Als ik dat nu nog moet uitleggen. Deze discussie is de afgelopen reeks al talloze malen voorbij gekomen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:31 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Jawel, afgesproken dat de mensen die zoeken een bepaald iets moesten schreeuwen als ze iets verdachts zagen, en dan komt de politie eraan om te checken. Dat is wat ik heb gelezen en imo is dat een soort van samenwerking.
Inderdaad, je kunt burgers nu eenmaal niet verbieden het bos in te gaan. Ja, een stuk bos omdat de politie aanwijzingen heeft, maar geen totaal" nederland bosverbod"'quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uit nood geboren, afgedwongen 'samenwerking'.
Hij moet er dus 5 minuten minimaal vanaf gereden hebben, en vanaf de verkeerde kant zijn komen aanrijden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat hij in Leersum gedaan heeft:
[ afbeelding ]
http://maps.google.nl/map(...)lg=w&mra=ls&t=m&z=18
Overzicht Rijnbrug - Leersum
[ afbeelding ]
Ze mogen eerst wel eens duidelijk maken dat de bestuurder van de zwarte beelden richting Doorn reed, en niet zoals het lijkt, richting Rhenen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:34 schreef Rachilda het volgende:
Is de bestuurder van de zwarte auto op de beelden al gevonden?
Ik denk oprecht dat sommige mensen het niet wisten of ervan overtuigd zijn dat het heel goed is en dat het kan helpen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:33 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ze geven er gewoon niks om en claimen het onderzoek. Want de gedachte van "die arme kindertjes" is genoeg om jezelf het recht te geven de politie voor de voeten te lopen. Voor velen dan.
Het is vaak genoeg in de media geweest om nog te kunnen zeggen dat je dat niet weet. Zeker die zelfbenoemde speurneuzen zullen wel al het nieuws rondom deze zaak volgen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:33 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Ojaa, vreemd dat de mensen dan toch zoeken. Of ze hebben deze informatie helemaal niet gekregen, kan ook nog.
Ah, dus het is inmiddels dan wel duidelijk dat hij wel de goede kant op reed?quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze mogen eerst wel eens duidelijk maken dat de bestuurder van de zwarte beelden richting Doorn reed, en niet zoals het lijkt, richting Rhenen.
Ik denk het niet. Ik denk dat ze heus wel weten dat het eventueel onhandig kan zijn. Maar het kan ze gewoon niks schelen. Het hoort een beetje bij de tijdsgeest waarin men vindt dat alles maar moet kunnen en hiėrarchie er niet toe zou moeten doen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:35 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat sommige mensen het niet wisten of ervan overtuigd zijn dat het heel goed is en dat het kan helpen.
Ik wist niet dat het werd afgeraden hč, vandaar dat ik het bericht over samenwerken, samenwerking vond.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als ik dat nu nog moet uitleggen. Deze discussie is de afgelopen reeks al talloze malen voorbij gekomen.
De politie weet dat ze de mensen niet tegen kunnen houden, ondanks dat ze het de mensen ten zeerste afraden en het liever niet heeft, maar de zelfbenoemde speurneuzen gaan desondanks tóch.
Dan stuurt de politie maar voor de zekerheid een mannetje mee om dan in ieder geval op z'n minst nog een oogje in het zeil te houden dat er geen al te lompe dingen gebeuren.
Dat is wat anders dan samenwerken natuurlijk. Dat is afdwingen.
Ja, en dan moet je die 5 minuten winst pakken op de stukken tussen Rhenen, Elst, Amerongen en Leersum.... want je komt echt dwars door de dorpskernen en daar gaat tijdwinst niet lukken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hij moet er dus 5 minuten minimaal vanaf gereden hebben, en vanaf de verkeerde kant zijn komen aanrijden.
Ik wist 't anders ook niet zeker, las het alleen in dit topic af en toe.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het is vaak genoeg in de media geweest om nog te kunnen zeggen dat je dat niet weet. Zeker die zelfbenoemde speurneuzen zullen wel al het nieuws rondom deze zaak volgen.
Nee, want die zwarte auto zie je op de tweede beelden, dus richting Doorn, en dat betekent dat hij op de eerste beelden uit de richting van Doorn moet zijn gekomenquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ah, dus het is inmiddels dan wel duidelijk dat hij wel de goede kant op reed?
Ja, negatief weer. Mensen leven oprecht mee enzo. En willen iets betekenen voor de familie. Niet meer en niet minder, dat denk ik.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:37 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik denk dat ze heus wel weten dat het eventueel onhandig kan zijn. Maar het kan ze gewoon niks schelen. Het hoort een beetje bij de tijdsgeest waarin men vindt dat alles maar moet kunnen en hiėrarchie er niet toe zou moeten doen.
Ik zie dat m'n kaartje doordat het en wandelkaartje is, en geen autokaart, en er dus aan de "verkeerde kant van de weg" gelopen wordt een beetje verwarrend kan zijn... momentje.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ah, dus het is inmiddels dan wel duidelijk dat hij wel de goede kant op reed?
Nee, die mensen achten zichzelf belangrijker en deskundiger dan dat ze zijn. Kennen hun plek als publiek niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:39 schreef Lpunt het volgende:
Ja, negatief weer. Mensen leven oprecht mee enzo. En willen iets betekenen voor de familie. Niet meer en niet minder, dat denk ik.
Dus conclusie??quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, want die zwarte auto zie je op de tweede beelden, dus richting Doorn, en dat betekent dat hij op de eerste beelden uit de richting van Doorn moet zijn gekomen
No way. Die mensen achten zichzelf boven de wet. "De politie doet te weinig! We gaan het zelf wel even doen!"quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:39 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Ja, negatief weer. Mensen leven oprecht mee enzo. En willen iets betekenen voor de familie. Niet meer en niet minder, dat denk ik.
Nee, die mensen weten wellicht niet eens dat het niet gewenst is en willen er alles aan doen om de jongens te vinden. Anders zochten ze immers nieet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, die mensen achten zichzelf belangrijker en deskundiger dan dat ze zijn. Kennen hun plek als publiek niet.
Heb je zelf ook gezocht?quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:42 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Nee, die mensen weten wellicht niet eens dat het niet gewenst is en willen er alles aan doen om de jongens te vinden. Anders zochten ze immers nieet.
Dat is niet mijn overtuiging.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:42 schreef Lpunt het volgende:
Nee, die mensen weten wellicht niet eens dat het niet gewenst is en willen er alles aan doen om de jongens te vinden. Anders zochten ze immers nieet.
Dit heb je ook ergens gelezen, dat mensen daarom zoeken ja? Ik snap niet waarom mensen alles altijd negatief moeten bekijken. Het lijkt mij vanzelfsprekend dat juist de mensen die zoeken, heel erg betrokken zijn bij de zaak.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:42 schreef Disorder het volgende:
[..]
No way. Die mensen achten zichzelf boven de wet. "De politie doet te weinig! We gaan het zelf wel even doen!"
Misplaatste betrokkenheid is natuurlijk ook betrokkenheid.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:43 schreef Lpunt het volgende:
Dit heb je ook ergens gelezen, dat mensen daarom zoeken ja? Ik snap niet waarom mensen alles altijd negatief moeten bekijken. Het lijkt mij vanzelfsprekend dat juist de mensen die zoeken, heel erg betrokken zijn bij de zaak.
Oh, ze zijn ook wel betrokken. Maar het uitgangspunt is natuurlijk wel dat ze vinden boven de wet te staan. Verzoeken van de politie NIET te zoeken worden gewoon genegeerd. En verdere discussie houdt daar voor mij al op. Ik vind het ontzettend arrogant om door de conclusie van de officiėle onderzoekers een streep te trekken en gewoon door te marcheren.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:43 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Dit heb je ook ergens gelezen, dat mensen daarom zoeken ja? Ik snap niet waarom mensen alles altijd negatief moeten bekijken. Het lijkt mij vanzelfsprekend dat juist de mensen die zoeken, heel erg betrokken zijn bij de zaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |