Buiten of het nu klopt of niet, het slaat natuurlijk nergens op dat jij alleen de extra kosten gaat betalen. Aangezien jullie overal met drie personen gebruik van maken is het wel zo netjes dat alle kosten zoals waterschapsbelasting ook door drieën worden gedeeld.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:39 schreef Faar4 het volgende:
Wat ik weet is dat het bedrag hetzelfde blijft bij 2 of 3 inwonende en mijn vraag is dan ook of bepaalde kosten voor haar als eigenaar niet gewoon altijd hetzelfde blijven of ze nou wel of geen andere inwonende heeft, want die kosten ga ik dus niet betalen, logisch.
Het enige wat ik wil weten is wat voor kosten IK moet betalen, dus de kosten die mijn tante EXTRA moet betalen doordat ik inwonend ben bij haar.
Ik weet dat je dat wil weten, en ik zeg: dat slaat nergens op. Waarom zou je tante 100 euro moeten betalen en jullie allebei 25 voor iets waar jullie allemaal evenveel gebruik van maken?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:46 schreef Faar4 het volgende:
gemeente is rotterdam
Ik wil alleen weten wat ik als extra kosten voor haar maak, de andere zaken doen er nu niet toe.
Als zij bijv. wanneer zij alleen woont per jaar 100 euro betaald en nu door twee extra inwonende 150 euro betaald, dan bedoel ik dat die 50 euro extra zijn en ik dus samen met mijn zus 50 euro betaal. (25 euro per persoon)
en dus NIET 150 : 3 = 50 euro PER PERSOON.
Dat wil ik weten;)
Alvast bedankt voor de hulp
Waarom vraag je haar niet gewoon naar de rekening die ze heeft gekregen? Wellicht staan er nog andere kosten op, en als huurder mag je de originele rekening wel opvragen bij de verhuurder als je er aan mee moet betalen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:02 schreef Faar4 het volgende:
hartstikke bedankt, toevallig zat ik het net te lezen, dit betekent dus dat ik en mij zus per persoon 53 euro betalen, thats it!Dat zijn de enige extra kosten die wij maken
BEDANKT!
Dit is niet duidelijker want je gokt nu ook maar wat. In ieder geval, wanneer er onenigheid over ontstaat omdat zij vindt dat je pakweg 30 euro te weinig betaalt: naar de originele rekening vragen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:15 schreef Faar4 het volgende:
Het gaat alleen om deze kosten en dit is makkelijker en duidelijker, maar bedankt ben er al uit;)
Wanneer TS het huis uit gezet wordt en bij een huisjesmelker moet gaan huren komt ie vast tot dezelfde conclusiequote:Op woensdag 15 mei 2013 17:42 schreef destrovel het volgende:
Ruzie met je familie maken waar je bij inwoont om een verschil van ¤30 per jaar. Goed plan TS[ afbeelding ]
Nee,quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:02 schreef Faar4 het volgende:
hartstikke bedankt, toevallig zat ik het net te lezen, dit betekent dus dat ik en mij zus per persoon 53 euro betalen, thats it!Dat zijn de enige extra kosten die wij maken
BEDANKT!
En slijtage aan de vloer, extra afschrijving?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:54 schreef Renesite het volgende:
How about gas/licht dat je extra verbruikt? Gewoon 80 doen. Je mag niet klagen.
Damn nu zeg je me wat!quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:02 schreef Peter het volgende:
[..]
En slijtage aan de vloer, extra afschrijving?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |