quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:26 schreef fliert het volgende:
Praktica en Velbon, geen geld. De poor man's beginset van menig fotograaf.
Ik heb een vermoeden welk nummer Prince speelde.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
Prince in de ziggo dome. [ afbeelding ] en vind deze ook wel leuk:
[ afbeelding ]
Klopt, hij had ook mannetjes rond het podium staan die met zaklampen in je gezicht schenen als ze je zagen filmen. Gelukkig is de Lumia 1020 vrij stealth. Toch jammer dat ik die verkocht heb.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:04 schreef shiznuts het volgende:
Dat je het nog na kan vertellen (hij is toch fel tegen foto's en video-opnamen?)...
Apart, dat Trabantjequote:Op maandag 25 augustus 2014 20:25 schreef Mirel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Galaxy S3, met heeeeeel misschien de warm vintage filter van de Android camera app. Bij het eind iig wel gespeeld in Instagram met de balkjes.quote:Op maandag 1 september 2014 22:53 schreef St3fan het volgende:
[..]
Mooi! Vooral die Trabant! Met welke telefoon geschoten?
Ziet er echt mooi uit!quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:33 schreef rosstek het volgende:
[ Flickr Photoset ]
Nokia Lumia 1020 PureView - 34MPx - ontwikkeld in Lightroom
quote:Op maandag 15 september 2014 23:42 schreef Seven. het volgende:
Axel en Nico houden niet van poseren:
[ afbeelding ]
Haha, geinig.quote:Op maandag 15 september 2014 23:42 schreef Seven. het volgende:
Axel en Nico houden niet van poseren:
[ afbeelding ]
Leuk om te hebben jaquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:42 schreef DjinN het volgende:
Ik ben helemaal weg van Chef'Special, en ga zowat naar elk concert van ze toe samen met mijn vriend![]()
Het leuke is dat ze ons nu herkennen. Zijn nooit te beroerd even een praatje met ons te maken voor of na de show. Mijn vriend en ik staan tijdens de concerten altijd vooraan, op dezelfde plek.
De foto die ik plaats maakt me gewoon altijd vrolijk als ik die zie, en herinnert me aan weer een supertoffe avond. Bassist Jan begroette me zelfs met een "Heee Wen!" en een dikke knuffel![]()
De foto is wellicht kwalitatief niet geweldig, maar hij betekent erg veel voor me
(voor de duidelijkheid, waren meerdere foto's, had er toen even een collage van gemaakt. Verder niets aan bewerkt).
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |