal met elkaar ruzie(zie ting en snet+daniele en judith). En dan heeft moessie lekker alle rust van de wereld.
  dinsdag 24 september 2002 @ 18:24:24 #120
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5952805
Ik begrijp het allemaal niet... Die Mustapha doet al heel weinig in dat huis... hoefde niet mee te doen met het strippoker-dilemma... en nu weer niet.... Zijn ze hem aan het voorbereiden voor een exit???
pi_5954527
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 18:24 schreef scanman01 het volgende:
Ik begrijp het allemaal niet... Die Mustapha doet al heel weinig in dat huis... hoefde niet mee te doen met het strippoker-dilemma... en nu weer niet.... Zijn ze hem aan het voorbereiden voor een exit???
hoefde niet mee te doen???

zucht

pi_5954576
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 18:24 schreef scanman01 het volgende:
Ik begrijjp er ook niks van scan! Vroeger moest je nog wel eens moeite doen om in het rijke gedeelte te komen. Niks doen wordt tegenwoordig beloont
  dinsdag 24 september 2002 @ 20:18:43 #123
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5954669
Deze leek me ook wel gepast in dit topic:

A Scanman creation

pi_5955354
das een goeie Scan!

want een prachtgebit heeft ie!

pi_5955890
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 20:18 schreef scanman01 het volgende:
Deze leek me ook wel gepast in dit topic:

[afbeelding]

A Scanman creation

dinsdag 24 september 2002 @ 22:08:27 #126
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_5956480
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 20:59 schreef Tante Bep het volgende:
das een goeie Scan!

want een prachtgebit heeft ie!

Beetje lange tanden....Maar wel mooi wit
Leuke fake scanman
pi_5959222
quote:
Op zondag 22 september 2002 00:15 schreef Lionsguy het volgende:
DAMN! Je loopt weer aardig te ratelen en het slaat werkelijk nergens op... Jij met je vooroordelen... en maar generaliseren... je bent zelf degene die naief is en er zijn genoeg mannen die op hem stemmen hier en het lijkt me sterk dat ze allemaal homo zijn...

Het is trouwens helemaal niet nodig om er dingen bij te halen die niks met Big Brother te maken hebben.. en zeker niet zulke opmerkingen!

pi_5959252
quote:
Dat weten we pas als z'n reactie bekend is, wanneer ie de fansite bezocht heeft
  woensdag 25 september 2002 @ 03:17:50 #129
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5960131
  woensdag 25 september 2002 @ 03:20:03 #130
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_5960136
Waarom stream je nooit meer FBtje?...geen zin of tijd meer?
pi_5960888
quote:
Op woensdag 25 september 2002 03:17 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Hehe, speciaal voor mij Scanman? Of is dit een extra stoot onder de gordel?
pi_5960899
quote:
Op woensdag 25 september 2002 03:20 schreef Dynabite het volgende:
Waarom stream je nooit meer FBtje?...geen zin of tijd meer?
Wel zin, maar m'n website was naar z'n grootje, dus vandaar.
Ik heb weer een code toegestuurd gekregen. Ik zal binnenkort weer eens een poging wagen...
pi_5961281
Ik baseerde me anders wel op FEITEN, beste Fbtje.
En dat jij je door homo erotische gevoelens laat leiden is natuurlijk jouw zaak. Je kan Mustafa wel leuk vinden, maar als je hem face to face zou vertellen waarom je hem zo leuk vindt, dan spuugt ie je wel in je gezicht.
Denk daar maar eens over na.
En trouwens..... Martijn ziet er een stuk leuker uit dan dat maroc gratenpakhuis, ik had je qua smaak wel wat hoger ingeschat.
  woensdag 25 september 2002 @ 10:27:05 #134
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_5961580
Hey lionsguy,
Ik begin het vermoeden te krijgen dat je mustapfa wel mag, maar zijn cultuur niet mag.
En ik begin ook het vermoeden te krijgen dat je homo´s ook niet mag.
Hebben je ouders dezelfde opvatting over andersdenkende?

Want uit onderzoek is gebleken , dat de haat voor andersdenkende meestal bij de ouders ligt en niet bij de kinderen.
Dus ik ga ook niet kritiek leveren op jou ,lionsguy, want het ligt volgens mij toch aan je opvoeding.

Maar denk de volgende keer na over wat je zegt, want de haat die je bezit, moet je niet op mustapha uitten, maar op diegenen die je kut telefoontje hebben gejat.Je was zeker al heel lang op zoek naar een zondebok, en nu staat de zondebok elke dag voor je neus op de tv.(om 19:00)

Wat mijn punt is , je mag heus wel kritiek leveren op die zogenaamde oudkerkmarokaan, maar lever geen kritiek vanwege zijn kleur,zijn cultuur,zijn geaardheid of zijn geloof

Jongen ga zo lekker door , en je gaat heel ver komen in de maatschappij.

ik moet weer gaan........................................

pi_5961857
Tegen bovenstaande poster kan ik het volgende vertellen.
Ik heb geen enkel probleem met allochtonen voor zover ze zich normaal gedragen. Ik beoordeel mensen niet op ras, politiek, geaardheid enz. maar op hun gedrag. Dat doe ik ook met nederlanders.
En toevallig valt dat gedrag van Mustafa mij behoorlijk tegen.
Zijn minachting naar vrouwen toe vind ik beneden de maat en zijn luiheid zondermeer storend.
Dus met mijn vooroordelen valt het wel mee. Ik verzet me eigenlijk een beetje tegen dat homo erotische gedrag van sommigen die alleen de buitenkant zien maar niet het innerlijk van deze verwende en over het paard getilde ventje.
Mag ik ook mijn mening geven a.u.b.?
  woensdag 25 september 2002 @ 11:25:29 #136
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_5962382
quote:
Op woensdag 25 september 2002 10:51 schreef Lionsguy het volgende:
Ja graag
pi_5967827
quote:
Op woensdag 25 september 2002 10:51 schreef Lionsguy het volgende:
Tegen bovenstaande poster kan ik het volgende vertellen.
Ik heb geen enkel probleem met allochtonen voor zover ze zich normaal gedragen. Ik beoordeel mensen niet op ras, politiek, geaardheid enz. maar op hun gedrag. Dat doe ik ook met nederlanders.
En toevallig valt dat gedrag van Mustafa mij behoorlijk tegen.
Zijn minachting naar vrouwen toe vind ik beneden de maat en zijn luiheid zondermeer storend.
Dus met mijn vooroordelen valt het wel mee. Ik verzet me eigenlijk een beetje tegen dat homo erotische gedrag van sommigen die alleen de buitenkant zien maar niet het innerlijk van deze verwende en over het paard getilde ventje.
Homo-erotische gevoelens? Damn... Jij verzet je overal tegen, is het niet Mustapha, dan is het wel iemand met een zogenaamd homo erotisch gedraag. Waarom nou weer homo erotisch en niet hetero erotisch? Ik lees hier zoveel berichten van mensen die hun hormonen de vrije loop laten, dus waarom ik niet?

En het gaat me niet om je kritiet op Mustapha, het gaat me erom dat je aan het generaliseren bent, en ga het niet ontkennen, want anders moet ik weer gaan quote-en en dat zou een beetje zonde van de ruimte zijn... En om maar jouw woorden te gebruiken: de mensen die ik associaal, verwend en over het paard getild vind, zijn Jeannette en Judith. Ga mij dus niet vertellen dat ik geen onderscheid kan maken tussen karakters van mensen. Mustapha is nog een lieverdje vergeleken bij die twee troela's. Iemand een schop nageven, daar zijn ze goed in. Dat is pas achterbaks!

(dit MOEST ik ff kwijt)

Ennuh.... Martijn is ook een lekker ding, alleen ik vind Bram leuker
En om te bewijzen dat ik geen vrouwen-fobie heb: ik ga voor Daniela, Ting en Margriet.

[Dit bericht is gewijzigd door FBtje op 25-09-2002 16:27]

pi_5967835
quote:
Op woensdag 25 september 2002 10:01 schreef Lionsguy het volgende:
Ik baseerde me anders wel op FEITEN, beste Fbtje.
En dat jij je door homo erotische gevoelens laat leiden is natuurlijk jouw zaak. Je kan Mustafa wel leuk vinden, maar als je hem face to face zou vertellen waarom je hem zo leuk vindt, dan spuugt ie je wel in je gezicht.
Denk daar maar eens over na.
En trouwens..... Martijn ziet er een stuk leuker uit dan dat maroc gratenpakhuis, ik had je qua smaak wel wat hoger ingeschat.
Alhoewel ik het meestal niet met je eens ben en vind dat je je vaak onnodig kwetsend uitdrukt heb je hier wel een punt. Ik ben zelf homosexueel en post onder Dutchguy vaak op www.maroc.nl. Ik ben daar pas een discussie over homosexualiteit aangegaan en veel (niet alle) moslims kijken neer op homo's. Dat is gewoon een feit. Probleem is echter dat je niet weet of Mus dit ook zou doen maar aangezien hij vrij traditioneel is opgegroeid denk ik dat hij weinig met homo's op zou hebben.

Maar goed het blijft natuurlijk BB en inderdaad vind ik dat Martijn nu Mus 'outhunked' heeft, zolang hij zijn mond maar houdt.

pi_5968139
quote:
Op woensdag 25 september 2002 16:25 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Alhoewel ik het meestal niet met je eens ben en vind dat je je vaak onnodig kwetsend uitdrukt heb je hier wel een punt. Ik ben zelf homosexueel en post onder Dutchguy vaak op www.maroc.nl. Ik ben daar pas een discussie over homosexualiteit aangegaan en veel (niet alle) moslims kijken neer op homo's. Dat is gewoon een feit. Probleem is echter dat je niet weet of Mus dit ook zou doen maar aangezien hij vrij traditioneel is opgegroeid denk ik dat hij weinig met homo's op zou hebben.

Maar goed het blijft natuurlijk BB en inderdaad vind ik dat Martijn nu Mus 'outhunked' heeft, zolang hij zijn mond maar houdt.

Ja ok, maar dat forum waar jij het over hebt, is nu niet echt de plek waar normaal gediscussieerd kan worden... ook over andere onderwerpen dan homosexualiteit wordt er gescholden en weet ik het allemaal niet. De meerderheid is superjong, laaggeschoold... helemaal niks mis mee, maar feit is wel dat dit juist de groep is, die vaak niet zo'n hoge pet op heeft van homo's.

En Lionsguy, ik ben geen puber meer van 12 die staat te gillen als Mustapha op TV is. Je doet net of ik van plan ben 'm te ontmoeten. Dus waarom zou ik daar over na moeten denken? Het slaat nergens op, evenmin als dat ik zou zeggen dat ie jou wel in je gezicht zal spugen als ie weet hoe jij over bepaalde dingen denkt.

[Dit bericht is gewijzigd door FBtje op 25-09-2002 16:56]

pi_5971897
quote:
Op woensdag 25 september 2002 16:43 schreef FBtje het volgende:

[..]

Ja ok, maar dat forum waar jij het over hebt, is nu niet echt de plek waar normaal gediscussieerd kan worden... ook over andere onderwerpen dan homosexualiteit wordt er gescholden en weet ik het allemaal niet. De meerderheid is superjong, laaggeschoold... helemaal niks mis mee, maar feit is wel dat dit juist de groep is, die vaak niet zo'n hoge pet op heeft van homo's.

Er kan wel degelijk normaal gediscussieerd worden op maroc maar het gebeurt te weinig. Ik heb juist zoiets van dat ik wel eens echt wilde weten hoe men daar over homo's dacht en dan schrik je je te pletter. En de discussies die ik gevoerd heb waren echt niet met kids of zo! Er zitten ook wel degelijk hooggeschoolden op maroc. Wat je zegt is maar deels waar. We kunnen er mijns inziens niet om heen dat veel moslims op homo's neerkijken. Ik acht het zeer denkbaar dat Mus dat ook zou doen, gezien zijn traditionele opvoeding.
  donderdag 26 september 2002 @ 19:54:13 #142
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5987734
Ben ik de enige die regelmatig aan Bart uit BB1 moet denken als Mustapha in beeld is....Hij heeft ook dat cynische... dat jennerige (is dat een goed woord?) .... het vrolijke.... het kwajongens-achtige...

Zien meer mensen overeenkomsten?

donderdag 26 september 2002 @ 19:57:05 #143
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_5987768
quote:
Op donderdag 26 september 2002 19:54 schreef scanman01 het volgende:
Ben ik de enige die regelmatig aan Bart uit BB1 moet denken als Mustapha in beeld is....Hij heeft ook dat cynische... dat jennerige (is dat een goed woord?) .... het vrolijke.... het kwajongens-achtige...

Zien meer mensen overeenkomsten?

Waarschijnlijk zit er altijd zo'n type in BB. Alleen kon Bart een discussie echt helemaal tot op het bot uitpraten en Mus niet die kapt het te snel af.
  donderdag 26 september 2002 @ 19:59:34 #144
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5987794
quote:
Op donderdag 26 september 2002 19:57 schreef marky het volgende:
Waarschijnlijk zit er altijd zo'n type in BB. Alleen kon Bart een discussie echt helemaal tot op het bot uitpraten en Mus niet die kapt het te snel af.
Zo'n type zat niet in 2 en 3 volgens mij... anders had die wel gewonnen!
Wel zaten er een paar wannabe's in deel 2 en 3, maar die vielen ook door de mand.
  donderdag 26 september 2002 @ 20:02:30 #145
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_5987827
quote:
Op donderdag 26 september 2002 19:59 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Zo'n type zat niet in 2 en 3 volgens mij... anders had die wel gewonnen!

In BB2 zat Robin en die deed een letterlijk immitatie van Bart. In BB3 hadden we zo'n type niet nodig omdat ieder individu daar een apart typje was.
  donderdag 26 september 2002 @ 20:04:45 #146
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5987854
quote:
Op donderdag 26 september 2002 20:02 schreef marky het volgende:

[..]

In BB2 zat Robin en die deed een letterlijk immitatie van Bart. In BB3 hadden we zo'n type niet nodig omdat ieder individu daar een apart typje was.

Robin was, zoals ik al schreef, een soort 'wannabe' Bart... En zo zijn er nog een paar uit 2 en 3 te noemen.... Maar de kijker heeft daar duidelijk doorheen geprikt. En ik denk dat Mustapha wel weer zo'n soort type als Bart is en het niet speelt...
pi_5987936
Je bent niet de enige Scanman

Ik had vooraf verwacht dat Bram van het type Bart zou zijn, maar dat blijkt een beetje een softie. Mustapha heeft er veel meer van weg, dat niet willen conformeren aan de groep, beetje jennen en dan ineens ff heel charmant.. Das 1 van de redenen waarom ie van mij mag blijven voorlopig, bij hem heb ik iig een beeld itt bv Bo.. wat doet die jongen daar, vraag ik me af.. maar goed, das een hele andere discussie

En Robin deed idd ook een Bart imitatie, toch vond ik hem een stuk minder interessant. Kan me hem nauwelijks herinneren, dus dat zegt wel genoeg.

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  donderdag 26 september 2002 @ 20:20:33 #148
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_5988098
Hey dutchguy,

Ik moest echt schrikken van jouw stukje,
Ik zal je wat vertellen, ik zat gister in de stadion naar de wedstrijd psv arsenal te kijken.
En als er een groep is die homos HAAT(dus niet net als de moslims neerkijkt) dan zijn dat wel supporters(hooligans+supporters).

Er werden harde anti-homo kreten geroepen richting de keeper van arsenal(vanwege zijn staartje).1 op de 2 scheldwoorden bestond uit homo, zo erg was het.

En als ik dan volgens jouw redenering te werk ga, dan wil dat zeggen dat martijn ook tegen homo´s is(terwijl hij dat,denk ik,niet is). Voor mensen die dat niet weten Martijn is ook een voetbalsupporter.
Dat slaat toch nergens op, begrijp je wat ik bedoel.

En ik ken veel moslims, maar ze haten geen homó´s alleen hun geloof staat homosexualitiet niet toe.(daarom hoef je niet neer te kijken op homo´s)
En het kan zijn dat sommige jongens(moslims) rare uitspraken maken over homo´s, maar dat wil niet zeggen dat alle moslims neerkijken op homosexualiteit en dat wil helemaal niet zeggen dat ook MOES op homosexualiteit neer kijkt.

Dutchguy >>>,oordeel op iemands gedrag (individueel)
En ik heb nergens uit kunnen concluderen dat moes neerkijkt op homo´s. JIJ?
En voorzover je het niet wist ,hij word zelfs gesteund door turksenhomo´s

Dus ik vind het een rare logica(maar dat is weer mijn mening)

donderdag 26 september 2002 @ 20:22:22 #149
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_5988129
Excuses mensen dat ik zo afgedwaald ben

groetjes

pi_5990167
quote:
Op donderdag 26 september 2002 20:20 schreef IfULikeMe het volgende:
Hey dutchguy,

Ik moest echt schrikken van jouw stukje,
Ik zal je wat vertellen, ik zat gister in de stadion naar de wedstrijd psv arsenal te kijken.
En als er een groep is die homos HAAT(dus niet net als de moslims neerkijkt) dan zijn dat wel supporters(hooligans+supporters).

Er werden harde anti-homo kreten geroepen richting de keeper van arsenal(vanwege zijn staartje).1 op de 2 scheldwoorden bestond uit homo, zo erg was het.

En als ik dan volgens jouw redenering te werk ga, dan wil dat zeggen dat martijn ook tegen homo´s is(terwijl hij dat,denk ik,niet is). Voor mensen die dat niet weten Martijn is ook een voetbalsupporter.
Dat slaat toch nergens op, begrijp je wat ik bedoel.

En ik ken veel moslims, maar ze haten geen homó´s alleen hun geloof staat homosexualitiet niet toe.(daarom hoef je niet neer te kijken op homo´s)
En het kan zijn dat sommige jongens(moslims) rare uitspraken maken over homo´s, maar dat wil niet zeggen dat alle moslims neerkijken op homosexualiteit en dat wil helemaal niet zeggen dat ook MOES op homosexualiteit neer kijkt.

Dutchguy >>>,oordeel op iemands gedrag (individueel)
En ik heb nergens uit kunnen concluderen dat moes neerkijkt op homo´s. JIJ?
En voorzover je het niet wist ,hij word zelfs gesteund door turksenhomo´s

Dus ik vind het een rare logica(maar dat is weer mijn mening)

Je hebt gelijk dat je iemand op zijn gedrag moet beoordelen. Mus heeft geen uitlatingen in die richting gedaan. Maar JUIST omdat de Islam homosexualiteit afkeurt en hij zich wel degelijk houdt aan de andere regels die de Islam stelt zou het wel heel rooskleurig zijn om te verwachten dat hij homosexualiteit niet af zou keuren. Ik begon hierover omdat een andere homo een fansite over hem begon en daarom wilde ik alleen deze kanttekening plaatsen. Dat veel Turkse homo's hem steunen is voor mij nieuw trouwens, ik zit meestal om het Marokkaanse forum.

Maar je hebt gelijk dat die hooligans waarschijnlijk ook anti-homo zijn, net als sommige Christenen en veel autochtonen.

pi_5991725
Achteraf gezien heb ik me te scherp uitgedrukt FBtje en Dutchguy e.a.
Als ik zie wat mijn woorden hebben uitgehaald dan bied ik jullie mijn welgemeende excuses aan.
Ik kom niet aan met het excuus dat ik zelf homo's onder mijn kenissen heb, want dat overtuigt niemand en is dus een dooddoener.
Ik had gewoon mezelf wat meer in toom moeten houden.
Ben wel blij dat jullie het met me eens zijn dat beoordeling op gedrag de beste manier is om mensen te beoordelen en dat je je niet achter haat of frustratie mag verschuilen om tegen mensen aan te schoppen opgrond van ras, politiek of geaardheid.
Ik zal mijn leven beteren op dit forum, want ik wil niemand kwetsen, daar heb ik zelf ook een hekel aan.
Maar ik vind wel dat Mustafa het huis als eerste mag verlaten
omdat ik hem denigrerend vindt naar vrouwen toe.
pi_5997302
quote:
Op donderdag 26 september 2002 23:08 schreef Lionsguy het volgende:
Als ik zie wat mijn woorden hebben uitgehaald dan bied ik jullie mijn welgemeende excuses aan.
Ik kom niet aan met het excuus dat ik zelf homo's onder mijn kenissen heb, want dat overtuigt niemand en is dus een dooddoener.
Ben wel blij dat jullie het met me eens zijn dat beoordeling op gedrag de beste manier is om mensen te beoordelen en dat je je niet achter haat of frustratie mag verschuilen om tegen mensen aan te schoppen opgrond van ras, politiek of geaardheid.
Ik zal mijn leven beteren op dit forum, want ik wil niemand kwetsen, daar heb ik zelf ook een hekel aan.
Ik voelde me niet persoonlijk aangevallen hoor maar ik denk dat je gelijk hebt met wat je nu post. Mus moet inderdaad gewoon beoordeeld worden op wat hij doet. Net als de anderen.
pi_6003801
quote:
En Andries vorig jaar, was die ook denigrerend naar vrouwen toe??
  vrijdag 27 september 2002 @ 19:46:03 #154
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_6004535
quote:
Op vrijdag 27 september 2002 18:44 schreef schatje het volgende:

[..]

En Andries vorig jaar, was die ook denigrerend naar vrouwen toe??

Die was heel lief voor de vrouwen
pi_6006432
Denigrerend naar vrouwen??? Waar dan?? Wanneer dan?? Is gewoon niet waar.

Stefan en hij hebben het over Sandra: Stefan komt niet verder dan dat ze geen figuur heeft.
Mus zegt ook, ze ziet er niet uit maar ze is wel tof, toch?? Leuk mens lijkt me, niet voor een relatie ofzo maar voor gezelligheid!

Ik waardeer het erg in een man als hij een vrouw niet meteen alleen op de buitenkant beoordeeld.

Ik ben vliefd!!

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  vrijdag 27 september 2002 @ 22:11:15 #156
19200 Tja
Slangenmens
pi_6006603
quote:
Op vrijdag 27 september 2002 21:58 schreef fashionably_late het volgende:
Denigrerend naar vrouwen??? Waar dan?? Wanneer dan?? Is gewoon niet waar.

Stefan en hij hebben het over Sandra: Stefan komt niet verder dan dat ze geen figuur heeft.
Mus zegt ook, ze ziet er niet uit maar ze is wel tof, toch?? Leuk mens lijkt me, niet voor een relatie ofzo maar voor gezelligheid!

Ik waardeer het erg in een man als hij een vrouw niet meteen alleen op de buitenkant beoordeeld.

Ik ben vliefd!!

Helemaal mee eens. Ik heb Mustapha niet één keer denigrerend over vrouwen gehoord, integendeel, hij praat met respect over zijn moeder, zijn zus, Marokkaanse vrouwen, hij zei dat hij Carmen een lief meisje vond, hij is al vanaf het begin erg op Margriet gesteld. Hij houdt gewoon van toffe wijven *grinnik*
Maarreh... FL je mag 'm hebben hoor, want ik ben niet verliefd
It is I, LeClerc
pi_6007237
quote:
[b]Op vrijdag 27 september 2002 22:11 schreef Tja het volgende

Maarreh... FL je mag 'm hebben hoor, want ik ben niet verliefd

Oe!! Gelukkig!! Dank je!!!
pi_6007308
quote:
Op vrijdag 27 september 2002 19:46 schreef marky het volgende:

[..]

En ook voor mannen
pi_6007771
Bovendien....een Marokaanse Nederlander die een twents accent kan nadoen!!!! Hoe bedoel je niet geintergreerd!!!
  zaterdag 28 september 2002 @ 00:17:08 #160
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6008585
Serieus ,ik begrijp het echt niet waarom nou mensen denken dat hij geen vrouwen mag.
Omdat hij een aantal keren ruzie heeft gehad met judith en margriet, wil niet zeggen dat hij geen vrouwen mag.
Die gozer is gewoon direct in zijn commentaar. En veel vrouwen kunnen dat niet hebben.
Hij zegt wat hij van je vindt, en vrouwen willen eenmaal altijd alleen positieve dingen horen.
pi_6008724
quote:
pi_6008873
quote:
Op zaterdag 28 september 2002 00:17 schreef IfULikeMe het volgende:
Serieus ,ik begrijp het echt niet waarom nou mensen denken dat hij geen vrouwen mag.
Omdat hij een aantal keren ruzie heeft gehad met judith en margriet, wil niet zeggen dat hij geen vrouwen mag.
Die gozer is gewoon direct in zijn commentaar. En veel vrouwen kunnen dat niet hebben.
Hij zegt wat hij van je vindt, en vrouwen willen eenmaal altijd alleen positieve dingen horen.
dat zijn puur vooroordelen, marokkanen zijn vrouwonvriendelijk, spugen homo's in het gezicht blabla,

Dat Mustapha vrouwonvriendelijk zou zin is nergens op gebaseerd, valt niet uit zijn gedrag op te maken en hebben we hem niet horen zeggen, sterker nog ik heb hem juist dingen horen zeggen die het tegendeel bewijzen.

De mensen die hem ten onrechte van zulke dingen beschuldigen alleen vanwege het feit dat hij een Marokkaan is, zijn juist degenen die kortzichtig zijn.

zaterdag 28 september 2002 @ 10:32:44 #163
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6011314
Go BEP
pi_6011781
Het valt me elke keer weer op dat als Mustafa met iemand in gesprek is, hij nooit iemand aankijkt. Tja, dit is toevallig geen vooroordeel, maar een feit. Mensen die een ander niet aankijken hebben iets griezeligs of hebben iets te verbergen.
  zaterdag 28 september 2002 @ 12:29:37 #165
11810 Dr_Greene
Code Blue! Clear!!!
pi_6012206
quote:
Op zaterdag 28 september 2002 11:43 schreef Lionsguy het volgende:
Het valt me elke keer weer op dat als Mustafa met iemand in gesprek is, hij nooit iemand aankijkt
In sommige culturen is het hoogst onbeschoft of iemand recht in de ogen te kijken. Neer kijken is in dat geval een teken van respect.
  zaterdag 28 september 2002 @ 12:30:43 #166
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6012216
quote:
Op zaterdag 28 september 2002 11:43 schreef Lionsguy het volgende:
Het valt me elke keer weer op dat als Mustafa met iemand in gesprek is, hij nooit iemand aankijkt. Tja, dit is toevallig geen vooroordeel, maar een feit. Mensen die een ander niet aankijken hebben iets griezeligs of hebben iets te verbergen.
a) dit is niet continu waar
b) de momenten dat hij dat wel doet kunnen ook uit onzekerheid voortkomen...
pi_6013236
quote:
Op zaterdag 28 september 2002 00:37 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

dat zijn puur vooroordelen, marokkanen zijn vrouwonvriendelijk, spugen homo's in het gezicht blabla,

Dat Mustapha vrouwonvriendelijk zou zin is nergens op gebaseerd, valt niet uit zijn gedrag op te maken en hebben we hem niet horen zeggen, sterker nog ik heb hem juist dingen horen zeggen die het tegendeel bewijzen.

De mensen die hem ten onrechte van zulke dingen beschuldigen alleen vanwege het feit dat hij een Marokkaan is, zijn juist degenen die kortzichtig zijn.

Inderdaad Tante Bep!
pi_6013269
quote:
Op vrijdag 27 september 2002 23:30 schreef fashionably_late het volgende:
Bovendien....een Marokaanse Nederlander die een twents accent kan nadoen!!!! Hoe bedoel je niet geintergreerd!!!
Ok heel knap. maar waarom lult hij dan net als zijn broer niet gewoon goed nederlands? Kijk dat kan ik nou niet hebben, hij is hier opgegroeid in Nederland maar kan niet normaal Nederlands lullen!
pi_6013332
Ik vind het maar een eikel maar das mijn mening
.
pi_6013600
quote:
Op zaterdag 28 september 2002 14:46 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ok heel knap. maar waarom lult hij dan net als zijn broer niet gewoon goed nederlands? Kijk dat kan ik nou niet hebben, hij is hier opgegroeid in Nederland maar kan niet normaal Nederlands lullen!

spreken
pi_6013951
quote:
Op zaterdag 28 september 2002 14:46 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Hij praat beter nederlands dan de meeste bewoners in het bb-huis. degenereren ofniet jeanette
pi_6049376
quote:
Op zaterdag 28 september 2002 16:01 schreef kavu het volgende:

[..]

Hij praat beter nederlands dan de meeste bewoners in het bb-huis. degenereren ofniet jeanette

Precies, hij praat ook duidelijker dan Martijn, Bram en Laurens!
pi_6049500
quote:
Op maandag 30 september 2002 22:50 schreef schatje het volgende:

[..]

Precies, hij praat ook duidelijker dan Martijn, Bram en Laurens!

Ik kan ze wel verstaan hoor.

Vind Mustapha zo buitenlands Nederlands praten (als je begrijpt wat ik bedoel)

En ik vond zijn broer heel goed nederlands praten, dus ik vrog me af waarom Mus dat niet kan, ik bedoel hij is in Nederland geboren toch?

pi_6052375
quote:
Op maandag 30 september 2002 22:55 schreef charmed_angel het volgende:

Ik kan ze wel verstaan hoor.

Vind Mustapha zo buitenlands Nederlands praten (als je begrijpt wat ik bedoel)

En ik vond zijn broer heel goed nederlands praten, dus ik vrog me af waarom Mus dat niet kan, ik bedoel hij is in Nederland geboren toch?

Mustapha kan ik prima verstaan, bij Martijn heb ik daar soms moeite mee vanwege zijn accent maar Laurens kan ik vaak niet volgen, alsof je naar iemand luistert die tijdens het praten z'n tanden staat te poetsen.

Vraag ik me dus af hoe het komt dat je je wel stoort aan de uitspraak van Mustapha maar je je niet schijnt te storen aan de uitspraak van Laurens en Martijn.

Komt het misschien omdat je vind dat Mustapha "zo buitenlands Nederlands" spreekt en daarom dat onderscheid maakt?

pi_6052377
Ik vindt "Mustapha II" een leuke titel, ik dacht eerst dat het over een oude Egyptische koning ging

Mustapha vind ik voorlopig wel een geschikte vent, beetje op zichzelf.
Mustapha kan volgens mij heel goed accentloos nederlands praten alstie wil.
Als hij bv plat amsterdams of Martijn nadoet klinkt het even heeel goed en daarna overdreven, alsoftie het niet wil laten merken.
Ik denk dat het te maken heeft met hoe hij zich in de groep voelt. Als je daarin mee wilt gaan, ga je "vanzelf" allemaal ongeveer hetzelfde praten.

't gaat om hoe je ermee omgaat
pi_6052385
*sig jat*

het gaat erom hoe je er mee omgaat Simba III

dinsdag 1 oktober 2002 @ 09:50:50 #177
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6053037
Doe net of het een nederlandse jongen is, dan kom je tot de conclusie dat hij de meest duidelijke mensen is in het huis.

--Edit: Hey IfULikeMe, maar ik dacht dat je zou proberen charmed_angel met rust te laten. Deze post is dus ge-edit om niet een nieuwe flame uit te lokken. Laatste waarschuwing wmb--

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 01-10-2002 15:02]

dinsdag 1 oktober 2002 @ 09:57:38 #178
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_6053120
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 09:50 schreef IfULikeMe het volgende:

--Edit: flamegevoelig commentaar verwijderd uit deze quote--

Doe net of het een nederlandse jongen is, dan kom je tot de conclusie dat hij de meest duidelijke mensen is in het huis.

Mwahhh dacht het niet.

Enige waar hij vrij duidelijk in is is zijn slaap.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 01-10-2002 15:03]

dinsdag 1 oktober 2002 @ 13:51:38 #179
36324 DiRty
familiarity breeds liking
pi_6056140
Hmmm

Maar zijn accent is wel interessant.
Inderdaad een beetje marokkaanse tong in zijn nederlands, maar daarnaast meen ik ook nog een beetje een corporale 'R' te ontwaren.

Als dat geen intergratie is!

woensdag 2 oktober 2002 @ 02:34:06 #180
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6067234
We kunnen nu zo langzamerhand wel vaststellen dat Mustapha inderdaad sinds de exit van de mannen weer totaal in zijn eigen wereld leeft en zich met helemaal niemand bemoeit. Dat moet toch ook de meest verstokte Mustapha fan gaan irriteren lijkt me. Een beetje eigenzinnigheid is wel leuk, maar dit gaat toch alle perken te buiten!
Van de laatste 6 of 8 uur die ik gestreamd heb, heb ik hem gewoon misschien 10 seconden in beeld gezien. Dat mag toch rustig dramatisch genoemd worden. Het zal ongetwijfeld een aardige jongen zijn in het 'normale' leven, maar in dit huis is hij volkomen onzichtbaar..... en dus overbodig. Het valt me op dat zijn medebewoners het al niet eens meer over hem hebben.... alsof hij al exit is ofzo.... Als BB inderdaad Mustapha als favoriet heeft, dan zullen ze zo langzamerhand wel met de handen in het haar zitten..
pi_6081894
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 02:34 schreef scanman01 het volgende:
We kunnen nu zo langzamerhand wel vaststellen dat Mustapha inderdaad sinds de exit van de mannen weer totaal in zijn eigen wereld leeft en zich met helemaal niemand bemoeit. Dat moet toch ook de meest verstokte Mustapha fan gaan irriteren lijkt me.
Echt niet!
pi_6081983
Sandy kon vorig jaar met haar nietszeggendheid winnen, waarom Mustafa dit jaar niet met niets zeggen
  donderdag 3 oktober 2002 @ 20:06:33 #183
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6094754
Wat ook weer opviel was dat Mustapha's actieve 5 minuten van gisteren zo ongeveer integraal is uitgezonden. Het blijft opvallend....

Ik hoorde hem ook weer zeggen dat hij geen groepsmens is... Tja, logisch dat hij dan in zo'n BB huis gaat zitten waar je 100 dagen met een groep zit opgescheept....

pi_6094813
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 20:06 schreef scanman01 het volgende:
Wat ook weer opviel was dat Mustapha's actieve 5 minuten van gisteren zo ongeveer integraal is uitgezonden. Het blijft opvallend....
Jij zoekt overal wat achter!
  donderdag 3 oktober 2002 @ 20:14:20 #185
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6094923
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 20:09 schreef schatje het volgende:
Jij zoekt overal wat achter!
Niet echt, want als hij wat zegt vind ik hem wel lachen en ben er dus niet op uit om hem negatief neer te zetten. Maar dat ze bijna ieder actieve momentje van hem op tv laten zien is toch wel opvallend te noemen...
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 01:13:30 #186
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_6100613
hej heb de hele topic gelezen (registreren ging nie helemaal lekker) dus reageer hier op vanalles.

*t valt me op dat iedreen t heeft over zijn traditionele opvoeding, als dorpsgenoot(boskoop is niet zo dorps, maar moslimfundemanetalisten vind je hier ook niet...) en bekende van een aantal van zijn basisschol leraren(die meerdere E*s***t*'s (zal niet de hele achternaam hier noemen, is zo lullig) in de klas hebben gehad, is zijn opvoeding niet meer traditioneel dan een "traditioneel christelijke opvoeding"zoals ik die genoten heb! is t niet logisch dat een moslim in nederland zich evenzeer aan zijn geloof houdt als een christen in een christelijk land zou doen????btw...zijn geloof en staat niet gescheiden in nederland? we zijn geen moslim land maar óók geen christelijk land of atheistisch land: we zijn een vrij land!

* alle kinderen schijenen die hollsndse(hier corporale) erw genoemd te hebben ook zijn zusje van 16 die nog niet studeert.(van dat zusje weet ikt zeker wnat die heeft les gehad van mijn moeder een poosje)

*Mus hoeft zich niet te bewijzen tegnover nederlanders, zijn familie én zijn vrienden, wnat zijn fa,ilie en vrienden kennen em al, en hijis "geintegreerd genoeg" om zich niet druk te maken om wat nederlanders van em vinden dnek ik

* ik word bijna bang van de haat die in de stukjes van lionsguy klinkt..sorry jongen ik vind jouw hgedrag ernstiger dan de vermeende vrouwenhaat van mushi

*over die disrespect voor vrouwen: niet minder disrespectvol dan de gemiddelde eenentwintigjarige(iedre jionegn in de disco maakt geintjes over mijn dikke reet, maar er komt er nooit een gezellig met me kletsen omdat ik em wel aardig lijk--heb mus in de streams heel gezellig horen ebppen met sandra) en ik zou als vrouw zelfs disrespectvol zijn voor judith wat een troela met dr paranormale zelfreflectieve interessante geluter, terwijl overal op internet staat gwat een sletje ze heeft uitgehangen (let op ik zge niet dat ze een slet is!!!!) das pas vrouwen disrespecteren, jezef zo gedragen als t war si tenminste

nou dat was t wel weer kom wel weer terug om mij grote vriend (das een ironische opmerking voor de puristen hier, ik ken die jongen niet persoonlijk en zal em niet gaan belagen als ik em es zie lopen) te verdedigen
kusje!

[Dit bericht is gewijzigd door kwakveense op 04-10-2002 09:55]

Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 10:26:13 #187
18848 Lionsguy
kom maar op
pi_6118910
kwakveense
wil je mij er ff buiten laten
waar haal je het vandaag om mij zo neer te zetten
ik heb feitelijk weergegeven hoe ik over hem denk
de tijd van taboe en correcte politieke antwoorden is allang voorbij
ik zeg wat ik denk, heb je dat begrepen
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 10:35:06 #188
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6118964
Zo je klinkt weer heel gevaarlijk lionsguy.
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 14:10:51 #189
4139 Qt
Kjoetie
pi_6120995
Ehm Lionsguy.. als jij je mening over Mustapha zo ongezouten geeft, kun je verwachten dat mensen op je reageren. Je had zelf ook al door dat je wat heftig uit de hoek kwam, dus zo vreemd is het niet dat kwakveense het niet echt kon waarderen.. je hebt al veel meer tegengas gehad toch?

Dus ik zou iedereen willen vragen om het hier een beetje vreedzaam houden en verder gaan over Mustapha ipv een nieuwe ronde persoonlijke aanvallen.

zaterdag 5 oktober 2002 @ 14:14:45 #190
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6121027
Okay, als het echt moet .................weer over Mustapha dan maar...

Wat mij opvalt is dat elke keer wanneer er een gespreksonderwerp ter tafel komt wat wat dieper gaat dan de kleur van een komkommer of het gebruikelijke geroddel in BB dat Mustapha van de partij is.

Go Mussie go......

pi_6122009
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 01:13 schreef kwakveense het volgende:
Een heel verhaal
Nu in het Nederlands graag..
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 18:07:58 #192
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_6123285
we zouden hier toch niet meer persoonlijke aanvallen uitvoeren?

wat is dat nou weer voor opmerking? zijn mijn zinnen te lang/moeilijk, komen mijn woorden niet in jouw idioom voor? of heb je echt zo'n moeite met woordbeelden dat je niet door een paar tikfoutjes heen kan lezen...jezus...hoop dat je t niet zo kut bedoelde as t nu overkwam (als dat zo is: sorry, beschouw dit dan niet als een aanval naar jou, ik probeer me alleen te verdedigen....)

pfffft gezellig hoor dit forum....:@

zaterdag 5 oktober 2002 @ 18:34:15 #193
4139 Qt
Kjoetie
pi_6123594
Keej kwakveense, ik denk dat je het je niet al te erg aan moet trekken. Hier op Fok! is men idd vrij direct. Ik vind het ook wat minder geslaagd als men oneliners plaatst over spelling, maar vond je stukje ook niet echt makkelijk om te lezen. Het is nu eenmaal zo dat berichten -zeker langere stukken- lekkerder lezen als je bijvoorbeeld hoofdletters gebruikt aan het begin van een zin Dus hoogstwaarschijnlijk is dat idd wat er bedoelt werd en een verdere discussie hierover lijkt me hier niet echt passen.

Ontopic: Is er nog iets over Mustapha te melden, of ligt hij weer te slapen?

zaterdag 5 oktober 2002 @ 19:44:44 #194
7457 Chilly_Willy
Coitus ergo sum...
pi_6124590
oops
God gave man a penis and a brain, and enough blood to operate one at a time.
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 19:56:23 #195
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6124776
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 18:34 schreef Qt het volgende:
Ontopic: Is er nog iets over Mustapha te melden, of ligt hij weer te slapen?
Die zien we pas woensdag ofzo weer... Als de exit dichterbij komt.
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 20:48:37 #196
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6125378
Dat vind ik wel wat overdreven scanman.(hij is vandaag lekker bezig met de andere bewoners >>>zie de keuken in de bungelow)

En over dat slapen vind ik ook jammer, die gozer slaapt echt niet de hele dag. Hij kan goed opschieten met geesje en arthur. Dat kan ik van die zogenaamde ^^sociale bewoners^^ niet zeggen, en dan heb ik het over Judith en daniela , die helemaal geen aandacht schenken aan geesje. Maar dan wel de les wijzen naar Moes , hoe hij moet omgaan met mensen.

De meest besproken onderwerp van Judith en Laurens gaat over Moes(roddelen). Ik vind het echt jammer dat die luitjes steeds de nieuwe bewoners waarschuwen voor de MOES. Van kijk uit!
Dat slaat nergens op. Dat zij niet op kunnen schieten met moes , hoeft niet te betekenen dat niemand met hem op kan schieten.
Ik vind het echt een bitch. En die ting is ook sniki. Als ze met moes is dan doet ze net of ze een vriend is , maar als er nieuwe bewoners komen , dan wil ze opvallen, en dat doet ze door moes te verlagen.

LAAT DIE NIEUWE BEWONERS ZELF TE WETEN KOMEN HOE MOES IS.
Geesje kan het goed vinden met hem , arthur gaat lekker met hem om, als ting met hem alleen is kan ze het ook goed vinden,bram heeft geen problemen met hem, martijn ook niet. Dus ik zie het probleem niet.

Ik weet het gewoon bijna zeker dat Judith,daniela en Laurens Moes al bedreiging zien.
Ze vormen een pact tegen hem op , en daarbij hebben ze ook andere bewoners voor nodig. Maar of ze dat gaat lukken?

Hij is degene die de ballen heeft om nu al te zeggen wie hij gaat nomineren, terwijl al die andere luitjes zorgen maken om hun positie en daardoor niet zeggen wie ze gaan nomineren.(terwijl iedereen nu al weet wie hij of zij gaat nomineren)

pi_6132209
Vind het jammer dat er geen anti topics meer zijn.

Ik wil aan alle Mustapha fans vragen, wat ze nou van hem vinden? Wat ze nou zo leuk aan hem vinden. Want ik zie dat niet hoor! Ik vind hem saaai, oninteressant en totaal niet boeiend!

Kom op vertel

pi_6135232
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 09:55 schreef charmed_angel het volgende:
Vind het jammer dat er geen anti topics meer zijn.

Ik wil aan alle Mustapha fans vragen, wat ze nou van hem vinden? Wat ze nou zo leuk aan hem vinden. Want ik zie dat niet hoor! Ik vind hem saaai, oninteressant en totaal niet boeiend!

Kom op vertel

Er zitten zat saaie, oninteressante, niet boeiende mensen in het huis , de vraag is waarom jij uitgerekend aan Mustapha zo'n hekel hebt.
  zondag 6 oktober 2002 @ 15:27:29 #199
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6135467
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 15:04 schreef Tante Bep het volgende:
Er zitten zat saaie, oninteressante, niet boeiende mensen in het huis , de vraag is waarom jij uitgerekend aan Mustapha zo'n hekel hebt.
Dat ze een hekel aan hem heeft staat er volgens mij niet.... Ik gok dat het erover gaat dat je Mustapha dagen niet ziet... en dan weer een dag even wel... vervolgens weer dagen niet...
pi_6135683
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 15:27 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat ze een hekel aan hem heeft staat er volgens mij niet.... Ik gok dat het erover gaat dat je Mustapha dagen niet ziet... en dan weer een dag even wel... vervolgens weer dagen niet...

moet je deel 1 en 2 nog maar 's doorlezen en dan ook tussen de regels als je begrijpt wat ik bedoel.
  zondag 6 oktober 2002 @ 16:05:42 #201
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6135940
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 15:27 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Nou als je een beetje hebt opgelet de laatste tijd, dan zie je echt wel dat moes er wel is.
Hij was er bij het begin niet, maar dat lag grotendeels aan de groep, maar nu er geesje en andere nieuwe bewoners zijn voelt hij zich beter op zijn gemak.

Maar ja, ik mocht moes niet verdedigen van een aantal mensen, dus ik hou het hierbij.

Als er iemand is die er dagen niet is, dan is dat volgens mij bram en martijn. Die gasten zijn echt dood, ze zijn wel wakker maar ze doen geen fuck. En dan die Ting nog, ik zie haar ook niet wat interresants doen.Dat soort mensen mogen van mij in bed blijven.

pi_6135983
quote:
Op vrijdag 27 september 2002 19:46 schreef marky het volgende:

[..]

haha Marky. Volgens mij heb jij je computer zo ingesteld dat als ergens het woordje Andries valt er een rood alarm knopje afgaat .

pieuw pieuw waarschuwing aan Marky
code dries code dries

zondag 6 oktober 2002 @ 18:22:53 #203
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6137711
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 16:05 schreef IfULikeMe het volgende:
Nou als je een beetje hebt opgelet de laatste tijd, dan zie je echt wel dat moes er wel is.
Hij was er bij het begin niet, maar dat lag grotendeels aan de groep, maar nu er geesje en andere nieuwe bewoners zijn voelt hij zich beter op zijn gemak.
Dan zal ik wel niet goed hebben opgelet...
  zondag 6 oktober 2002 @ 20:57:37 #204
2018 PC eend
relativist
pi_6140277
Hevige commotie na de laatste confrontatie en moes weer op zijn sterkst met zijn reactie op het gebeuren...
Geesje : "Mustapha je moet wakker worden want we moeten naar de bungalow".
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zondag 6 oktober 2002 @ 21:15:36 #205
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_6140559
Af en toe heb ik wel medelijden met de streamers...ongetwijfeld zullen ze blauwe vingers krijgen van het verslaan van Mus.
  zondag 6 oktober 2002 @ 22:11:38 #206
18848 Lionsguy
kom maar op
pi_6142015
Je bezorgt me de slappe lach, Dynamite.
Dat vind IK nou humor
  zondag 6 oktober 2002 @ 22:16:54 #207
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6142149
HaHaHa
  zondag 6 oktober 2002 @ 22:19:19 #208
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6142194
Mustapha ligt buiten lekker warm tussen twee dames in op dit moment!

zondag 6 oktober 2002 @ 22:20:40 #209
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_6142222
Ja...hij zou eens niet liggen...hehe.
  zondag 6 oktober 2002 @ 22:22:13 #210
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6142260
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 22:20 schreef Dynabite het volgende:
Ja...hij zou eens niet liggen...hehe.
lol... toch heeft hij nu een warm plekje opgezocht... tussen 'moeder en dochter'
  maandag 7 oktober 2002 @ 22:08:47 #211
20057 bbvolger
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
pi_6159656
Mustafah is een erg gevoelige jongen volgens mij, maar wil dit zelf niet weten.
Hij blijft mijn favoriet van de heren.
  maandag 7 oktober 2002 @ 22:13:01 #212
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6159768
Heb ik nou wat gemist?
Wnt ik las net dat hij ruzie had met Laurens en martijn over de nominaties. Ze vonden dat hij een te grote mond had.Klopt eigenlijk wel
Maar volgens BB zou moes expres de ruzie hebben uitgelokt?
Wie heeft het gezien?
  dinsdag 8 oktober 2002 @ 00:09:18 #213
19200 Tja
Slangenmens
pi_6162612
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 22:08 schreef bbvolger het volgende:
Mustafah is een erg gevoelige jongen volgens mij, maar wil dit zelf niet weten.
Hij blijft mijn favoriet van de heren.
Zal ik me hier (weer) eens bij aansluiten? En hij heeft bovendien een geweldig gevoel voor humor. Kan BB ervoor zorgen dat er dit jaar TWEE winnaars zijn?! Mustapha en Margriet graag
It is I, LeClerc
  dinsdag 8 oktober 2002 @ 11:50:58 #214
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6166148
Na vannacht is het duidelijk geworden , dat laurens ,Jubitch en daniela meer aanhangers willen hebben om Moes het huis uit te schoppen.

Moes en Jeanneta wisten al dat er een groep is ontstaan(lo,jubitch,daniela), maar of moes door heeft dat er een pact tegen hem is gesloten? dat blijft de vraag.

wat vinden jullie ervan? Vormt moes een bedreiging voor laurens, jubitch en daniela? en moet hij doorgaan met het irriteren van die bewoners?

Want Lau heeft echt gehad met Stafan en Moes!
Dus als BB slim is , dan moeten ze die bewoners in een team zetten.

pi_6168802
Gezien de populariteitspoll is Moes een gevaar voor alle heren

Ze kunnen een pact sluiten wat ze willen, Moes gaat december fluitend halen!

Kan alleen met het nomineren leuk worden, wanneer net als bij BB1, steeds de ander gaat vertrekken die samen met hem genomineerd staat

* remquito hoopt dat dit niet met Martijn gebeurt

dinsdag 8 oktober 2002 @ 14:20:15 #216
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_6169015
Eigenlijk verbaast het me wel een beetje dat Mustapha zo populair is bij de bellers (van de Fokkers verbaast het me niets; die zijn op zoek naar wat opwinding in het huis). Over het algemeen worden mensen die hun eigen gang gaan en zich onttrekken aan de groep c.q. dwarsliggen niet gewaadeerd.

Dus hoe komt het dat hij zo hoog staat in de polls? Alleen aan zijn lekkere bekkie kan het niet liggen, er lopen meer smakelijke types rond in het huis.

[edit]Overigens is hij ook één van mijn favoriete bewoners. In ieder geval degene in wie ik mij het meest herken. Ben ook niet zo sociaal. Heb vanwege die reden zelfs nog overwogen om me op te geven voor BB.[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Tinkepink op 08-10-2002 14:31]

Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 8 oktober 2002 @ 14:27:06 #217
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6169151
Ik denk dat het aan de saaiheid van de andere bewoners ligt.
pi_6169541
quote:

Omdat Moes gewoon zichzelf blijft en niet meedoet aan al dat slijmerig gedoe zoals het gros van de bewoners.Lau en Ju kunnen geen vat op hem krijgen en dat voelen ze gewoon en zien hem daardoor als een groot gevaar voor hun eigen kansen.Geweldig trouwens hoe hij Dennis even op z'n nummer zette tijdens het "jij bent een aparte neger" gesprek.Dennis z'n gedrag werdt,na 4 dagen in het BBhuis,effe op een subtiele manier aan mootjes gehakt door Moes.Deze jongen gaat een top advocaat worden.

pi_6170649
quote:
Op woensdag 25 september 2002 20:44 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Er kan wel degelijk normaal gediscussieerd worden op maroc maar het gebeurt te weinig. Ik heb juist zoiets van dat ik wel eens echt wilde weten hoe men daar over homo's dacht en dan schrik je je te pletter. En de discussies die ik gevoerd heb waren echt niet met kids of zo! Er zitten ook wel degelijk hooggeschoolden op maroc. Wat je zegt is maar deels waar. We kunnen er mijns inziens niet om heen dat veel moslims op homo's neerkijken. Ik acht het zeer denkbaar dat Mus dat ook zou doen, gezien zijn traditionele opvoeding.

Een vriend van Mustapha is op de fansite geweest.. en ik vroeg 'm nog of ie er erg mee zou zitten als ie wist dat de fansite onderdeel was van een homosite en hij zei:

[30-09-2002, 01:33] JustLikeMe: ik vind het wle tof idee die fansite afkomstig van homo´´s
[30-09-2002, 01:33] FBtje: ow en wat zou mustapha daar van zeggen?
[30-09-2002, 01:33] JustLikeMe: die zal er nuschter onder blijven
[30-09-2002, 01:33] JustLikeMe: alleen familie

Even aangenomen dat het echt een vriend van 'm is.. maar ik heb geen reden om aan te nemen dat ie liegt... :

[30-09-2002, 01:36] JustLikeMe: maar ik moet je wel vermelden dat ik ga verwijderen, ik sla alleen dames op
[30-09-2002, 01:36] JustLikeMe: als je het niet erg vindt
[30-09-2002, 01:36] FBtje: haha, beetje raar
[30-09-2002, 01:37] FBtje: maar goed, wat jij wilt
[30-09-2002, 01:37] JustLikeMe: sorry
[30-09-2002, 01:37] FBtje: ik bijt niet hoor
[30-09-2002, 01:37] JustLikeMe: weet ik
[30-09-2002, 01:37] JustLikeMe: ik ook niet
[30-09-2002, 01:37] JustLikeMe: maar ik ben eenmaal niet geintresseerd in jou
[30-09-2002, 01:37] JustLikeMe: dat kan

dinsdag 8 oktober 2002 @ 16:02:48 #220
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6170870
quote:
Op dinsdag 8 oktober 2002 15:46 schreef FBtje het volgende:

[..]

Een vriend van Mustapha is op de fansite geweest.. en ik vroeg 'm nog of ie er erg mee zou zitten als ie wist dat de fansite onderdeel was van een homosite en hij zei:

[30-09-2002, 01:33] JustLikeMe: ik vind het wle tof idee die fansite afkomstig van homo´´s
[30-09-2002, 01:33] FBtje: ow en wat zou mustapha daar van zeggen?
[30-09-2002, 01:33] JustLikeMe: die zal er nuschter onder blijven
[30-09-2002, 01:33] JustLikeMe: alleen familie

Even aangenomen dat het echt een vriend van 'm is.. maar ik heb geen reden om aan te nemen dat ie liegt... :

[30-09-2002, 01:36] JustLikeMe: maar ik moet je wel vermelden dat ik ga verwijderen, ik sla alleen dames op
[30-09-2002, 01:36] JustLikeMe: als je het niet erg vindt
[30-09-2002, 01:36] FBtje: haha, beetje raar
[30-09-2002, 01:37] FBtje: maar goed, wat jij wilt
[30-09-2002, 01:37] JustLikeMe: sorry
[30-09-2002, 01:37] FBtje: ik bijt niet hoor
[30-09-2002, 01:37] JustLikeMe: weet ik
[30-09-2002, 01:37] JustLikeMe: ik ook niet
[30-09-2002, 01:37] JustLikeMe: maar ik ben eenmaal niet geintresseerd in jou
[30-09-2002, 01:37] JustLikeMe: dat kan

Ik begrijp er niets meer van.
Waar gaat het over?
Wat wil je ermee zeggen, dat moes op homo´s neerkijkt?
Omdat iemand jou afwijst?

Ik weet niet, maar dit heeft niets te maken met BB en MOES.
Hoe kan iemand beslissen wat moes van jou vindt?
Als je zo graag wilt weten of hij op homo´´s neerkijkt ,d an moet je het hem zelf vragen, als hij uit het huis komt.

pi_6170887
quote:
Op donderdag 26 september 2002 21:55 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Je hebt gelijk dat je iemand op zijn gedrag moet beoordelen. Mus heeft geen uitlatingen in die richting gedaan. Maar JUIST omdat de Islam homosexualiteit afkeurt en hij zich wel degelijk houdt aan de andere regels die de Islam stelt zou het wel heel rooskleurig zijn om te verwachten dat hij homosexualiteit niet af zou keuren. Ik begon hierover omdat een andere homo een fansite over hem begon en daarom wilde ik alleen deze kanttekening plaatsen. Dat veel Turkse homo's hem steunen is voor mij nieuw trouwens, ik zit meestal om het Marokkaanse forum.

Maar je hebt gelijk dat die hooligans waarschijnlijk ook anti-homo zijn, net als sommige Christenen en veel autochtonen.

Mjah... dat ie zich houdt aan de regels van de Islam... betwijfel ik... of hij moet de Koran niet goed kennen... want volgens mij is het je bezighouden met handlezen, magnetiseren.... e.d. ook niet toegestaan.. ik betwijfel of Mustapha wel zo'n praktiserend moslim is, als het lijkt. En homosexualiteit praktiseren en homo zijn, zijn nog altijd 2 verschillende dingen. Heb je een hekel aan de dingen die mensen verkeerd doen, wil dat nog niet zeggen dat je een hekel hebt aan de persoon zelf.
  dinsdag 8 oktober 2002 @ 16:06:30 #222
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6170940
ik snap er er niets meer van!

FBTje leg even uit wat de bedoeling was, want het kan zijn dat ik je verkeerd heb begrepen

pi_6171175
Nee je begrijpt het inderdaad verkeerd

Ik reageerde op een stukje van Dutchguy:
quote: "We kunnen er mijns inziens niet om heen dat veel moslims op homo's neerkijken. Ik acht het zeer denkbaar dat Mus dat ook zou doen, gezien zijn traditionele opvoeding"

Ik wilde alleen maar zeggen dat die vriend van Mustapha zei dat Mustapha er geen problemen mee zou hebben als ie wist dat de fansite onderdeel was van een homosite, dat ie daar nuchter onder zou blijven.
Met het laatste stukje over die 'afwijzing' wilde ik alleen maar aangeven dat het onwaarschijnlijk is dat het de vriend van Mustapha NIET was. Als het een goeie vriend van 'm is, zal hij wel weten hoe hij erover denkt.

Het is gewoon niet waar dat veel moslims op homo's neerkijken.. Een moslim met een beetje verstand (lees: opleiding) kan heel duidelijk dit onderscheid maken).

dinsdag 8 oktober 2002 @ 16:30:42 #224
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6171321
Ik begrijp het
  dinsdag 8 oktober 2002 @ 17:25:28 #225
18848 Lionsguy
kom maar op
pi_6172173
quote:
Op dinsdag 8 oktober 2002 16:22 schreef FBtje het volgende:

Het is gewoon niet waar dat veel moslims op homo's neerkijken.. Een moslim met een beetje verstand (lees: opleiding) kan heel duidelijk dit onderscheid maken).

Heb je lang moeten zoeken?
pi_6172435
Zoeken? Nee hoor. Mensen zoals jij zijn veeeeeel zeldzamer
  dinsdag 8 oktober 2002 @ 17:43:27 #227
18848 Lionsguy
kom maar op
pi_6172454
In jouw kringen wel ja
pi_6172601
Je zou zo een van ons kunnen zijn, want vals ben je wel...

Maar we raken offtopic

dinsdag 8 oktober 2002 @ 18:00:19 #229
18848 Lionsguy
kom maar op
pi_6172731
In het echt ben ik niet zo vals als je denkt en lid worden van de club is mij al meermalen gevraagd. Maar ja, ik ben daarvan nog steeds niet overtuigd geraakt
pi_6175855
Persoonlijk vind ik Mustapha nog steeds de leukste bewoners al is het niet zo dat ik hem uitgesproken sympathiek vind.

Punt is dat het nogal moeilijk is om een favoriet te hebben dit jaar (vorig jaar GJ uiteraard), daarnaast is het nogal een saaie zooi wat er zit zo bij elkaar.

Ik kan me vreselijk ergeren aan Stefan dus ik hoop eigenlijk dat hij er nog even in blijft, en wat Mustapha betreft, hij doet een beetje vervelend tegen de anderen zonder echt gemeen te zijn, daarnaast is hij mentaal erg sterk voor een 21-jarige en toch eigenlijk heel gevoelig, hoe dan ook zorgt hij van allemaal het meest voor ongenoegen bij de andere bewoners, dus ik ben blij dat hij goed ligt in de polls

Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_6178668
Ik vind het echt een heel sneu figuur, hij voelt zich echt te goed voor iedereen en probeert daarom niet met de anderen om te gaan. Eigendunk is echt veels te groot. Hij denk zeker dat omdat hij marokaan is dat ie bijzonder is maar hoe meer ik van hem zie hoe kinderachtiger ik hem vind.
  dinsdag 8 oktober 2002 @ 23:12:19 #232
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6179323
Ikblijf het ook zeer zwak vinden dat hij zich zo ontzettend weinig met anderen bemoeit en dat hij ook aangeeft er allemaal niets aan te vinden en hoopt eruit te worden gestemd.
Als hij zich wel met de groep bemoeit komen er wel leuke dingen uit, maar dat is gewoon te zelfzaam om een aanwinst voor het programma te kunnen worden genoemd.
  dinsdag 8 oktober 2002 @ 23:50:14 #233
6941 APK
Factual, I think.
pi_6180206
quote:
Op dinsdag 8 oktober 2002 23:12 schreef scanman01 het volgende:

Als hij zich wel met de groep bemoeit komen er wel leuke dingen uit, maar dat is gewoon te zelfzaam om een aanwinst voor het programma te kunnen worden genoemd.

Vandaar dat hij als enige bewoner al bijna een derde deel van zijn naamtopic heeft.
  dinsdag 8 oktober 2002 @ 23:59:22 #234
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6180387
quote:
Op dinsdag 8 oktober 2002 23:50 schreef APK het volgende:
Vandaar dat hij als enige bewoner al bijna een derde deel van zijn naamtopic heeft.
Ja, dat is ook weer zo. Op FOK is hij wel een discussiepunt.... Hij houdt ons wel bezig... door niets te doen. Heel apart allemaal....
Toch komt hij in de streamverslagen zelden of niet voor.
  woensdag 9 oktober 2002 @ 00:19:17 #235
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_6180723
Tja...en toch graaft Mus zijn eigen graf....Ik denk toch dat zodra de bewoners zelf moeten stemmen, hij er als eerste uitvliegt.
alleen Stefan zal niet tegen hem stemmen.
  woensdag 9 oktober 2002 @ 00:43:01 #236
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6181083
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 00:19 schreef Dynabite het volgende:
Tja...en toch graaft Mus zijn eigen graf....Ik denk toch dat zodra de bewoners zelf moeten stemmen, hij er als eerste uitvliegt.
Nee, want dan is hij alleen genomineerd... altijd samen met een ander. Vervolgens moet je bellen (kassa!) en dus zal Mustapha er niet uitvliegen (als hij idd zo populair is als het lijkt). Bart in BB1 werd zo ongeveer iedere keer genomineerd.... en zie hoe het met hem is geeindigd.
  woensdag 9 oktober 2002 @ 00:44:15 #237
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6181100
quote:
Komt nog bij trouwens dat hij er ook uitwil.... dus dan kun je van 'eigen graf graven' ook niet echt meer spreken!
pi_6181239
quote:
Volgens mij worden er twee bewoners genomineerd en moeten de kijkers thuis beslissen wie eruit gaat toch? Bart van BB1 werd ook elke keer genomineerd en won uiteindelijk

kennelijk blijkt hij toch de meest interessante figuur in het huis dat ondanks het feit dat hij zich niet zo profileert toch prominent in beeld komt in de tv uitzendingen . Het gaat kennelijk toch om kwaliteit ipv kwantiteit

woensdag 9 oktober 2002 @ 09:00:54 #239
35818 LouLou
ouwe lurkster
pi_6182733
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 00:54 schreef kavu het volgende:

knip

kennelijk blijkt hij toch de meest interessante figuur in het huis dat ondanks het feit dat hij zich niet zo profileert toch prominent in beeld komt in de tv uitzendingen . Het gaat kennelijk toch om kwaliteit ipv kwantiteit

Moussie is mijn favoriet, maar ik vond hem gister op tv in duscussie met Laurenz toch een beetje zwakjes. Ik heb hem al eens sterker uit de hoek horen komen. Blijkbaar had ik de vergeefse hoop dat uitgerekend Mustapha hem weleens op zijn plek kon zetten verbaal.
Oh.
Ok.
  woensdag 9 oktober 2002 @ 09:55:35 #240
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_6183296
Moes is nu defintief mijn held van deze BB! Geweldige actie om aan te geven wie je gaat nomineren! Ten eerste heel eerlijk en tegelijkertijd dodelijk voor degenen die daar niet mee om kunnen gaan: Jubitch, Lau, Daan en Bram!

Als die laatste vier even verder hadden nagedacht weten ze dondersgoed dat de stem van Moes niet allesbepalend is! Er zitten meer mensen in dat huis en het publiek heeft de beslissende stem!

Geweldige zet Moes!

Back in town
  woensdag 9 oktober 2002 @ 09:57:41 #241
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_6183319
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 09:55 schreef Elbutre het volgende:
Moes is nu defintief mijn held van deze BB! Geweldige actie om aan te geven wie je gaat nomineren! Ten eerste heel eerlijk en tegelijkertijd dodelijk voor degenen die daar niet mee om kunnen gaan: Jubitch, Lau, Daan en Bram!

Als die laatste vier even verder hadden nagedacht weten ze dondersgoed dat de stem van Moes niet allesbepalend is! Er zitten meer mensen in dat huis en het publiek heeft de beslissende stem!

Geweldige zet Moes!

Wie gaat hij dan nomineren (je mag er namelijk geen 4 nomineren volgens mij)?
  woensdag 9 oktober 2002 @ 10:01:52 #242
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_6183366
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 09:57 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wie gaat hij dan nomineren (je mag er namelijk geen 4 nomineren volgens mij)?

Judith, Laurens en Daan! Dat heeft ie tenminstetegen hen gezegd! Bram denkt zelf dat Moes hem niet moet, terwijl Moes in de dagboekkamer zei dat hij Bram in het begin een eikel vond, maar hem nu wel relaxed vond!
Back in town
  woensdag 9 oktober 2002 @ 10:03:36 #243
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_6183393
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 10:01 schreef Elbutre het volgende:

[..]

Judith, Laurens en Daan! Dat heeft ie tenminstetegen hen gezegd! Bram denkt zelf dat Moes hem niet moet, terwijl Moes in de dagboekkamer zei dat hij Bram in het begin een eikel vond, maar hem nu wel relaxed vond!

Grappig dit. Ik had al sterk het gevoel dat M. de potentie heeft om dit soort types onzeker te maken met alleen al zijn aanwezigheid, maar nu wordt dat gevoel ook nog eens bewezen.
pi_6183536
Ik vind mus echt geweldig!

hij is tenminste zichzelf......en idd, wanneer men aankomt met "jij weet nog niet zo veel, jouw wijsheid komt uit boeken, je hebt geen levenservaring" dan zegt dat genoeg over degene die dat zegt.......

laurens, judith en daniela.....

woensdag 9 oktober 2002 @ 11:04:19 #245
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6184188
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 00:54 schreef kavu het volgende:

[..]

Dat denk ik dus ook.

Een vraag voor scanman: Zeg nou eerlijk! Doet moes nou de hele dag niets?
Ik kijk via mijn werk naar de livestreams(en lees ook de streamverslagen) en ik zie toch sinds de laatste 1,5 week dat hij goed bezig is met de groep. Hij maakt schoon, hij doet mee met het koken, hij heeft gesprekken met bewoners en hij maakt grappen en zelfs Margriet en jeannete beginnen hem te begrijpen en leuk te vinden.

Ik zie steeds een hele andere beeld ,dan wat jij schetst.
Ik heb complimentjes voor de streamverslagen, maar daar staat ook niet alles wat er gebeurt, dus je moet ook niet zomaar van de streamverslagen uitgaan.

En tuurlijk zie je hem wat minder dan de andere bewoners, maar zo erg is het nou ok weer niet.
Ik heb het al eerder gezegd , hij voelt zich lekker in deze team.
Zo lekker dat hij bezig is om leden van de andere team te treiteren.(vuurtje stoken in de bunker)

Dat was mijn mening weer voor vandaag^0^

woensdag 9 oktober 2002 @ 11:23:25 #246
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6184443
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 11:04 schreef IfULikeMe het volgende:
Een vraag voor scanman: Zeg nou eerlijk! Doet moes nou de hele dag niets?
Ik kijk via mijn werk naar de livestreams(en lees ook de streamverslagen) en ik zie toch sinds de laatste 1,5 week dat hij goed bezig is met de groep. Hij maakt schoon, hij doet mee met het koken, hij heeft gesprekken met bewoners en hij maakt grappen en zelfs Margriet en jeannete beginnen hem te begrijpen en leuk te vinden.
Natuurlijk zie ik ook maar een klein deel van wat er in het huis gebeurt. Misschien is het toeval dat ik Mustapha nooit zie in de uren dat ik aan het het streamen ben. Wel hoor ik nog altijd bewoners zeggen dat hij de hele dag slaapt, dus wat dat betreft is er niet veel veranderd. Maar zoals gezegd, ik kan alleen melden wat ik zelf zie in de streamuurtjes..... en daar zit Mustapha bijna nooit bij.
  woensdag 9 oktober 2002 @ 13:41:23 #247
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6186684
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 11:23 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Natuurlijk zie ik ook maar een klein deel van wat er in het huis gebeurt. Misschien is het toeval dat ik Mustapha nooit zie in de uren dat ik aan het het streamen ben. Wel hoor ik nog altijd bewoners zeggen dat hij de hele dag slaapt, dus wat dat betreft is er niet veel veranderd. Maar zoals gezegd, ik kan alleen melden wat ik zelf zie in de streamuurtjes..... en daar zit Mustapha bijna nooit bij.

Dat hoor ik dus ook steeds van die andere bewoners, maar dat is hun enige punt die ze kunnen gebruiken tegen Moes. Je slaapt de hele dag.

Ze willen hem steeds op die punt pakken(¨je doet niets¨).

Maar je hoort het ook van steeds dezelfde mensen, die toevallig ook in de bunker zitten, dus ze weten niet eens hoe moes is in de bungelow. Het zijn steeds mensen die hem als een bedereiging zien. Dus willen ze hem slecht voor het daglicht brengen.
Maar ik hoor van Stefan, Arthur,Geesje en nu zelfs van Jeannete alleen positieve dingen over hem.

Maar scanman, dit is weer een punt waar we het vandaag niet mee eens zullen worden.
Jammer genoeg

woensdag 9 oktober 2002 @ 13:46:19 #248
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6186793
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 13:41 schreef IfULikeMe het volgende:
Maar scanman, dit is weer een punt waar we het vandaag niet mee eens zullen worden.
Jammer genoeg
Nou, of het nou wel of niet beter gaat.. het feit blijft dat hij zich maar sporadisch met de andere bewoners bemoeit. Feit is ook dat hij al vele keren tegen verschillende bewoners heeft aangegeven graag eruit te willen (wat misschien ook de reden is dat hij zo weinig aanwezig is in het huis) ..... Maar zoals ik al eerder heb gezegd mag ik hem best wel en is hij waarschijnlijk wel een van de leukere mensen in het huis. Alleen blijf ik het heel jammer vinden dat hij zo weinig doet met zijn toch wat rebelse aanleg.
  woensdag 9 oktober 2002 @ 13:48:08 #249
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_6186830
<offtopic> zolang lionsguy persoonlijke lullige opmerkingen blijft maken heir ben ik niet te beroerd om dat ook te doen:
wat ben je toch een onegelooflijk naar mannetje lionsguy!
(herstel aflezend aan opmerkingen die ik heir lees, terwijl ik je verder niet ken zeg ik binnen dit kader: etc...voor iemand me daarop aanvalt) btw ik heb wel humor hoor, maar laat mij ook eens even lekker op iemand zeiken! lionsguy is met zijn kindrachtige opmerkingen zo'n ontzettend gewillig slachtoffer...lionsguy wat studeer je als ik vragen mag? je komt nl. niet bijster intelligent over....ok genoeg gezogen....smell you later. </offtopic>
  woensdag 9 oktober 2002 @ 13:57:35 #250
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6187033
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 13:48 schreef kwakveense het volgende:
<offtopic> zolang lionsguy persoonlijke lullige opmerkingen blijft maken heir ben ik niet te beroerd om dat ook te doen:
wat ben je toch een onegelooflijk naar mannetje lionsguy!
(herstel aflezend aan opmerkingen die ik heir lees, terwijl ik je verder niet ken zeg ik binnen dit kader: etc...voor iemand me daarop aanvalt) btw ik heb wel humor hoor, maar laat mij ook eens even lekker op iemand zeiken! lionsguy is met zijn kindrachtige opmerkingen zo'n ontzettend gewillig slachtoffer...lionsguy wat studeer je als ik vragen mag? je komt nl. niet bijster intelligent over....ok genoeg gezogen....smell you later. </offtopic>
<offtopic>Volgens mij heb ik wat gemist.
Maar zo te zien gaat het om Lionsguy, en ik maar denken dat lionsguy zijn leven wou beteren.Maar zo te horen Niet Dus.<offtopic>
  woensdag 9 oktober 2002 @ 14:00:38 #251
4139 Qt
Kjoetie
pi_6187109
Zeg ik begin dit geouwehoer aardig zat te worden Het moet nou maar eens afgelopen zijn met die persoonlijke aanvallen, sommige mensen zitten niet ver weg van een afkoelban. Het lijkt me dat men zich dus beter ff tot 10 kan tellen voordat je iemand afzeikt.

En kwakveense.. jij was degene die liep te mekkeren dat men hier niet aardig voor je was. Wat gij niet wilt dat u geschiedt... Ik zie Lionsguy geen vervelende opmerkingen meer naar jou maken, dus dit laatste bericht van jou was nergens voor nodig. Ga gewoon ergens gezellig meeposten en negeer mensen die je niet mag, tenzij je een beetje respectvol kunt reageren.

Ontopic nu, alle berichten die hierna niet over Mustapha gaan zullen worden verwijderd.

pi_6187208
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 13:46 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Nou, of het nou wel of niet beter gaat.. het feit blijft dat hij zich maar sporadisch met de andere bewoners bemoeit. Feit is ook dat hij al vele keren tegen verschillende bewoners heeft aangegeven graag eruit te willen (wat misschien ook de reden is dat hij zo weinig aanwezig is in het huis) ..... Maar zoals ik al eerder heb gezegd mag ik hem best wel en is hij waarschijnlijk wel een van de leukere mensen in het huis. Alleen blijf ik het heel jammer vinden dat hij zo weinig doet met zijn toch wat rebelse aanleg.

Heerlijk juist dat onverstoorbare non-conformisme van Mustpaha.Het blijft een leuke en eerlijke jongen, laat zijn medebewoners precies weten waar ze aan toe zijn.Hij is niet achterbaks zoals Judith of Laurens.
pi_6187583
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 00:43 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Nee, want dan is hij alleen genomineerd... altijd samen met een ander. Vervolgens moet je bellen (kassa!) en dus zal Mustapha er niet uitvliegen (als hij idd zo populair is als het lijkt). Bart in BB1 werd zo ongeveer iedere keer genomineerd.... en zie hoe het met hem is geeindigd.

Ik heb ook altijd een beetje het idee dat mustapha het daarom er om doet.
Beetje bart wannabe.

En inderdaad en puntje waar ik het wel met Laurens eens ben. Hij scheeert altijd iedereen over een kam. iedereen doet dit, ze doen dat.

Toch ziek ik dan ook wel weer leuke kanten,soms kan ik erg om hem lachen.Maar dit is vooral in combinatie met Margriet.
Ook dat emotionele vind ik leuk, dan komt hij wel weer oprecht over.

Hij zal nog wel erger worden als ze gaan nomineren en hij mag iedere keer toch blijven.
van mij hoeft hij er nog niet uit.
Hij heeft zeker mazzel dat de rest zo saai is, anders was hij nu stukken minder populair.
Winnen hoeft van mij niet.
maar dat gaat ook niet gebeuren, dat word of Geesje (saai) of Margriet

woensdag 9 oktober 2002 @ 14:23:12 #254
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6187675
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 14:19 schreef itsme het volgende:

Hij zal nog wel erger worden als ze gaan nomineren en hij mag iedere keer toch blijven.
van mij hoeft hij er nog niet uit.
Hij heeft zeker mazzel dat de rest zo saai is, anders was hij nu stukken minder populair.
Winnen hoeft van mij niet.

maar dat gaat ook niet gebeuren, dat word of Geesje (saai) of Margriet

Nou ik denk dat het een verrassing zal worden.Geesje wordt het zeker niet.

Ik denk dat het tussen Martijn ,Moes en Margrtiet zal gaan.
En Margriet wint dan net van Moes met 1%

Ik gun het haar wel het meest bij de vrouwen.
Een aardige vrouw met humor

woensdag 9 oktober 2002 @ 15:06:02 #255
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6188723
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 14:23 schreef IfULikeMe het volgende:
Dus de M viert hoogtij in deze editie van BB? Maar toch moet ik eerlijk zeggen dat ik niet moet denken aan een finale met de drie personen die jij noemt.... pffff lijkt me toch wel slaapverwekkend.
pi_6189780
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 14:23 schreef IfULikeMe het volgende:

[..]

Nou ik denk dat het een verrassing zal worden.Geesje wordt het zeker niet.

Ik gun het haar wel het meest bij de vrouwen.
Een aardige vrouw met humor

Margriet en Mustapha gaan het zeker ver halen!
pi_6189792
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')