PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Mag nietquote:
Waarschijnlijk 99 kracht, 99 finishing en 99 shotpowerquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:25 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Benteke heeft ook machtige stats, hoe goed gaat tie wel niet worden
Beetje de Lukaku van vorig jaarquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:25 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Benteke heeft ook machtige stats, hoe goed gaat tie wel niet worden
Die NIF's zijn fucking goed johquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb je zo'n geil team en dan wordt het verneukt door de nif's
Wat is zijn stream ?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:30 schreef DePresident. het volgende:
KSI heeft al een livestream voor een 'Giant Pack Opening' gepland.
Sowieso, vorig jaar had ik de 91-rated Kagawaquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:31 schreef Thorb het volgende:
Zou leuk zijn als iemand hier even een van de grote jongens krijgt
De mensen die gisteren en vorige week geluk hadden hebben vanavond weer geluk.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:31 schreef Thorb het volgende:
Zou leuk zijn als iemand hier even een van de grote jongens krijgt
Reemi, Rijst, Patje?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De mensen die gisteren en vorige week geluk hadden hebben vanavond weer geluk.
Oke danquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De mensen die gisteren en vorige week geluk hadden hebben vanavond weer geluk.
En die had je uit een 5k packquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:31 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Sowieso, vorig jaar had ik de 91-rated Kagawa
Hoe weet jij datquote:
Heb je daar een plaatje van?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:32 schreef Dudeweiser het volgende:
Jantje is echt zo'n beest, komt in de buurt van zijn TOTS van vorig jaar
Dan weet hij ook nog wel dat ik hem diezelfde dag verkocht heb voor 450kquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Staat allemaal in zijn smleno excel bestandje.
19.00quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Maar hoe laat komen ze in de packs dan?
Ook gewoon een baas. En dat zeg ik als PSV-supporter.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:35 schreef laucas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al aardig wat IF's als CB
Kwam toch door die goals tegen Excelsior ?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:36 schreef Tim86 het volgende:
Van 66 naar 80 pace voor een normale IF was zo bizar toen
Nee, dat weet ik dan weer niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:34 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dan weet hij ook nog wel dat ik hem diezelfde dag verkocht heb voor 450k
Volgend jaar test ik je weerquote:
Weet ik al niet meer, maar het moet wel een zieke pacerun zijn geweest voor zo'n upgrade. DIe hadden ze beter aan Theo Janssen kunnen geven na die goal tegen PSV met dat stiftjequote:Op woensdag 15 mei 2013 17:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kwam toch door die goals tegen Excelsior ?
Ik kan me van dit jaar weinig van jou herinneren, alleen dat je in het begin een Dani Alves voor 30k ofzo had en dat je in het begin heel snel heel veel coins had.quote:
Ja, toch wel bizar. Hij maakt in een super belangrijke wedstrijd de winnende (en nog een mooie ook).quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan me van dit jaar weinig van jou herinneren, alleen dat je in het begin een Dani Alves voor 30k ofzo had en dat je in het begin heel snel heel veel coins had.
Niemand hier heeft het er trouwens over dat er weer geen IF Kelvin is
Waarom zou er een IF Kelvin zijn voor een korte invalbeurt en 1 goal? Sure, het was een belangrijke, maar dat was toch niet IF-waardig.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan me van dit jaar weinig van jou herinneren, alleen dat je in het begin een Dani Alves voor 30k ofzo had en dat je in het begin heel snel heel veel coins had.
Niemand hier heeft het er trouwens over dat er weer geen IF Kelvin is
Oh haha, nou ik dacht er anders overquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom zou er een IF Kelvin zijn voor een korte invalbeurt en 1 goal? Sure, het was een belangrijke, maar dat was toch niet IF-waardig.
Met de Eredivisie vs Pro League pakken we ze wel weer terug.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:40 schreef Toefjes het volgende:
De Belgen overklassen ons. 4 TOTS. De Belgische Futters zullen trots zijn
Jouw NIF Hazard stijgt nu wel, nu die een week niet in packs komtquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met de Eredivisie vs Pro League pakken we ze wel weer terug.
Heb hem ook nog jaquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jouw NIF Hazard stijgt nu wel, nu die een week niet in packs komt
Er zijn IFs gegeven voor minder dan dat. Had Snodgrass 1 goal of 2?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom zou er een IF Kelvin zijn voor een korte invalbeurt en 1 goal? Sure, het was een belangrijke, maar dat was toch niet IF-waardig.
Met coins van Reemiquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:42 schreef Roypsv het volgende:
[..]
hmm wat is slimmer
20 euro paketten of 20 euro coins ? waar kan ik meer paketten voor halen
veel slimmer coins te kopenquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:42 schreef Roypsv het volgende:
[..]
hmm wat is slimmer
Ik heb een keer berekend dat je beter coins kan kopen als je packs gaat openen, dan FIFA punten kopen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:42 schreef Roypsv het volgende:
[..]
hmm wat is slimmer
Ik gun je wel een Vertonghen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:45 schreef dion_v_k het volgende:
Vanavond voor 200k pakjes openen![]()
En daarna de hele avond verdrietig zijn
Vertonghen gaat sowieso duurder worden, 5 a 600k schat ikquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:43 schreef Maver24 het volgende:
benieuwd naar de prijzen vanavond, als Mata 500k koop ik em , Cazorla hoop ik op 400k, gaat een duur avondje worden ben ik bang, nou ja, ik ga niet alles meteen kopen maar ga wel op jacht op een goedkope TOTS. Hopelijk gaat vertonghen bij de 200k kosten,
zieke eindbaas is hetquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:35 schreef laucas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al aardig wat IF's als CB
Nee joh, als vertonghen een hoge droprate heeft dan wordt tie wel goedkoperquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:45 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Vertonghen gaat sowieso duurder worden, 5 a 600k schat ik
Bijnaquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
De beste verdediger van de hele wereld.
quote:
beetje overdreven maar hij is wel kokogoedquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
De beste verdediger van de hele wereld.
Ze willen graag een RT van die voetbalclubs, dat is duidelijkquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:50 schreef DePresident. het volgende:
EA zit van alle spelers die stat's te twitteren. Ze kunnen naast een linkje naar de web-app toch beter een screenshot maken?
Alsof dit overzichtelijk is. [ afbeelding ]
Nooit gedacht.quote:
Owja. Mensen krijgen het tegenwoordig heel heet van een aantal retweetjes.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:51 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ze willen graag een RT van die voetbalclubs, dat is duidelijk
Inderdaad.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:51 schreef Maver24 het volgende:
http://nl.twitch.tv/bateson87hd
deze stream zal ik ook maar aanzetten, die gaat om 7 uur zeker wel flink los met packs
Daarom dus.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:52 schreef vandermar het volgende:
Waarom heeft serieus iedereen een zwarte of blauwe bal. Ik kan die dingen voor geen kut zien. Doe gewoon wit dan kan iedereen ze normaal zien. Ik verlies stelselmatig wedstrijden door die konko ballen.
Ben jequote:Op woensdag 15 mei 2013 17:52 schreef vandermar het volgende:
Waarom heeft serieus iedereen een zwarte of blauwe bal. Ik kan die dingen voor geen kut zien. Doe gewoon wit dan kan iedereen ze normaal zien. Ik verlies stelselmatig wedstrijden door die konko ballen.
Waarschijnlijk doen ze het echt om de boel dus te nivelleren. Tijd voor een HD tv..dan zal het wel beter zijn. Of heb je die al?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:52 schreef vandermar het volgende:
Stel je voor als hij naar Barca zou gaanquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
beetje overdreven maar hij is wel kokogoedToby volgend jaar ook een zieke TOTS kaart
Zou niet werkenquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Stel je voor als hij naar Barca zou gaan![]()
Zou wel leuk zijn, maar de kans dat ik een eigen kaartje krijg is toch wel heel klein.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
beetje overdreven maar hij is wel kokogoedToby volgend jaar ook een zieke TOTS kaart
Zwarte bal in het San Siroquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:52 schreef vandermar het volgende:
Welke baan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:56 schreef Grandesco het volgende:
4-1 achter tegen een team vol met in forms. Duits team. 2 bullshit penalties...
4-5 winnen omdat Shaqiri een baan is
quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn, maar de kans dat ik een eigen kaartje krijg is toch wel heel klein.
Ik vond de kaart van Vertonghen ( stonden net netjes naast elkaar) vorig jaar sterker. Ik hou het op je laatste theorie. Het hele jaar hebben we maar matige upgrades gehad.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:00 schreef Maver24 het volgende:
ligt het aan mij of lijken de TOTS kaarten dit jaar beter als die van vorig jaar ?, of komt het gewoon omdat het het hele jaar al niet zijn verwend met mooie upgrades zoals deze ?
Hoeveel TOTS spelers ga jij vanavond pullen? 1,2,3, allemaal?quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:00 schreef Maver24 het volgende:
ligt het aan mij of lijken de TOTS kaarten dit jaar beter als die van vorig jaar ?, of komt het gewoon omdat het het hele jaar al niet zijn verwend met mooie upgrades zoals deze ?
Je kan beter vragen hoeveel euro's hij gaat spendenquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hoeveel TOTS spelers ga jij vanavond pullen? 1,2,3, allemaal?
Ik ga voor 5quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hoeveel TOTS spelers ga jij vanavond pullen? 1,2,3, allemaal?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:03 schreef Rijst het volgende:
Open ik nu net een pakje krijg ik Vertonghen
Cazorla goedkoopquote:
helemaal niks, gewoon coinsquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je kan beter vragen hoeveel euro's hij gaat spenden
Neger waarom ben je offline ?quote:
Ik wil haar vanavond wel een beurt geven.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:06 schreef DePresident. het volgende:
Mijn moeder is vandaag jarig maar ik heb geen cadeautje gekocht. Ik voel me echt een stakker.
Oke. Stoere reactie.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik wil haar vanavond wel een beurt geven.
Ja, die is dan wel duurquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:04 schreef BDIL het volgende:
[..]
Cazorla goedkoop?
Bovendien hou ik wel van de underdogs![]()
Bied je aan om een hele dag het huishouden te doen. Zoiets. Doe je dr meer plezier mee dan een douche gel ofzo. Je moeder vindt het niet erg als je niks geeft. Zo is de moeder-zoon band nou eenmaalquote:
Het zit al goed. Ik twijfel of ik nog snel iets moet kopen, of gewoon zeg dat we een keer wat gaan doen samen, naar de bioscoop ofzo? Maar dat is wel weer gaar.quote:
Ja, ik vond het ook zo stom om met met een shampoo o.i.d. aan te komen, daar heeft ze er vandaag al 5 van gekregen denk ik.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bied je aan om een hele dag het huishouden te doen. Zoiets. Doe je dr meer plezier mee dan een douche gel ofzo. Je moeder vindt het niet erg als je niks geeft. Zo is de moeder-zoon band nou eenmaal
jonge lul ik wilde net overmaken via paypalquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:11 schreef Reemi het volgende:
Ik gun het een andere PS3'er roypsv, ik ga zelf coins wasten aan pakjes
hoop dat je niks krijgt flikkertjequote:Op woensdag 15 mei 2013 18:12 schreef Roypsv het volgende:
[..]
jonge lul ik wilde net overmaken via paypal
quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:12 schreef Roypsv het volgende:
[..]
jonge lul ik wilde net overmaken via paypal
Zie het nu pas, maar ik moet zo trainen...quote:
Over een kwartier meteen pakjes openenquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:16 schreef Ajacied7 het volgende:
Nog een klein kwartiertje totdat ze in packs zitten.
Godverdomme ik dacht dat ze er al inzaten heb net 200k coins aan packs verneukt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:16 schreef Ajacied7 het volgende:
Nog een klein kwartiertje totdat ze in packs zitten.
24 inch hd. 3 meter zit ik er vanaf. Ik zie die zwarte en andere donkere kleuren gewoon niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doen ze het echt om de boel dus te nivelleren. Tijd voor een HD tv..dan zal het wel beter zijn. Of heb je die al?
Misschien je tv beter instellenquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
24 inch hd. 3 meter zit ik er vanaf. Ik zie die zwarte en andere donkere kleuren gewoon niet.
Als je ze over een halfuur had geopend had je hetzelfde gekregen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Godverdomme ik dacht dat ze er al inzaten heb net 200k coins aan packs verneukt.
Helemaal niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:19 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Als je ze over een halfuur had geopend had je hetzelfde gekregen.
Sorry man, niet boos worden.quote:
Is volgens mij te klein voor 3 meter afstand.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
24 inch hd. 3 meter zit ik er vanaf. Ik zie die zwarte en andere donkere kleuren gewoon niet.
Je had beter kunnen posten dat ze ipv water voor snelwegen moesten zorgen zodat ze 130 kunnen rijden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:26 schreef Toefjes het volgende:
Ik plaats ook eens een reactie op telegraaf.nl
[ afbeelding ]
Tokkie Nederland haat me
quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:26 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Tokkie Nederland haat me
Geniaalquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je had beter kunnen posten dat ze ipv water voor snelwegen moesten zorgen zodat ze 130 kunnen rijden.
Ik schrik echt soms van de collectieve domheid, en het hoge nationalisten gehalte op dit soort sites.quote:
hoeveel weken komen die dingen nou al in packs toefjesquote:
quote:
Jajajajajajaaaaaa Suarez! Ik dacht dat ik iets van 05:30 ofzo zag staan. vandaarquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoeveel weken komen die dingen nou al in packs toefjes![]()
iedere week weer om 7 uur
Dat is de Engelse tijd dat ze uit packs gaan. Wil je geen IF of TOTS moet je dus nu kopen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Jajajajajajaaaaaa Suarez! Ik dacht dat ik iets van 05:30 ofzo zag staan. vandaar
Echt de grootste debielen lopen daar rond.quote:
het is je vergevenquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Jajajajajajaaaaaa Suarez! Ik dacht dat ik iets van 05:30 ofzo zag staan. vandaar
Het is echt verschrikkelijk, ze zouden het zo moeten maken dat als iemand het nieuwsbericht leest ze eerst bedenktijd krijgen en dan pas mogen reageren. Even tot 10 tellen tochquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik schrik echt soms van de collectieve domheid, en het hoge nationalisten gehalte op dit soort sites.
Wat had je geschreven?quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:26 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Tokkie Nederland haat me
ik wil welquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Iemand anders dan maar een potje h2h?
(waarom wil nooit iemand met mij spelen)
quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Misschien even op EA forum posten.
but good my reactions you think skills
10 likes?
Dit gaat een grote deuk opleveren in mijn zelfvertrouwen, maar oke. Wat is je psn?quote:
Ik ga er 1 openen.quote:
EA heeft het eindelijk voor elkaar gekregen waar ze al de hele avond op lopen te azen hoor.twitter:Arsenal twitterde op woensdag 15-05-2013 om 18:32:56Congratulations to @19SCazorla for making the @EASPORTSFIFA Premier League Team of the Season! http://t.co/N6aj2dfINt reageer retweet
Dat zal wel meevallen. Heb je al toegevoegdquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dit gaat een grote deuk opleveren in mijn zelfvertrouwen, maar oke. Wat is je psn?
niet zo bescheiden. of heb je gewoon niet meer om uit te geven,quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ga er 1 openen.
Misschien 2 als ik een gekke bui heb.
Huilen van het lachen inderdaadquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:40 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]![]()
huilen
Ja de mensen hier hebben tenminste water
Klopt!quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:40 schreef Revontulet het volgende:
Reemi, wij moeten nog steeds is een potje doen!
MrvanPauper.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:40 schreef Maver24 het volgende:
[..]
niet zo bescheiden. of heb je gewoon niet meer om uit te geven,
En dan krijg je 22 dislikes. Wtf.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ging over dat Nederland 12 miljoen aan Mali geeft om ze te helpen met water voorzieningen en dergelijke.
Iedereen natuurlijkover de nek
Toen kwam ik
[ afbeelding ]
Komt denk ik vooral door de laatste zin..quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ging over dat Nederland 12 miljoen aan Mali geeft om ze te helpen met water voorzieningen en dergelijke.
Iedereen natuurlijkover de nek
Toen kwam ik
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
http://www.nujij.nl/algem(...)essie.23092708.lynkx![]()
Zie hier het nut van een schuilnaam. Anders had er zich al een woedende menigte voor mijn flat verzameld en was ik inmiddels overleden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:44 schreef Thorb het volgende:
Toefjes is de enige met meer dislikes dan likes
Kijken wie er meer dislikes krijgt?quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:44 schreef Thorb het volgende:
Toefjes is de enige met meer dislikes dan likes
Dat soort tegenstandersquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:44 schreef vandermar het volgende:
4-3 winnen
15 schoten voor mij 3 schoten voor hem.hij heeft wel meer balbezit omdat hij achterin rondspeelde
Ik was veel en veel beter maar 3 counters en Mlapa was er doorheen. Gelukkig heb ik Pizarro en Costa
Nouja het is persoonlijk natuurlijk ik ben het deels met hem eens. Ik eet niet minder ga lekker veel op vakantie enzo maar ben er van bewust dat er een crisis is.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij heeft ook gewoon gelijk en toch -12 votes
Zolang er inkomen is, is er geen crisis. Mits je niet je huis moet verkopen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nouja het is persoonlijk natuurlijk ik ben het deels met hem eens. Ik eet niet minder ga lekker veel op vakantie enzo maar ben er van bewust dat er een crisis is.
Crisis in de breedste vorm van het begrip dan natuurlijk. Crisis op gebied van werkgelegenheid en banken etc. verder geen crisis hier.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zolang er inkomen is, is er geen crisis. Mits je niet je huis moet verkopen.
Piccolo, lang niet gezien die gastquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:48 schreef BDIL het volgende:
Iemand doet een 180 euro pack opening op twitch
Gaat hij ook een pack opening houden?quote:
Yepquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gaat hij ook een pack opening houden?
mja, hij heeft gelijk wat betreft het sparen, dat zie je ook aan de lage rentestanden nuquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nouja het is persoonlijk natuurlijk ik ben het deels met hem eens. Ik eet niet minder ga lekker veel op vakantie enzo maar ben er van bewust dat er een crisis is.
wanneer ga jij openen?quote:
Nee hoor, als je nu een TOTS krijgt kan je hem voor konko veel verkopenquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:51 schreef BDIL het volgende:
Ik denk dat het slim voor jezelf is om even af te wachten wat de prijzen ongeveer gaan worden en dan pas packs gaan openen
Ik denk niet dat Santi dan ineens wel in mijn pack terecht komtquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:51 schreef BDIL het volgende:
Ik denk dat het slim voor jezelf is om even af te wachten wat de prijzen ongeveer gaan worden en dan pas packs gaan openen
Tuurlijk niet, als je de markt bekijkt zijn die spelers morgen of vrijdag veel meer waard al.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:52 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Nee hoor, als je nu een TOTS krijgt kan je hem voor konko veel verkopen
quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:53 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand met meer dislikes gevondenIk slechts 28
quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:53 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand met meer dislikes gevondenIk slechts 28
Je hoeft ze ook niet meteen te verkopen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, als je de markt bekijkt zijn die spelers morgen of vrijdag veel meer waard al.
Welke?quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:55 schreef Patje1987 het volgende:
Zojuist bij de ijscoboer een hele beker met pistache ijs gehaald
dat is nog eens goed besteed geld:) ik ga straks nutteloze munten uitgeven aan crapquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:55 schreef Patje1987 het volgende:
Zojuist bij de ijscoboer een hele beker met pistache ijs gehaald
Niet eens opgelet, hij komt hier altijd bij dat pleintjequote:
Ik ga er 4 kopen denk ik.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik ga zo ook maar een paar packs kopen
Vroeger kwam er bij ons altijd een ijscoboer langs. Sinds ik hier woon zie ik ze af en toe rijden, maar weet nooit waar ze stoppenquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Niet eens opgelet, hij komt hier altijd bij dat pleintje
Welke idioot koopt er nou net voor het TOTS packsquote:
Dat vind ik mooiquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Welke idioot koopt er nou net voor het TOTS packs
En dan wordt ie nog beloond ook
Ik had nog wat fifa points die ik niet meer nodig had, dus die gaan erinquote:
Pics?quote:
PS3 zijn ze iets strikter. staat nog niks opquote:
Nee... die hebben gewoon niet de yolo mentaliteit van de xbox'ers.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
PS3 zijn ze iets strikter. staat nog niks op
dat kan ookquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee... die hebben gewoon niet de yolo mentaliteit van de xbox'ers.
Dan geef ik je een blind aantal packs.quote:
Slimpy Turnerquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan geef ik je een blind aantal packs.
we hadden niet anders verwachtquote:
Serieusquote:
Neen kom later wel clubben maar nu nog niet online.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kom dan ook gewoon fifa doen tegen mij
pwndquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |