quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:09 schreef ElsTeyr het volgende:
Het wachten is op de eerste foto van de kruizen
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:09 schreef ElsTeyr het volgende:
Het wachten is op de eerste foto van de kruizen
Dankquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:15 schreef moeke1 het volgende:
twitter:JulianRubenNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 21:14:11Via @florisprengerOndertussen hebben de 'combat trackers' van de Mariniers hun zoektocht gestaakt. Ze gaan morgen verder #vermistebroertjes reageer retweet
2 takken over elkaar gelegd ??quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:19 schreef blanket het volgende:
http://www.rtvutrecht.nl/(...)willigers-zeist.html
Foto kruis
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:19 schreef blanket het volgende:
Foto kruis
[ afbeelding ]
twitter:rikdogger twitterde op woensdag 15-05-2013 om 21:20:09Het gebied wordt volgens de burgm. nu 'professioneel' doorzocht. Daarom organisatie particuliere zoekactie gevraagd daar niet meer te zoeken reageer retweet
Ik had met "kruis" iets anders in mijn hoofd dan 2 takjes over elkaarquote:
Of als we een rups begroeven.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:21 schreef tralalala het volgende:
Kan toch net zogoed door kinderen gedaan zijn?
Vroeger toen we dingen bouwden in het bos markeerde we de plek ook altijd.
Ik maakt met touwtje de twee stukken aan elkaar en stak ik het in de grond.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:21 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik had met "kruis" iets anders in mijn hoofd dan 2 takjes over elkaar
Eigenlijk vind ik het slecht dat de media een podium biedt aan dit soort initiatieven.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:19 schreef blanket het volgende:
Foto kruis
[ afbeelding ]
En daar komen ze nou mee aan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zoals ik al dacht:twitter:rikdogger twitterde op woensdag 15-05-2013 om 21:20:09Het gebied wordt volgens de burgm. nu 'professioneel' doorzocht. Daarom organisatie particuliere zoekactie gevraagd daar niet meer te zoeken reageer retweet
Nee, vanmiddag al.quote:
Vracht vastsjorrenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:23 schreef TLC het volgende:
wat is het nut eigenlijk van een spanband in het dagelijkse leven en hoe kan de vader het hier hebben gebruikt ??
Heb ze zelf ook in de auto liggen...quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:23 schreef TLC het volgende:
wat is het nut eigenlijk van een spanband in het dagelijkse leven en hoe kan de vader het hier hebben gebruikt ??
Mooi zoals deze bewuste Twitteraar professioneel tussen haakjes typt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zoals ik al dacht:twitter:rikdogger twitterde op woensdag 15-05-2013 om 21:20:09Het gebied wordt volgens de burgm. nu 'professioneel' doorzocht. Daarom organisatie particuliere zoekactie gevraagd daar niet meer te zoeken reageer retweet
Die dingen kun je standaard in je auto hebben. Als je bv een fiets in je achterbak gooit en die vervolgens niet dicht kan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:23 schreef TLC het volgende:
Die hebben ze al eens platgestampt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, vanmiddag al.
Ze zochten vanavond in Zeist he? Niet in Utrechtse Heuvelrug![]()
Je had de broodjes al gesmeerd?quote:
En de uitdeel zakjes chips mee?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |