Kan zo zijn, maar hij heeft echt wel 2 gezichten hoor. Er is op dit moment ook ruzie gaande met de rest van mijn huisgenoten, maar daarover wil ik niet al teveel over hebben. Iets met ervaringen ofzo, denk ik.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:35 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Nette E-mail van de verhuurder! E-mail is inderdaad prima.
Met alle respect, maar de verhuurder lijkt mij aan de hand van jouw informatie en deze E-mail een zeer redelijke man, meer dan redelijk zelfs...
Wat een treurige vertoning, TS. En jij bent student rechten? Ik mag toch hopen HBO recht...dan valt de mensheid misschien nog te redden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb de e-mails tussen jou en mijn ouders gelezen
Ik heb geen zin in deze gedoe
die ik tevens wel heb betaald, controleer je bankafschriften anders even
dat ik het bovengenoemde geld krijg
*bekijkt postgeschiedenis*quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:15 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
[..]
Wat een treurige vertoning, TS. En jij bent student rechten? Ik mag toch hopen HBO recht...dan valt de mensheid misschien nog te redden.
Gast...quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
*bekijkt postgeschiedenis*
Ik hoop dat FOK! nog te redden valt als jij eens opbokt met je kutreacties.
Ik vraag hier om een advies en deze heb ik gekregen. Verder is de rest irrelevant en hoort het hier dan ook niet thuis.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:50 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Gast...
Wie is nou diegene die zo'n slecht in elkaar zitten mail verstuurd? Ja. Jij ja.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |