Ik heb een dikke kont, dus ja ik heb rondingenquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:21 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Als je goede rondingen hebt.
Oh, dat was ook altijd mijn zwakte toen ik nog op school zat.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja hier ook genoeg cafetaria's vlakbij school, minuutje fietsen, lekker ongezond mja zo lekker eh
Zit je eigenlijk nog in dat spel? Ik heb wel geprobeerd te joinen maar toen ging mijn pc vaag doen. Dus ik probeer het nu opnieuw.quote:
Doeidoeiquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:29 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
EAW BOIS IK GA WEER CHALLAZZZZZZZZZZZZZ
Straks weer denk ik!quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zit je eigenlijk nog in dat spel? Ik heb wel geprobeerd te joinen maar toen ging mijn pc vaag doen. Dus ik probeer het nu opnieuw.
John Mayer > Black Eyed Peas.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:32 schreef TienVingers het volgende:
The Black Eyed Peas uitzetten om John Mayer te luisteren
Dat gaat goedquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:33 schreef Toto69 het volgende:
Lol, op feestboek een status: "Oevenexamen Nederlands gemaakt, 7.1"
Yeah right, oeven
Ja klopt maar pas geleden ontdekte ik enkele liedjes van hen die ik op zich wel tof vindquote:
I gotta feeling is tof, the time is wel tof en shut up ook nog wel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:36 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja klopt maar pas geleden ontdekte ik enkele liedjes van hen die ik op zich wel tof vind
Die 'nieuwere' vind ik niet zo, net als will.i.am's sololiedjes
quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké, dan ga ik het zo ook weer even proberen.
Zou je The Black Eyed Peas aanraden? Ik heb er nooit echt wat van geluisterd geloof ik.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:36 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja klopt maar pas geleden ontdekte ik enkele liedjes van hen die ik op zich wel tof vind
Die 'nieuwere' vind ik niet zo, net als will.i.am's sololiedjes
Dan nog eerder Boom Boom Powquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
I gotta feeling is tof, the time is wel tof en shut up ook nog wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |