SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wedergekeerd om supersof te dienen en begeren
Ik heb dan ook een brede bouw verder. Geen ecto-jochie zoals je ze veel te veel ziet. Echte manquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat valt op zich best mee voor een jongen van jouw lengte. Bij jongens vind ik het sowieso minder erg als ze een beetje meer wegen.
Ik heb overgewicht, maar het is niet dat ik aan de obesitas enzo zit, zolang het maar naar beneden gaat en niet omhoogquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:01 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
1.5/2 kilo per maand eraf is goedVeel meer dan dat is niet goed, tenzij je heel dik bent moet je niet meer dan dit afvallen
Klinkt goed. Maar ik kan niks garanderen. Eerst kijken of ik genoeg ruimte kan maken op m'n hardeschijfquote:
Hoe lang ben je dan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:12 schreef badschaap het volgende:
kom ik eraan met me 69 kg en 17 jaar. En letterlijk iets van 3500 kcal elke dag naar binnen schuiven en nog niet echt dik worden xd
Rond half 11 ofzo. Wat is je steam?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Klinkt goed. Maar ik kan niks garanderen. Eerst kijken of ik genoeg ruimte kan maken op m'n hardeschijf.
Oké, dus het valt bij jou ook niet heel erg op?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een brede bouw verder. Geen ecto-jochie zoals je ze veel te veel ziet. Echte man
Lengte willen we weten, niet leeftijdquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:12 schreef badschaap het volgende:
kom ik eraan met me 69 kg en 17 jaar. En letterlijk iets van 3500 kcal elke dag naar binnen schuiven en nog niet echt dik worden xd
Ik ben nu wel een beetje husky om het zo maar te zeggen, maar als ik naar de 85-90 ga is dat al weer een stuk minderquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké, dus het valt bij jou ook niet super erg op?
Ik heb ook wel dat ik er wat kilotjes af wil, maar ik kom gelukkig niet heel veel aan. Het schommelt bij mij meer een beetje.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik snap die ''struggle'' met gewicht wel. Vorig jaar oktober woog ik 113.5 kilo, nu 97 kilo. Ben al 2 en half jaar ziek, en heb een tijdje (6 of 7 maand denk ik) medicijnen gekregen waardoor ik gewoon 2 tot 3 kilo per maand van aan kwam. Ik woog altijd tussen de 90-92, en daar wil ik nu ook weer naar toe werken.
Goedzo!quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben in ieder geval gestopt met roken, ben trots op mezelf
Wat bedoel je met huskyquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben nu wel een beetje husky om het zo maar te zeggen, maar als ik naar de 85-90 ga is dat al weer een stuk minder
das ook 16 centimeter kleinerquote:
Accu kapot? Lader kapot?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:05 schreef badschaap het volgende:
wtf me telefoon laad nogmaar heel traag op. Net 1 % in 10 minuten
molligquote:
DM ik je wel evenquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:12 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Rond half 11 ofzo. Wat is je steam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |