ff wat bron voorbeelden: (heb ze beter en kan ze mailen)quote:
en hoe kom ik aan die bestanden?quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:55 schreef thats_meh het volgende:
IKW WANROIJ
Kan niet wachten om te gaan! 3 geweldige VW dagen.
Helaas kan ik je niet helpen. Kan wel wat met eps of ai bestanden..
Minimaal 300dpi of een afbeelding opgemaakt in vectoren. Deze komen veelal bij een ontwerpbureau vandaan... ik zal even voor je zoeken of mag het ook een ander kever plaatje zijn?quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:41 schreef T42 het volgende:
[..]
en hoe kom ik aan die bestanden?
ben net bij de drukker geweest maar mijn paint plaatje is te slecht om te drukken
moest minimaal 300dpi zijn op ware grote
liefst deze omdat dat het logo is.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:59 schreef thats_meh het volgende:
[..]
Minimaal 300dpi of een afbeelding opgemaakt in vectoren. Deze komen veelal bij een ontwerpbureau vandaan... ik zal even voor je zoeken of mag het ook een ander kever plaatje zijn?
Leuk, misschien even in een dm sturen. Dan kijk ik er vanavond even naar.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:05 schreef T42 het volgende:
[..]
liefst deze omdat dat het logo is.
heb hem wel in hogere kwaliteit jpg eventueel. en ander vraag ik die even bij de keverclub
wacht nog op de bestanden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:15 schreef thats_meh het volgende:
[..]
Leuk, misschien even in een dm sturen. Dan kijk ik er vanavond even naar.
Geef ook even het formaat dat je wilt door.
Het liefst heb ik een open illustrator bestand, als je toch navraag gaat doen bij de Keverclub
Ow das minder, maar logisch. Ik heb alvast een opzetje gemaakt, maar dan is het wachten op het plaatje.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:10 schreef T42 het volgende:
[..]
wacht nog op de bestanden.
mag er ook maar alleen maken voor mij eigen.
jah ze belde net dat ik de plaatjes alleen mag gebruiken voor mijn eigen voor de verzameling stickers die ik al op de raam heb.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:59 schreef thats_meh het volgende:
[..]
Ow das minder, maar logisch. Ik heb alvast een opzetje gemaakt, maar dan is het wachten op het plaatje.
Budel, Wanroij zul je bedoelenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:52 schreef LethalP het volgende:
Ook leuk dat het Keverweekend in Budel dit jaar weer terug is van weggeweest toch;)
Klik hierrrrquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:22 schreef thats_meh het volgende:
[..]
Budel, Wanroij zul je bedoelen
Wel jammer, Budel was altijd een top locatie.
Leuk, misschien gaan we daar ook wel naartoe. Kan de Buggy nog net even van stalquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:44 schreef LethalP het volgende:
[..]
Klik hierrrr
Er is wel degelijk weer wat te doen in Budel hoor dit jaar! Niet het originele IKW dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |