Hahahaha hou je kop mens, loop hier maar wat te fucken. Juist omdat ik zelf zo zuig (hihihi) soms is het alleen maar mooiquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Veer, pls, ik heb gezien hoe jij werkwoorden vervoegt soms en ook dat is om te janken.
Ikzelf.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahaha hou je kop mens, loop hier maar wat te fucken. Juist omdat ik zelf zo zuig (hihihi) soms is het alleen maar mooi
No shit. Geez.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahaha hou je kop mens, loop hier maar wat te fucken. Juist omdat ik zelf zo zuig (hihihi) soms is het alleen maar mooi
Sure, hun.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:57 schreef Chloroform het volgende:
Wd, wil jij een brownie fudge pie maken voor me?
quote:
Jawel, omdat het in contrast staat met een ander persoon.quote:
'ik zelf zo zuig'. Ik zuig zelf zo. Hou op hoorquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jawel, omdat het in contrast staat met een ander persoon.
Dan is je zin gewoon raar, want zo lijkt het alsof je jezelf vergelijkt met andere personen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
'ik zelf zo zuig'. Ik zuig zelf zo. Hou op hoor
MIJN ZIN IS PRIMAquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan is je zin gewoon raar, want zo lijkt het alsof je jezelf vergelijkt met andere personen.
Jawel. Geef gewoon nu toe dat je faalt in het corrigeren.quote:
Hoezo faal ik in het corrigeren als jouw zin verwarrend is?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jawel. Geef gewoon nu toe dat je faalt in het corrigeren.
DANKJEWEL SPELLCHECKERquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:03 schreef Chloroform het volgende:
In die zin zou zowel ikzelf als ik zelf kunnen. Opgelost. Slotje.
Dank. Wil graag mijn moeder bedanken omdat als zij geen seks had gehad ik niet geboren zou zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |