Kunnen inderdaad die beker beter weglaten. Ik vind het echter niet gepast om in de creatie van een ander te gaan knippen, hoe makkelijk het ook is. Wie had deze gemaakt? (mag er wat mij betreft sowieso wel bijstaan)quote:
Ik. Maar pas m maar aan hoorquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:14 schreef Kenju het volgende:
[..]
Kunnen inderdaad die beker beter weglaten. Ik vind het echter niet gepast om in de creatie van een ander te gaan knippen, hoe makkelijk het ook is. Wie had deze gemaakt? (mag er wat mij betreft sowieso wel bijstaan)
Bedankt man.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En geen Van Nistelrooy.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:39 schreef Knalerwtje het volgende:
Top.
Geen Cocu in zijn favoriete Oranje. Opvallend.
Dus dan kan je niet in het favoriete Oranje staan?quote:
Tsja, dan heb je weer plek voor Sneijder.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dus dan kan je niet in het favoriete Oranje staan?
Kijk maar naar Ooijer, die staat zowel in het favoriete Eredivisie team als het favoriete Oranje team.
Doe dan De Jong weg.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja, dan heb je weer plek voor Sneijder.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:39 schreef Knalerwtje het volgende:
Top.
Geen Cocu in zijn favoriete Oranje. Opvallend.
Had hij daar succes mee dan?quote:
Ging het om succes, of om met wie hij het liefste speelde?quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Had hij daar succes mee dan?
Met Sneijder en Persie haalde hij de finale, met vNistelrooy en Cocu behaalde hij?
Thanks. Eindelijk eens een goed verhaal. Veel zelfreflectie, hij weet best dat hij een klootzak is in het veld.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had hij met Frank de Boer en Jaap Stam succes dan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Had hij daar succes mee dan?
Met Sneijder en Persie haalde hij de finale, met vNistelrooy en Cocu behaalde hij?
Waarschijnlijk een betere klikquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Had hij met Frank de Boer en Jaap Stam succes dan?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thx. Snel maar effe opgeslagen, kan zomaar weggehaald worden. Met acht pagina's zie je wel dat het een goede vriend van deze kant van de media is.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Werder Bremenquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:01 schreef Lemming22 het volgende:
Mooi verhaal van Van Bommel. Zoals ik eerder al zei: echt een modelprof. Op het veld irritant, maar altijd zo bewust bezig met zichzelf, zijn ploeg en zijn club verbeteren.
En tussen de regels door lees je ook diepgewortelde problemen bij PSV. Teveel individualisten die niet beter willen worden en kritiek niet accepteren. Al die snotneuzen moeten ze er per direct uit flikkeren en dit interview ingelijst meegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |