Neuh. Ik heb het nummer ook nog maar 4x gehoord. En de andere inzendingen zaterdag voor het eerst. Ik dacht dat het ESF volgende week pas was.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Dit was de eerste keer dat ik het volledige nummer hoorde....is dat gek?![]()
quote:
Wat is dit?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:10 schreef grazz het volgende:
#3 Netherlands
#7 Netherlands
#26 Sweden
#65 Belgium
#80 Netherlands
#107 Sweden
#168 Netherlands
#178 Estonia
#382 Norway
quote:
Fanksquote:
Waardoor Dekker en Smit nog harder je kamer inschallen. De zangeres van bijvoorbeeld Cyprus was bij de Tros normaal amper te horen. Bij ÉÉN tenminste wel. Al was het bij dat nummer beter om het niet te horen, maar goed.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:11 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Ik was dus niet de enige die dat had. Mijn tv ging met de minuut harder.
Het liefst een beetje vals.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:12 schreef waaromniet1988 het volgende:
Zijn er ook eisen aan de lengte van een nummer voor het Songfestival?
Dan heb je het 4x meer gehoord dan ik.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:12 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Neuh. Ik heb het nummer ook nog maar 4x gehoord. En de andere inzendingen zaterdag voor het eerst. Ik dacht dat het ESF volgende week pas was.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:10 schreef grazz het volgende:
#3 Netherlands
#7 Netherlands
#26 Sweden
#65 Belgium
#80 Netherlands
#107 Sweden
#168 Netherlands
#178 Estonia
#382 Norway
Beetje Alba-achtig.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:13 schreef MolFan het volgende:
Wit Rusland![]()
[ afbeelding ]
Met dat solero liedje op die naaldhakken
Ik niet. Ik wil zien dat Anouk wint en dat de TROS volgend jaar zn abbo voor zn christelijke achterban moet verdrievoudigen omdat die falers niet genoeg geld hebben om zoiets te organiseren.quote:
Dat konden we vorig jaar prima overlaten aan die schele indiaan.quote:
Ja, Biebertje met zijn forse neus deed het prima.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:07 schreef Sk00p het volgende:
Ik ben ook superblij voor België trouwens... top performance was dat ook!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |