Goed gedaan Pik/Pinoquote:
Hoop van niet, 13 in een dozijnquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Erg benieuwd inderdaad... het zou echt uniek zijn: de tweede Zweeds-Deense volgorde qua overwinningen na 1999-2000
Bedankt ouwe reusquote:
Vandaag lukte het verrassend genoeg ook. Maar in een sterker veld gaat het zwaar worden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jammer voor haar... in een rij van 26 valt het toch niet genoeg op denk ik
Dat is Gordonquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:37 schreef Andromache het volgende:
wie is ons delegatiehoofd? ik dacht Daniël Dekker, maar ik zie naast Anouk een vrouw zitten?
Die hebben geen geld, arme sloebersquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:37 schreef grazz het volgende:
iTunes Europe update:
Birds
#3 Netherlands
#7 Netherlands
#14 Sweden
#39 Sweden
#61 Belgium
#80 Netherlands
#112 Belgium
#168 Netherlands
#178 Estonia
#179 Denmark
#200 Finland
Waarom downloaden die oost-european bitches niet
Hahahaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:37 schreef TheVulture het volgende:
Fuck wat een avond... dat optreden dat niet geheel overtuigend was in het tweede stuk, die enveloppen met landen als Litouwen, Estland waar ik totaal geen rekening meer mee hield en toen die laatste envelop... ik ga vast 3 jaar eerder dood nu
Die betalen niet voor muziekquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:37 schreef grazz het volgende:
Waarom downloaden die oost-european bitches niet
Und deswegen sind wir.... MEISTERquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:36 schreef KingRoland het volgende:
Wir sind die Besten von Oostenrijk!
Wir sind die Besten von Slovenië!
Wir sind die besten von Kroatië!
Und auch von MON-TEN-NE-GRO!..
Und auch von Cyprus und Servië!
Wir sind die Besten. Von NEDERLAND!. Und vielleicht EUROPAS!
JAAAA!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |