Het diploma wat je al hebt is ergens in die richting?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Euh... computers, elektronica, brommers, auto's... niet allemaal tegelijk, maar ik vind het wel interessant en wil er nog weleens een schroevendraaier in steken om iets te fixen. Voor zover het er beter van wordt als ik eraan zit tenminste.
Eigenlijk wel, maar dan gaat iedereen me weer nerdy noemen natuurlijkquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het diploma wat je al hebt is ergens in die richting?
Voor mij zal het altijd een dorpje blijvenquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:07 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Yes
En ik twijfelde nog wel want een dorpje is het niet eens. Meer een dorp.
Neejohquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar dan gaat iedereen me weer nerdy noemen natuurlijk.
Schrijven nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Toch wol ja, kist ek wol in bietsje Frysk?
Als er iemand hier een nerd is ben ik het wel dus ga je gangquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar dan gaat iedereen me weer nerdy noemen natuurlijk.
ICT heb ik gedaan eerst. Daarna heb ik applicatie ontwikkeling geprobeerd, maar dat interesseerde me niet zo. Waardoor ik besloten heb om daarmee te stoppen. Ik kwam erachter dat ik dat liever als hobby doe dan dat ik er verplicht mee bezig ben. Daarna was al mijn motivatie ervoor weg,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |