PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Ik denk dat hij een puush had gemaakt voor het woord "deet".quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja klopt voel me nu ook meer op mijn gemak bij mijn video's
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een puush had gemaakt voor het woord "deet".
Handen boven de dekens he jongemanquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet nog steeds niet wie die 3e OP chick is en die 2e is ook niet verkeerd
oo zag niet eens dat het een puush wasquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een puush had gemaakt voor het woord "deet".
ok.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Handen boven de dekens he jongeman
Ja en deze week ook weer.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:02 schreef FCsuarez het volgende:
vorige week kwam TOTS toch ook een uur later ?
Ik wilde IF Mulderquote:
Melissa Soria gr grquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet nog steeds niet wie die 3e OP chick is en die 2e is ook niet verkeerd
SIF Handanovic.quote:
nee als 2e spits in een 352 met Ibraquote:
Nice!quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:54 schreef Djeetje het volgende:
Iemand uit FOK! die die reacties heeft geplaatst onder mijn video's ?
Anders heb ik wat fans er bij van buiten FOK!
niet uit mijn hoofd moet je even het plaatje googlen oke veel plezierquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En weet je die 3e ook? gr gr
IF Johansen zijn stats
ik zal thuis even snel kijken of in de autoquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Nice!
Je moet eigenlijk even een leuke intro verzinnen.
"Hallo Jongens en welkom bij alweer...." is een beetje suf. Als je kijkt naar gasten als Nepenthez en KSI hebben ze altijd een herkenbare intro. Zelf vind ik de intro van Slaptrain wel grappig, ook al is hij natuurlijk een stuk minder bekend dan de eerdergenoemde.
edit: Ik bedoel dan de zin waarmee ze openen.
futheadquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:05 schreef UltimateTeam het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/10643075/#
mja, if mirallas zal betaalbaar zijn. Tots hazard niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is wel lullig dat Mirallas een IF als RM heeft en dat er dan ook net een TOTS Hazard RM uit komt.
ditquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:07 schreef Toefjes het volgende:
Formatie en trainingskaarten kopenKost meer tijd dan een team bouwen
daarom gewoon te veel betalen zodat je ze gelijk goed hebtquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:07 schreef Toefjes het volgende:
Stats van Menez ?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:07 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Goede traits en lang, beste keeper in het spel
http://wefut.nl/squad/1457quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:05 schreef UltimateTeam het volgende:
nou dat lukt dus niet want iemand heeft er een puush van gemaaktquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
niet uit mijn hoofd moet je even het plaatje googlen oke veel plezier
Gelukkig plaats je deze stront niet op wefutquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:09 schreef UltimateTeam het volgende:
Hoe kan ik in mijn team meer pace krijgen heb zin om mensen te irriteren.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:09 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gelukkig plaats je deze stront niet op wefut
Doe Ronaldo als LF trouwens, dan heb je ook meer profijt van zijn kopkracht.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:07 schreef Toefjes het volgende:
Waar kan ik een account aanmakenquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:09 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gelukkig plaats je deze stront niet op wefut
Klikkertjequote:Op woensdag 15 mei 2013 16:10 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Waar kan ik een account aanmaken
waarom lukte het mij dan wel?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
nou dat lukt dus niet want iemand heeft er een puush van gemaakt
Zou echt niet met Hulk spelen. Pace op het kaartje is hoog, maar in het echt is hij traag.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:09 schreef UltimateTeam het volgende:
Hoe kan ik in mijn team meer pace krijgen heb zin om mensen te irriteren.
Oke dan weet ik dat ene silvere verdediger uit Amerika schijnt ook snel te zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou echt niet met Hulk spelen. Pace op het kaartje is hoog, maar in het echt is hij traag.
Agbonlahor heeft 93 pace
Ja, maar koppend zwak en dan verziek je je chemistry.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:13 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Oke dan weet ik dat ene silvere verdediger uit Amerika schijnt ook snel te zijn.
Best grappig, verliezen en dan nog een IF krijgen ook, ik snap het niet meerquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:13 schreef vandermar het volgende:
Oh wtf, ten Rouwelaar moest tegen Feyenoord afgelopen weekend
Ik kan dat soort dingen echt moeilijk geloven. Het is een voetballer met meer dan genoeg geld die hoeft echt geen vrouw te verkrachtenquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:14 schreef UltimateTeam het volgende:
SIF Cavani op CDM is trouwens ook een echte aanrader. Goede workrates, snel en sterk wat wil je nog meer. En nog een aardige defending.
Mooi team wel beetje weinig peesquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:15 schreef TBakkert het volgende:
http://www.wefut.nl/squad/1420
Wat vinden jullie hiervan?
geen tegengoals en een paar goeie reddingenquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:14 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Best grappig, verliezen en dan nog een IF krijgen ook, ik snap het niet meer
quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:15 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Walcott op CDM werkt ook heel goed in combinatie met Sturridge er langs.
In ieder geval meer defending dan IF Ibarboquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:14 schreef UltimateTeam het volgende:
SIF Cavani op CDM is trouwens ook een echte aanrader. Goede workrates, snel en sterk wat wil je nog meer. En nog een aardige defending.
link werkt nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:15 schreef TBakkert het volgende:
Ik zou de 2 cbs omdraaien.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:15 schreef TBakkert het volgende:
De uitslag zegt 1 tegengoal.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
geen tegengoals en een paar goeie reddingen
Verkrachten relateren aan de portemonneequote:Op woensdag 15 mei 2013 16:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kan dat soort dingen echt moeilijk geloven. Het is een voetballer met meer dan genoeg geld die hoeft echt geen vrouw te verkrachten
quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:15 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Walcott op CDM werkt ook heel goed in combinatie met Sturridge er langs.
Mensen die een verkrachting faken relateren aan de portemonneequote:Op woensdag 15 mei 2013 16:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Verkrachten relateren aan de portemonnee
Denk het niet. Gewoon om 7 uur HH erin knallen en gaan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:17 schreef Maver24 het volgende:
zou er nog een last chance HH gaan komen zo dadelijk ?, niet dat ik denk dat veel mensen nog pakjes gaan openen ,die bewaren alles voor vanavond
Gewoon zoiets maken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:14 schreef UltimateTeam het volgende:
De redenering: Remy heeft geld dus hij hoeft niet... Als je die beelden zag op de Keileweg in Rotterdam, waar al die heroine hoertjes stonden. Allemaal Mercedessen en vette auto's. Die kunnen ook makkelijk een mooie hoer nemen, geld genoeg. Toch doen ze het niet. Perverse gedachtes en acties hebben helemaal niks met geld te doen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mensen die een verkrachting faken relateren aan de portemonnee
Ik heb een poster van 2 bij 1 meter uit 1999 met daarop het laatste kampioenschap. Prachtige poster met onder andere El Jardineroquote:
Genoeg vrouwen die rijke mannen op deze manier proberen uit te kleden. Flikte zo'n wijf ook niet zoiets bij RvP?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De redenering: Remy heeft geld dus hij hoeft niet... Als je die beelden zag op de Keileweg in Rotterdam, waar al die heroine hoertjes stonden. Allemaal Mercedessen en vette auto's. Die kunnen ook makkelijk een mooie hoer nemen, geld genoeg. Toch doen ze het niet. Perverse gedachtes en acties hebben helemaal niks met geld te doen.
Helaas ook veel vrouwen die echt verkracht worden. Mooi zaakje voor de politie om uit te zoeken dus.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen die rijke mannen op deze manier proberen uit te kleden. Flikte zo'n wijf ook niet zoiets bij RvP?
7 uur ben je domquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:21 schreef zerokil het volgende:
Wanneer gaan TOTS lens etc. uit packs?
En wanneer komt de BPL erin?
Uiteraardquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Helaas ook veel vrouwen die echt verkracht worden. Mooi zaakje voor de politie om uit te zoeken dus.
Koop gewoon IF Matic boerenlul.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:19 schreef el-blanchito het volgende:
Ik wil eigenlijk iets proberen met MOTM Cardozo op CDM
Ik ga hem op CAM zetten. Zijn NIF heeft al 73 long shots en 77 shot powerquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:25 schreef MolFan het volgende:
Die bronzen CDM is wel nice 74 pace en iets van 75 verdedigen
rb op rm erbij en nog een lb op lm, soort 8 atb zeg maarquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ga hem op CAM zetten. Zijn NIF heeft al 73 long shots en 77 shot power
Want die heeft ook zulke shotpower. Bedankt voor je toevoeging.quote:
Het team is 4-2-3-1 dus 4 verdedigers, 2 CDMs en 2 CAMs en een CF die allemaal meeverdedigen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
rb op rm erbij en nog een lb op lm, soort 8 atb zeg maar
#goedkoopscoren
9ATBquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het team is 4-2-3-1 dus 4 verdedigers, 2 CDMs en 2 CAMs en een CF die allemaal meeverdedigen.
Ik ging er niet van uit dacht je echt zo dom was dat je het echt ging proberen, mijn excuses.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:29 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Want die heeft ook zulke shotpower. Bedankt voor je toevoeging.
Gratis reclame voor EA.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:31 schreef MolFan het volgende:
Snap nog steeds niet waarom die lichtblauwe kaarten uit zijn gekomen
Omdat EA niet van geld houd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:31 schreef MolFan het volgende:
Die zijn alleen voor profvoetballers die FUT spelen. Het is alleen niet de bedoeling dat ze die kaarten verkopen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:32 schreef MolFan het volgende:
Meestal is een kaart een bepaalde kleur wegen MOTM of TOTS etc waarom die lichtblauwe dan?
Omdat de smurfen dit jaar 55 jaar bestaan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:31 schreef MolFan het volgende:
Ach, beetje proberen kan geen kwaad. Iemand had vorig jaar toch ook Ibra op CDM?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik ging er niet van uit dacht je echt zo dom was dat je het echt ging proberen, mijn excuses.
Hij is zo goed he. En niemand speelt ermeequote:Op woensdag 15 mei 2013 16:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Veel plezier met Klaas Jan Huntelaar.
Ben benieuwd naar je bevindingen. Hou ons op de hoogtequote:Op woensdag 15 mei 2013 16:34 schreef laucas het volgende:
[..]
Hij is zo goed he. En niemand speelt ermee
quote:Een 35-jarige man uit het Zweedse Ystad is overleden nadat hij seks had met een nest hoornaars, een grote wespensoort, in de buurt van zijn boerderij. Een buurman vond de man bewusteloos op de grond.
Ja Confetti, maar die spoort nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:34 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ach, beetje proberen kan geen kwaad. Iemand had vorig jaar toch ook Ibra op CDM?
wat!?quote:
Dat was die Confetti volgens mijquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:34 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ach, beetje proberen kan geen kwaad. Iemand had vorig jaar toch ook Ibra op CDM?
Welke MLS cup?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:37 schreef TBakkert het volgende:
volgens mij gaat TOTS Donovan echt heel duur worden met MLS Cup.
Nee, ik houd de rest van de coins nu op zakquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
laat me raden. We moeten een team voor je gaan maken?
Van betekent hidden gem?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:40 schreef Djeetje het volgende:
Voor de gene die hem nog niet hebben gezien.
DS2 en een paar anderen zeggen dat die er nog wel gaat komen, want er was er vorig jaar ook één...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |