PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Mag nietquote:
Waarschijnlijk 99 kracht, 99 finishing en 99 shotpowerquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:25 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Benteke heeft ook machtige stats, hoe goed gaat tie wel niet worden
Beetje de Lukaku van vorig jaarquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:25 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Benteke heeft ook machtige stats, hoe goed gaat tie wel niet worden
Die NIF's zijn fucking goed johquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb je zo'n geil team en dan wordt het verneukt door de nif's
Wat is zijn stream ?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:30 schreef DePresident. het volgende:
KSI heeft al een livestream voor een 'Giant Pack Opening' gepland.
Sowieso, vorig jaar had ik de 91-rated Kagawaquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:31 schreef Thorb het volgende:
Zou leuk zijn als iemand hier even een van de grote jongens krijgt
De mensen die gisteren en vorige week geluk hadden hebben vanavond weer geluk.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:31 schreef Thorb het volgende:
Zou leuk zijn als iemand hier even een van de grote jongens krijgt
Reemi, Rijst, Patje?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De mensen die gisteren en vorige week geluk hadden hebben vanavond weer geluk.
Oke danquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De mensen die gisteren en vorige week geluk hadden hebben vanavond weer geluk.
En die had je uit een 5k packquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:31 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Sowieso, vorig jaar had ik de 91-rated Kagawa
Hoe weet jij datquote:
Heb je daar een plaatje van?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:32 schreef Dudeweiser het volgende:
Jantje is echt zo'n beest, komt in de buurt van zijn TOTS van vorig jaar
Dan weet hij ook nog wel dat ik hem diezelfde dag verkocht heb voor 450kquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Staat allemaal in zijn smleno excel bestandje.
19.00quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Maar hoe laat komen ze in de packs dan?
Ook gewoon een baas. En dat zeg ik als PSV-supporter.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:35 schreef laucas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al aardig wat IF's als CB
Kwam toch door die goals tegen Excelsior ?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:36 schreef Tim86 het volgende:
Van 66 naar 80 pace voor een normale IF was zo bizar toen
Nee, dat weet ik dan weer niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:34 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dan weet hij ook nog wel dat ik hem diezelfde dag verkocht heb voor 450k
Volgend jaar test ik je weerquote:
Weet ik al niet meer, maar het moet wel een zieke pacerun zijn geweest voor zo'n upgrade. DIe hadden ze beter aan Theo Janssen kunnen geven na die goal tegen PSV met dat stiftjequote:Op woensdag 15 mei 2013 17:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kwam toch door die goals tegen Excelsior ?
Ik kan me van dit jaar weinig van jou herinneren, alleen dat je in het begin een Dani Alves voor 30k ofzo had en dat je in het begin heel snel heel veel coins had.quote:
Ja, toch wel bizar. Hij maakt in een super belangrijke wedstrijd de winnende (en nog een mooie ook).quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan me van dit jaar weinig van jou herinneren, alleen dat je in het begin een Dani Alves voor 30k ofzo had en dat je in het begin heel snel heel veel coins had.
Niemand hier heeft het er trouwens over dat er weer geen IF Kelvin is
Waarom zou er een IF Kelvin zijn voor een korte invalbeurt en 1 goal? Sure, het was een belangrijke, maar dat was toch niet IF-waardig.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan me van dit jaar weinig van jou herinneren, alleen dat je in het begin een Dani Alves voor 30k ofzo had en dat je in het begin heel snel heel veel coins had.
Niemand hier heeft het er trouwens over dat er weer geen IF Kelvin is
Oh haha, nou ik dacht er anders overquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom zou er een IF Kelvin zijn voor een korte invalbeurt en 1 goal? Sure, het was een belangrijke, maar dat was toch niet IF-waardig.
Met de Eredivisie vs Pro League pakken we ze wel weer terug.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:40 schreef Toefjes het volgende:
De Belgen overklassen ons. 4 TOTS. De Belgische Futters zullen trots zijn
Jouw NIF Hazard stijgt nu wel, nu die een week niet in packs komtquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met de Eredivisie vs Pro League pakken we ze wel weer terug.
Heb hem ook nog jaquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jouw NIF Hazard stijgt nu wel, nu die een week niet in packs komt
Er zijn IFs gegeven voor minder dan dat. Had Snodgrass 1 goal of 2?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom zou er een IF Kelvin zijn voor een korte invalbeurt en 1 goal? Sure, het was een belangrijke, maar dat was toch niet IF-waardig.
Met coins van Reemiquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:42 schreef Roypsv het volgende:
[..]
hmm wat is slimmer
20 euro paketten of 20 euro coins ? waar kan ik meer paketten voor halen
veel slimmer coins te kopenquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:42 schreef Roypsv het volgende:
[..]
hmm wat is slimmer
Ik heb een keer berekend dat je beter coins kan kopen als je packs gaat openen, dan FIFA punten kopen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:42 schreef Roypsv het volgende:
[..]
hmm wat is slimmer
Ik gun je wel een Vertonghen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:45 schreef dion_v_k het volgende:
Vanavond voor 200k pakjes openen![]()
En daarna de hele avond verdrietig zijn
Vertonghen gaat sowieso duurder worden, 5 a 600k schat ikquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:43 schreef Maver24 het volgende:
benieuwd naar de prijzen vanavond, als Mata 500k koop ik em , Cazorla hoop ik op 400k, gaat een duur avondje worden ben ik bang, nou ja, ik ga niet alles meteen kopen maar ga wel op jacht op een goedkope TOTS. Hopelijk gaat vertonghen bij de 200k kosten,
zieke eindbaas is hetquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:35 schreef laucas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al aardig wat IF's als CB
Nee joh, als vertonghen een hoge droprate heeft dan wordt tie wel goedkoperquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:45 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Vertonghen gaat sowieso duurder worden, 5 a 600k schat ik
Bijnaquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
De beste verdediger van de hele wereld.
quote:
beetje overdreven maar hij is wel kokogoedquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
De beste verdediger van de hele wereld.
Ze willen graag een RT van die voetbalclubs, dat is duidelijkquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:50 schreef DePresident. het volgende:
EA zit van alle spelers die stat's te twitteren. Ze kunnen naast een linkje naar de web-app toch beter een screenshot maken?
Alsof dit overzichtelijk is. [ afbeelding ]
Nooit gedacht.quote:
Owja. Mensen krijgen het tegenwoordig heel heet van een aantal retweetjes.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:51 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ze willen graag een RT van die voetbalclubs, dat is duidelijk
Inderdaad.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:51 schreef Maver24 het volgende:
http://nl.twitch.tv/bateson87hd
deze stream zal ik ook maar aanzetten, die gaat om 7 uur zeker wel flink los met packs
Daarom dus.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:52 schreef vandermar het volgende:
Waarom heeft serieus iedereen een zwarte of blauwe bal. Ik kan die dingen voor geen kut zien. Doe gewoon wit dan kan iedereen ze normaal zien. Ik verlies stelselmatig wedstrijden door die konko ballen.
Ben jequote:Op woensdag 15 mei 2013 17:52 schreef vandermar het volgende:
Waarom heeft serieus iedereen een zwarte of blauwe bal. Ik kan die dingen voor geen kut zien. Doe gewoon wit dan kan iedereen ze normaal zien. Ik verlies stelselmatig wedstrijden door die konko ballen.
Waarschijnlijk doen ze het echt om de boel dus te nivelleren. Tijd voor een HD tv..dan zal het wel beter zijn. Of heb je die al?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:52 schreef vandermar het volgende:
Stel je voor als hij naar Barca zou gaanquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
beetje overdreven maar hij is wel kokogoedToby volgend jaar ook een zieke TOTS kaart
Zou niet werkenquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Stel je voor als hij naar Barca zou gaan![]()
Zou wel leuk zijn, maar de kans dat ik een eigen kaartje krijg is toch wel heel klein.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
beetje overdreven maar hij is wel kokogoedToby volgend jaar ook een zieke TOTS kaart
Zwarte bal in het San Siroquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:52 schreef vandermar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |