Ik ben voorquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:02 schreef zwerty het volgende:
[..]
Voor Nederlands, over afschaffing van literatuur op middelbare scholen
ja klopt maar 12 boeken is veelquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tegen, een beetje literatuur kan geen kwaad.
Zeker met deze jeugd niet!
Moet je het morgen presenteren?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:03 schreef zwerty het volgende:
[..]
ik ook
maar m'n argumenten zijn niet zo schterk
Ja oké ik vind 1 boek per vak wel genoeg.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:05 schreef zwerty het volgende:
[..]
ja klopt maar 12 boeken is veel
en ik heb 5 talen
aanbod blijft staan héquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:06 schreef zwerty het volgende:
[..]
Nee gewoon inleveren voor een cijfer, gelukkig telt het niet zo zwaar mee
Ja maar mensen die literatuur leuk vinden doen dat sowieso zonder school wel en mensen die het niks aan vinden pakken een samenvatting of een zeer makkelijk boek en nemen genoegen met een zesje.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tegen, een beetje literatuur kan geen kwaad.
Zeker met deze jeugd niet!
Sad but true.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:07 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja maar mensen die literatuur leuk vinden doen dat sowieso zonder school wel en mensen die het niks aan vinden pakken een samenvatting of een zeer makkelijk boek en nemen genoegen met een zesje.
Wat heb je er dan nog aan.
Dat staat ook in mijn betoogquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:07 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja maar mensen die literatuur leuk vinden doen dat sowieso zonder school wel en mensen die het niks aan vinden pakken een samenvatting of een zeer makkelijk boek en nemen genoegen met een zesje.
Wat heb je er dan nog aan.
nee mijn tegenargument is dat het goed is voor je ontwikkelingquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tegenargument: Dan moeten leraren strenger controleren
Ik bedoelde: tegenargument op dat argument.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:08 schreef zwerty het volgende:
[..]
nee mijn tegenargument is dat het goed is voor je ontwikkeling
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik bedoelde: tegenargument op dat argument.
En dat zou ik wel verder uitwerken, of heb je dat?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:08 schreef zwerty het volgende:
[..]
nee mijn tegenargument is dat het goed is voor je ontwikkeling
heb ikquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En dat zou ik wel verder uitwerken, of heb je dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |