SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weltrustenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:47 schreef supersof het volgende:
Oke nu slapen
Over zes uur gaat de wekker ongeveer
trustennquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Weltrusten!
Ik sluit ook Fok! af, moet over ongeveer 8 uurtjes op Schiphol staan
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:51 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga er ook weer vandoor, het was weer tof
Doei schatjes
Slaap lekker jijquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:51 schreef promisionxexposed het volgende:
Doei schatjes
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:51 schreef promisionxexposed het volgende:
Doei schatjes
Ja dan had je niks moeten zeggenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dankje. Lees mijn posts in het vorige deel dan maar niet terug, awkward enzo
.
Welterustenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:51 schreef promisionxexposed het volgende:
Doei schatjes
Ja dat bedoelde ik ookquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:50 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik bedoelde niet 'treinen' :S, ik bedoelde dat ik met jou praatte terwijl ik school skipte en in de trein bleef enzo
#fokanime is dood hequote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dankje. Lees mijn posts in het vorige deel dan maar niet terug, awkward enzo
.
Ik zeg ook altijd de verkeerde dingenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dan had je niks moeten zeggen
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd de verkeerde dingen.
Als ik dit lees en naar je UI kijk moet ik lachenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mooi zo.
Ja, met mij op zich wel goed hoor. Alleen ik kwam er dus net achter dat iedereen m'n bilspleet ziet als ik ga zitten in deze broek. Dat had ik graag geweten voor ik 'm aan trok vandaag
.
Ja, ik zag het toen ik een tijdje terug een keer inlogde.quote:
ja denk het ook maar ik post daar bijna nooit omdat ze skype hebbenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, ik zag het toen ik een tijdje terug een keer inlogde.
Tja... blijkbaar is er in dat topic dan toch weer plek voor slowchat?
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Als ik dit lees en naar je UI kijk moet ik lachen![]()
Oh, gezelligquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:54 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja denk het ook maar ik post daar bijna nooit omdat ze skype hebben
Het is waarquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dingen die hier in oude topics voorbijkwamen waren beschamender
Okee stahpquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:56 schreef msacras het volgende:
[..]
Het is waar
Omg ik weet nog wel dat jij me ging helpen met Sinterklaas cadeautjes bedenken haha. Jouw eerste suggestie voor vriend: "glijmiddel en condooms"
haha okequote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:53 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik ookmaar die treinen zorgde ervoor dat ik met jou praatte enzooo
Moet dat?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom begint jouw username niet met een 'e'?
[..]
hey schat.
engelse variantquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom begint jouw username niet met een 'e'?
[..]
hey schat.
Oké... euh... waar begin ik...quote:
Vind ik nietquote:
Een slaperig dorpje in Fryslan, toch geen Easternijtsjerk?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké... euh... waar begin ik...
Mijn naam is Naomi, ik ben 25 en ik woon in een slaperig dorpje in Friesland...
Mijn hobby's zijn films kijken, boeken lezen, FOK!ken, prutsen met technische dingen en shoppen.
Ik zit niet meer op school, mijn vorige opleiding interesseerde me niet zo mee, dus daar ben ik mee gestopt. Ik had toch nog een diploma om op terug te vallen.
Nu heb ik shoppen als beroep.... Nee oké, da's flauw. Ik ben wat bezig met uitvinden wat ik nou eigenlijk wil en verdiepen in wat me zou kunnen interesseren. En dan wil ik kijken of ik een andere opleiding ga doen of dat ik aan het werk ga. Ik vind het leuk om nieuwe dingen te leren.
Oh, en ik ben single.
Nog vragen?
Nopequote:Op woensdag 15 mei 2013 00:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
snap ik. maar nederlands is mooier.
EN ZEG JIJ NIET EENS EVEN GEDAG TEGEN DÉ ETSOE?!
Wat bedoel je met technische dingen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké... euh... waar begin ik...
Mijn naam is Naomi, ik ben 25 en ik woon in een slaperig dorpje in Friesland...
Mijn hobby's zijn films kijken, boeken lezen, FOK!ken, prutsen met technische dingen en shoppen.
Ik zit niet meer op school, mijn vorige opleiding interesseerde me niet zo mee, dus daar ben ik mee gestopt. Ik had toch nog een diploma om op terug te vallen.
Nu heb ik shoppen als beroep.... Nee oké, da's flauw. Ik ben wat bezig met uitvinden wat ik nou eigenlijk wil en verdiepen in wat me zou kunnen interesseren. En dan wil ik kijken of ik een andere opleiding ga doen of dat ik aan het werk ga. Ik vind het leuk om nieuwe dingen te leren.
Oh, en ik ben single.
Nog vragen?
Jij snapt het!quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja, niet lelijk... maar msacras is dan wel mooier.
Nee, dat niet. Ik zal iets specifieker zijn: een dorp met stads allures.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Een slaperig dorpje in Fryslan, toch geen Easternijtsjerk?
Ever heard of sarcasm!?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Vind ik nietIk sarKasmuh (sarcasme) zo hard klinken. Je kan er geen goeie sneer mee maken, met sarcesum (sarcasm) veel beter
Dokkum? Of is dat nou wel een stad..quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik zal iets specifieker zijn: een dorp met stads alures.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:03 schreef msacras het volgende:
Sowieso de Engelse taal > De Nederlandse taal
Drachtenquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik zal iets specifieker zijn: een dorp met stads allures.
Euh... computers, elektronica, brommers, auto's... niet allemaal tegelijk, maar ik vind het wel interessant en wil er nog weleens een schroevendraaier in steken om iets te fixen. Voor zover het er beter van wordt als ik eraan zit tenminstequote:Op woensdag 15 mei 2013 00:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat bedoel je met technische dingen?
Het diploma wat je al hebt is ergens in die richting?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Euh... computers, elektronica, brommers, auto's... niet allemaal tegelijk, maar ik vind het wel interessant en wil er nog weleens een schroevendraaier in steken om iets te fixen. Voor zover het er beter van wordt als ik eraan zit tenminste.
Eigenlijk wel, maar dan gaat iedereen me weer nerdy noemen natuurlijkquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het diploma wat je al hebt is ergens in die richting?
Voor mij zal het altijd een dorpje blijvenquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:07 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Yes
En ik twijfelde nog wel want een dorpje is het niet eens. Meer een dorp.
Neejohquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar dan gaat iedereen me weer nerdy noemen natuurlijk.
Schrijven nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Toch wol ja, kist ek wol in bietsje Frysk?
Als er iemand hier een nerd is ben ik het wel dus ga je gangquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar dan gaat iedereen me weer nerdy noemen natuurlijk.
ICT heb ik gedaan eerst. Daarna heb ik applicatie ontwikkeling geprobeerd, maar dat interesseerde me niet zo. Waardoor ik besloten heb om daarmee te stoppen. Ik kwam erachter dat ik dat liever als hobby doe dan dat ik er verplicht mee bezig ben. Daarna was al mijn motivatie ervoor weg,quote:
Goedzo!quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mijn kamer is eindelijk spic en span. Spic en span!
Maak even een FOK!-app danquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
ICT heb ik gedaan eerst. Daarna heb ik applicatie ontwikkeling geprobeerd, maar dat interesseerde me niet zo. Waardoor ik besloten heb om daarmee te stoppen. Ik kwam erachter dat ik dat liever als hobby doe dan dat ik er verplicht mee bezig ben. Daarna was al mijn motivatie ervoor weg,
Ik dacht dat het spik wasquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mijn kamer is eindelijk spic en span. Spic en span!
HET IS KWART OVER TWAALF JIJ MAG NIET GAANquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:13 schreef Ezell het volgende:
Overigens ga ik gebruik maken van mijn bui en naar bed. Best vroeg voor mij. Aaah jongens, mij zien jullie 's nachts niet meer als ik zo doorga.
TRUSTN
Wat een ontroerend moment dat je leven zo positief is veranderd opeensquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:13 schreef Ezell het volgende:
Overigens ga ik gebruik maken van mijn bui en naar bed. Best vroeg voor mij. Aaah jongens, mij zien jullie 's nachts niet meer als ik zo doorga.
TRUSTN
Herkenbaarquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maak even een FOK!-app dan
Ik heb afgelopen jaar Communication and Multimedia Design gedaan, maar werd hem ook niet. FlashEn daarnaast was de opleiding gewoon slecht en de leraren incapabel
Slaap lekkerquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:13 schreef Ezell het volgende:
TRUSTN
The feelquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Maar ik doe helaas niet aan opdrachten, want ik doe niet aan deadlines.
Wat zou een FOK!-app eigenlijk moeten kunnen dan? Kun je dan niet net zo goed naar de mobile site van FOK! gaan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
The feel![]()
Ik word procrastinator als beroep
Maak maar gewoon wat op github zonder deadline en dan zien we welquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Maar ik doe helaas niet aan opdrachten, want ik doe niet aan deadlines.
En euh... dat lijkt me ook wel watquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
The feel![]()
Ik word procrastinator als beroep
Of procatinator: http://procatinator.com/?cat=30quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En euh... dat lijkt me ook wel wat.
Het ding van een app vs mobile site is dat de layout enzo telkens opnieuw geladen moet worden. Alle logo's enzo. Dat soort dingen zitten in een app al. Dan hoeft er alleen nog maar lichte data als posts binnen gehaald te wordenquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat zou een FOK!-app eigenlijk moeten kunnen dan? Kun je dan niet net zo goed naar de mobile site van FOK! gaan?
Is een vrouw, loop maar door, jij houd niet van vrouwenquote:
Ga danquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Of procatinator: http://procatinator.com/?cat=30
WANNEER KOMT ER NOU WEER EEN MAN IN DE SC?!quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is een vrouw, loop maar door, jij houd niet van vrouwen
Die doet het niet bij mijquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Of procatinator: http://procatinator.com/?cat=30
Ah, okéquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het ding van een app vs mobile site is dat de layout enzo telkens opnieuw geladen moet worden. Alle logo's enzo. Dat soort dingen zitten in een app al. Dan hoeft er alleen nog maar lichte data als posts binnen gehaald te worden
BEST WELquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ADORABELLE HOUD JE VAN KATJES?
Reallyquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ah, oké.
Ik kijk wel eens wanneer ik tijd heb.
samenvatting: een site die je (steeds een andere) kattenanimatie laat zien voor tijdens het lerenquote:
Neenquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij mag iedereen met hangende bloempotten op dr borstkast.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij mag iedereen met hangende bloempotten op dr borstkast.
Joh, ik kan hele lijsten af gaan van wijven die ik haarquote:
doe het.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Joh, ik kan hele lijsten af gaan van wijven die ik haar
Ik ga geen namen van IRL op FOK! zettenquote:
doe dan nep namen of alleen aantalquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga geen namen van IRL op FOK! zetten
Ojee, de thee was koudquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:22 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik ga maar eens verkassen. Ik zit nu nog op de bank in de huiskamer maar ik ga maar eens naar mijn kamer zodat ik daar mijn bips in mijn zitzak kan planten en aldaar op mijn laptop en met thee mijn forumberichtjes kan typen.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ojee, de thee was koud. Dan maar cola
.
Oh, ik ben er weer trouwens.
Ik mag iedereen hierquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:29 schreef AdoraBelle het volgende:
Fijn dat jullie mij mogen. Ik was even bang dat ik een verkeerde indruk zou hebben gemaakt met mijn binnenkomer
.
gebruik je iptorrents nog?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:29 schreef AdoraBelle het volgende:
Fijn dat jullie mij mogen. Ik was even bang dat ik een verkeerde indruk zou hebben gemaakt met mijn binnenkomer
.
Neejoh, is juist goedquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:29 schreef AdoraBelle het volgende:
.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ook meisjes wiens bilspleet per ongeluk te zien is als ze zitten?.
Ik ben een billenman dus eehhhhquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ook meisjes wiens bilspleet per ongeluk te zien is als ze zitten?.
Handen gewassen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Handen gewassen?het goedje zit nog aan mn handen en wrijf ermee over toto's foto op FB.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben een billenman dus eehhhh
Fijnquote:
oh dacht dat ik je een account had gegeven maar misschien was dat iemand andersquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
iptorrents? Dat zegt me zo even niks.
Je gebruikt sinds kort OS X?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik gebruik anderhalf jaar dezelfde equalizer en nu is ie niet beschikbaar voor de mac![]()
![]()
Sinds half twaalf vanochtendquote:
Okéquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sinds half twaalf vanochtend
Geen moeilijke vragen stellen op dit tijdstipquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar wie is er nou het gelijkst?.
Zekerquote:
Oh wacht eens. Jaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oh dacht dat ik je een account had gegeven maar misschien was dat iemand anders
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen moeilijke vragen stellen op dit tijdstipik bin sa geil os bûter
nee gekheid
Ja, en dat voelt ook raar zeker omdat je verder naar rechts moet met je vinger?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ZekerIs wel even wennen, alle copy paste dingen werken niet met Ctrl, maar met die Cmd knop. Ik ga steeds naar die ctrl knop en dan gebeurd er niks
App me.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:39 schreef Toto69 het volgende:
Omg Etsu mijn mobiel synchroniseert met facebook en nu heb ik je nummer
Firefox is vandaag al 10x gecrasht hier. Maar dat heeft er misschien ook mee te maken omdat ik 50+ tabbladen open heb staanquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Staat de hele dag aan shit te doen, kopieren en zo en 0 vastlopers.
Ja, muscle memory enzoquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, en dat voelt ook raar zeker omdat je verder naar rechts moet met je vinger?
Ja dan gaat ie geheugen vreten jaquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Firefox is vandaag al 10x gecrasht hier. Maar dat heeft er misschien ook mee te maken omdat ik 50+ tabbladen open heb staan.
Ik sluit net af, en jij begint net.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet op dit tijdstip![]()
Ben ff spel doen trouwens
Jaaa, ze hebben piemels enzo... en een lage stem...quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:36 schreef Etsu het volgende:
omg adora, ik ben blij dat je er bent, nu kunnen we over mannen pratenniemand wilt dat met mij hier.
BLIJF HIER.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet op dit tijdstip![]()
Ben ff spel doen trouwens
maak me nou niet geilquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jaaa, ze hebben piemels enzo... en een lage stem...
Als je dan zo met je hoofd op hun borstkas ligt en ze praten dan voel je dat gewoon enzo.
Heb een GBA emulator op mn mobiel dusquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:41 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik sluit net af, en jij begint net.
Is die man nou echt maar 47 gewordenquote:
ah ok ik onthou wel als er weer 2 invites zijn straksquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh wacht eens. Jaaaaaaaaaaaaaaaa.
Je had me je account gegevens gegeven. Maar die durfde ik eigenlijk niet te gebruiken omdat dat van jou is. Dus die ben ik alweer vergeten.
ik keek zo heel voorzichtig naar beneden of ze inkijk had maar omg gelukkig nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Deze schoonheid
[ afbeelding ]
euh pics van spaids posten :Squote:Op woensdag 15 mei 2013 00:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Deze schoonheid
[ afbeelding ]
Zijn lul is nu slapper dan ooit denk ikquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh... oké... euh... vagina vagina vagina borsten borsten hoge stem en baarmoeder.
Zo goed?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh... oké... euh... vagina vagina vagina borsten borsten hoge stem en baarmoeder.
Zo goed?
Ik zie wat je bedoelt, maar echt een heel klein beetjequote:
Wat leuk, zij heeft dezelfde kleur haar en ogen als mijquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Deze schoonheid
[ afbeelding ]
dus, daten?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat leuk, zij heeft dezelfde kleur haar en ogen als mij.
Oja, ik houd van the Foo Fightersquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zie wat je bedoelt, maar echt een heel klein beetje
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:47 schreef EugeneKrabs het volgende:
* EugeneKrabs slaps VoornaamAchternaam around a bit with a large trout
quote:
Mentaal ben ik 20, dus dan is het nog maar 3 jaar verschilquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
16 ook al, maar dat gaat wel heel ver
Cloud 9 ditdat nuquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mentaal ben ik 20, dus dan is het nog maar 3 jaar verschil.
Yayquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar als je Foo Fighters tof vind dan haal je meteen pluspunten bij 1 van de JNG!-modjes
Warme kruik doet wonderen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:56 schreef AdoraBelle het volgende:
kkkoooouuuuddddd.
Zo'n leren zitzak is toch best koud zo... m'n hele rug is koud enzo.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het wordt vanzelf wel warmer denk ik... maar het komt ook door die stomme broek.
Nee, het begint nu al wat op te warmen. Straks zit ik hier lekker warmquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]Lekker onder de dekens dan
quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, het begint nu al wat op te warmen. Straks zit ik hier lekker warm.
En terechtquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, niet zo... maar mijn bed is kouder nu. Dan blijf ik hier liever zitten.
Als het warmer is, lekker blijven zitten toch?quote:
Ja, maar je had er een clowntje achter gedaanquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als het warmer is, lekker blijven zitten toch?
Oh Uggsquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, maar je had er een clowntje achter gedaan.
Nu heb ik wel koude voeten. Ik denk dat ik m'n Uggs maar even aan doe, die zijn lekker warm
.
Meeste mensen slapen ook + examenperiode voor sommigen in dit topicquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Het is hier niet echt levendig 's nachts, of wel?
Meestal zijn Fok-It en Ezell er wel 's nachts als vaste gastenquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meeste mensen slapen ook + examenperiode voor sommigen in dit topic
Dat eerste snap ik wel, maar dat tweede.. Ik had wel meer nachtbrakers verwacht die niet konden slapen van de stress.quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meeste mensen slapen ook + examenperiode voor sommigen in dit topic
EN IKquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Meestal zijn Fok-It en Ezell er wel 's nachts als vaste gasten
Ben er geen fan vanquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ojee....
Heb ik nu een slechte indruk achtergelaten?
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik 's nachts niet vaak mee lees in dit topicquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Meestal zijn Fok-It en Ezell er wel 's nachts als vaste gasten
Kan jij niet slapen van de stress dan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dat eerste snap ik wel, maar dat tweede.. Ik had wel meer nachtbrakers verwacht die niet konden slapen van de stress.
hey jij. Heb je morgen nog een examen?quote:
Ja, dat is waar... ik vind ze gewoon lekker zitten en ze zijn lekker warm enzoquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben er geen fan vanMaar moet je zelf weten toch
Dat geloof ik graagquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dat is waar... ik vind ze gewoon lekker zitten en ze zijn lekker warm enzo.
Nee ik ben gewoon een nachtbraker. Ben vorig jaar al geslaagd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kan jij niet slapen van de stress dan?
Haha, lekkerquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon een nachtbraker. Ben vorig jaar al geslaagd.
nopequote:Op woensdag 15 mei 2013 01:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hey jij. Heb je morgen nog een examen?
Onze relatie is puur platonischquote:
Sowieso, en ben gestopt met mijn opleiding dus heb al vanaf januari zomervakantie.quote:
Welke opleiding beviel je niet? Ga je wel starten in september?quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Sowieso, en ben gestopt met mijn opleiding dus heb al vanaf januari zomervakantie.
Juridisch medewerker mbo niveau 4, in september ga ik wel weer gewoon starten ja. Hbo rechten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Welke opleiding beviel je niet? Ga je wel starten in september?
Hopelijk bevalt dat dan beter.quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Juridisch medewerker mbo niveau 4, in september ga ik wel weer gewoon starten ja. Hbo rechten.
Vast wel, wat meer uitdaging hoop ik.quote:
Dat zal van veel factoren afhangen, maar ik denk dat hbo Rechten best uitdagend kan zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Vast wel, wat meer uitdaging hoop ik.
quote:
Laten we het er op houden dat de stof en de hoeveelheid stof op het mbo té makkelijk was.quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zal van veel factoren afhangen, maar ik denk dat hbo Rechten best uitdagend kan zijn.
Dat is niet tof. Waarom heb je dan gekozen voor die mbo-4 en niet hbo?quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat de stof en de hoeveelheid stof op het mbo té makkelijk was.En ik zat iedere dag van 8 uur 's morgens tot half 5 op school, dan nog met de trein naar huis. Op het hbo heb je wat minder van die dagen dat je de hele dag in een lokaaltje opgepropt zit.
Toen ik voor het mbo koos was ik dusdanig ziek dat ik het hbo niet aan zou kunnen qua gezondheid. Ik ben al 2 en half jaar ziek, maar het gaat momenteel stukken beter en hbo kan nu wel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is niet tof. Waarom heb je dan gekozen voor die mbo-4 en niet hbo?
Op het hbo heb ik ook dagen gemaakt van 9 uur tot 6, maar daar stond tegenover dat er een vrije dag was en dan ook nog een dag om bijv. 1 uur uit zijn
Dat is echt niks, zo weinig gb maar?quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga toch maar nieuw geheugen in mijn macbook proppen, heb steeds maar een paar honderd mb over
4GB extra kost bij Apple 108 euro, koop je 8GB los is het 46
Oh wat vervelend voor je. Hopelijk blijft het de goede kant op gaan zodat je hbo een pretje wordtquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:41 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Toen ik voor het mbo koos was ik dusdanig ziek dat ik het hbo niet aan zou kunnen qua gezondheid. Ik ben al 2 en half jaar ziek, maar het gaat momenteel stukken beter en hbo kan nu wel.Maar goed, genoeg over mij haha. Wat doe jij zo laat nog op?
4GB zou genoeg moeten zijn, gaat hem uiteindelijk niet wordenquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dat is echt niks, zo weinig gb maar?
Hebben we het nou over RAM of over schijfgeheugen? Want sommige series die ik download zijn al 50 GB. voor 26 episodesquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
4GB zou genoeg moeten zijn, gaat hem uiteindelijk niet wordenHad ik al een beetje verwacht hoor en aangezien het zelf doen makkelijk en goedkoop is probeerde ik het maar uit
RAM natuurlijkquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:53 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hebben we het nou over RAM of over schijfgeheugen? Want sommige series die ik download zijn al 50 GB. voor 26 episodes
Gelukkig maar. Ik heb geen verstand van Macbooks of Apple, dure facebook machines.quote:
Haha niet voor mijquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:57 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik heb geen verstand van Macbooks of Apple, dure facebook machines.
Ja daar schijnen Macbooks ideaal voor te zijn, voor ''artists'' enzo.quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Haha niet voor mijMuziekjens maken is gaande
Ik kijk het aan of het hinderlijk wordt, anders gewoon nieuwe er bij halen
Heel stabiel. Ik wil geen gestotter in mijn geluid.quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja daar schijnen Macbooks ideaal voor te zijn, voor ''artists'' enzo.
Begrijpelijk. Ik ga maar eens naar bed. Mijn ogen vallen langzaam dicht.quote:Op woensdag 15 mei 2013 02:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heel stabiel. Ik wil geen gestotter in mijn geluid.
Doe datquote:Op woensdag 15 mei 2013 02:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Ik ga maar eens naar bed. Mijn ogen vallen langzaam dicht.
spreek me aan op whatsapp danquote:Op woensdag 15 mei 2013 02:25 schreef Toto69 het volgende:
Ik dacht; even een spelletje doen op mn mobiel. Is het ineens half 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |