quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Nog een laatste topic voor 21 december, of posten we daarna nog vrolijk verder?
We weten het niet, we wachten af. Vrolijk verder
We dansen. 'till the end of love
Punten...quote:
Oh goed nummertje?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:00 schreef Lavenderr het volgende:
Ik had het echt niet verwacht, maar ben blij dat 'we' weer eens in de finale zitten.
Verheug me op donderdag als Roemenië komt zingen.
Heerlijk hysterisch nummerquote:
Ik had het zeker wel verwacht (de bookmakers gaven haar 75-80% kansquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:00 schreef Lavenderr het volgende:
Ik had het echt niet verwacht, maar ben blij dat 'we' weer eens in de finale zitten.
Ga weg man. Wat een bagger. Wat doen jullie me aan daarover te beginnen.quote:
Goed misschien niet, maar wel knapquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ga weg man. Wat een bagger. Wat doen jullie me aan daarover te beginnen.
echt wel kan nummer vaak zat horenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit blijft toch wel een van de betere ESF nummers ooit.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind ik ook. Zo hoog als hij kan bijna niemand zingen. Nou ja, Geer wel.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nope.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:13 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
als je zijn linker teelbal afdraait kan ik niet servieskast kopen
hahahahaquote:
quote:
Zingende announcer doet me denken aan de Champ Car Series (Amerikaanse tegenhanger van de Formule 1) in Assen. Toen zou er een zanger/zangeres het Amerikaanse volkslied zingen voor de race, zoals in die klasse gewoon was, maar die kwam niet opdagen.quote:
quote:
Briljant!quote:
nope..quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:02 schreef Lavenderr het volgende:
deze vond ik mooi gisteren
weet eigenlijk niet of ze door zijn, jullie?
Qua zang was het inderdaad een van de betere. Het is alleen geen 'ESF'quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, stel je voor dat je goede zang door laat gaan
Ik ga morgen genieten van Cezar met zijn hysterische lied. Roemenië mag van mij winnenquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Qua zang was het inderdaad een van de betere. Het is alleen geen 'ESF'liedje.
Soms wil ik het nieuws weleens een dagje overslaan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:27 schreef Gray het volgende:
Ik denk dat ik het nieuws voortaan maar het 'anders' ga noemen. Het is altijd dezelfde scheisse in de wereld, maar dan met net iets andere namen, mensen en locaties. Niets nieuws aan imho.
Nee hoor, heel makkelijk. Geen tv kijken, geen kranten lezen, geen nieuwspagina's openen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Soms wil ik het nieuws weleens een dagje overslaan.
Of net zoals vroeger; pas na maanden iets horen over iets wat in verweggistan gebeurd is.
Er is tegenwoordig geen ontkomen meer aan, we weten het a la minute.
Dat is die dualiteit he, die me parten speelt. Ik wil het aan de ene kant allemaal niet weten, maar toch ook weer wel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:44 schreef Gray het volgende:
[..]
Nee hoor, heel makkelijk. Geen tv kijken, geen kranten lezen, geen nieuwspagina's openen.
Half de wereld gaat aan me voorbij en toch voel ik me niet aan voorbijgegaan. Integendeel.
Vind je het fijn dat de halve wereld aan je voorbij gaat? Ik moet er niet aan denken ...quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:44 schreef Gray het volgende:
[..]
Nee hoor, heel makkelijk. Geen tv kijken, geen kranten lezen, geen nieuwspagina's openen.
Half de wereld gaat aan me voorbij en toch voel ik me niet aan voorbijgegaan. Integendeel.
Plus er is geen ontkomen aan. Ga maar naar je werk en probeer daar het nieuws maar te ontlopen. Lukt niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind je het fijn dat de halve wereld aan je voorbij gaat? Ik moet er niet aan denken ...
Omdat je denkt dat je controle hebt over je situatie wanneer je 'weet'. Wat natuurlijk niet zo is. Als je weet dat je geen parachute maar een lunchpakket in je rugzak hebt zitten, dan maakt dat niet dat je zachtjes landen kan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is die dualiteit he, die me parten speelt. Ik wil het aan de ene kant allemaal niet weten, maar toch ook weer wel.
Het was meer een uitdrukking, maar dan nog: zelfs mét nieuws gaat een groter deel van wat plaatsvindt in de wereld langs je heen. Nieuws levert je in die zin weinig op, behalve dan om een ander onderwerp dan het weer aan te snijden bij de watercooler...quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind je het fijn dat de halve wereld aan je voorbij gaat? Ik moet er niet aan denken ...
Dat zou ook weer een uiterste zijn, je hoeft ook niet alles tot in de details te wetenquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:30 schreef Gray het volgende:
Het was meer een uitdrukking, maar dan nog: zelfs mét nieuws gaat een groter deel van wat plaatsvindt in de wereld langs je heen. Nieuws levert je in die zin weinig op, behalve dan om een ander onderwerp dan het weer aan te snijden bij de watercooler...
Meh, dat legt alleen maar beperkingen op in het denken en geeft energie aan dat waar men geen energie aan wil geven. Zo willen we geen genocide zien plaatsvinden, maar bestaan kranten via adverteerders en lezers door over genocide te berichten. Op zich niet heel raar, of slecht, want zo is het nu eenmaal.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat zou ook weer een uiterste zijn, je hoeft ook niet alles tot in de details te weten. Maar ik vind wel dat je globaal op de hoogte hoort te zijn van wat er om je heen gebeurt. Maakt toch deel uit van je sociale ontwikkeling / kennis.
Die snap ik niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:30 schreef Gray het volgende:
[..]
Omdat je denkt dat je controle hebt over je situatie wanneer je 'weet'. Wat natuurlijk niet zo is. Als je weet dat je geen parachute maar een lunchpakket in je rugzak hebt zitten, dan maakt dat niet dat je zachtjes landen kan.
[..]
Het was meer een uitdrukking, maar dan nog: zelfs mét nieuws gaat een groter deel van wat plaatsvindt in de wereld langs je heen. Nieuws levert je in die zin weinig op, behalve dan om een ander onderwerp dan het weer aan te snijden bij de watercooler...
Haha, als je het zo bekijkt wel ja!quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die snap ik niet.
Ik spring liever met een parachute uit een vliegtuig dan met een lunchpakket. Denk dus wél dat in dat geval de landing zachter is .
Legt beperkingen op ben ik niet met je eens, integendeel, het opent juist je ogen en laat zien hoe het ook kan, of hoe het juist niet moet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:00 schreef Gray het volgende:
[..]
Meh, dat legt alleen maar beperkingen op in het denken en geeft energie aan dat waar men geen energie aan wil geven. Zo willen we geen genocide zien plaatsvinden, maar bestaan kranten via adverteerders en lezers door over genocide te berichten. Op zich niet heel raar, of slecht, want zo is het nu eenmaal.
Onze maatschappij is ook zo vreemd wat dat betreft; gevoelloosheid, hebzucht, egoïsme, individualisme, machtslust... allemaal zaken die we persoonlijk afkeuren, maar die ons in onze maatschappij zeer succesvol maken.
Kwestie van perspectief denk ik; zo denk ik vooral hoe treurig anderen het hebben omdat zij niet deze vrijheid genieten. Als je het al vrijheid kan noemen, überhaupt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Legt beperkingen op ben ik niet met je eens, integendeel, het opent juist je ogen en laat zien hoe het ook kan, of hoe het juist niet moet.
Dat tweede snap ik niet helemaal, nieuws is toch om te laten zien wat er allemaal gebeurt? Daar maakt genocide deel van uit. Dus dan hoor je dat ook te laten zien. Daarnaast heeft het natuurlijk ook invloed op ons, we krijgen het besef hoe blij we wel niet moeten zijn met de vrijheid die we hebben
Deel 2 ben ik met je eens
Ik snap hier eerlijk gezegd heel weinig vanquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:53 schreef Gray het volgende:
[..]
Kwestie van perspectief denk ik; zo denk ik vooral hoe treurig anderen het hebben omdat zij niet deze vrijheid genieten. Als je het al vrijheid kan noemen, überhaupt.
Maar of het ogen opent? Hm... zodra je leert over je innerlijk, dan zie je dat al die shit daarbuiten helemaal zo vreemd niet is. Wat vreemd is an sich, omdat je tot nog toe altijd meeleefde met daarbuiten, maar altijd dacht dat het alleen daarbuiten speelde. Dat, terwijl je het niet kan meeleven zonder het van binnen te voelen.
Vanaf hier raakte ik de draad kwijt Grayquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:53 schreef Gray het volgende:
[..]
Kwestie van perspectief denk ik; zo denk ik vooral hoe treurig anderen het hebben omdat zij niet deze vrijheid genieten. Als je het al vrijheid kan noemen, überhaupt.
Maar of het ogen opent? Hm... zodra je leert over je innerlijk, dan zie je dat al die shit daarbuiten helemaal zo vreemd niet is. Wat vreemd is an sich, omdat je tot nog toe altijd meeleefde met daarbuiten, maar altijd dacht dat het alleen daarbuiten speelde. Dat, terwijl je het niet kan meeleven zonder het van binnen te voelen.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik snap hier eerlijk gezegd heel weinig van![]()
En terecht.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vanaf hier raakte ik de draad kwijt Gray
Ik geloof dat ik begrijp wat je bedoelt. Empathie doel je op, je kunnen verplaatsen in een ander?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:07 schreef Gray het volgende:
[..]
[..]
En terecht.Waar ik op doel is dat het allemaal zo vreemd niet is wanneer je de gekte van je eigen bestaan onder ogen ziet; ziet dat je onder bepaalde omstandigheden tot alles in staat zou kunnen zijn, en dat het voor andere mensen niet veel anders is. Het is dan niets nieuws voor je, slechts anders, want nu deed een ander het.
Stel je voor dat jij geboren zou zijn in de schoenen van iemand anders, bijvoorbeeld zo een 'lone wolf'. Of een dictator; een slachtoffer. Zou jij anders hebben gereageerd in die situatie? Hoe zeker ben je dat je conclusie niet word beïnvloed door wie je nu bent?
Ik denk dat wanneer je jezelf goed genoeg leert kennen, je ook de duistere kanten van jezelf terugziet in anderen, en dat daarom je weinig meer als nieuws zal ervaren. Kortom, anders.
Daar komt het wel op neer, ja. Al is er nog steeds verschil tussen het intellectueel kunnen begrijpen en het te kunnen ervaren, voor zover mogelijk.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik begrijp wat je bedoelt. Empathie doel je op, je kunnen verplaatsen in een ander?
Samenvatting: 'Om je in een ander te kunnen verplaatsen dien je eerst jezelf goed te kennen' (?)quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:07 schreef Gray het volgende:
[..]
[..]
En terecht.Waar ik op doel is dat het allemaal zo vreemd niet is wanneer je de gekte van je eigen bestaan onder ogen ziet; ziet dat je onder bepaalde omstandigheden tot alles in staat zou kunnen zijn, en dat het voor andere mensen niet veel anders is. Het is dan niets nieuws voor je, slechts anders, want nu deed een ander het.
Stel je voor dat jij geboren zou zijn in de schoenen van iemand anders, bijvoorbeeld zo een 'lone wolf'. Of een dictator; een slachtoffer. Zou jij anders hebben gereageerd in die situatie? Hoe zeker ben je dat je conclusie niet word beïnvloed door wie je nu bent?
Ik denk dat wanneer je jezelf goed genoeg leert kennen, je ook de duistere kanten van jezelf terugziet in anderen, en dat daarom je weinig meer als nieuws zal ervaren. Kortom, anders.
Ik hoef ook niet alles van ieder ander te ervaren hoor.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:34 schreef Gray het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer, ja. Al is er nog steeds verschil tussen het intellectueel kunnen begrijpen en het te kunnen ervaren, voor zover mogelijk.
Dit is de SC en daar komt een scala van onderwerpen voorbij. Gaat soms van de hak op de takquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Samenvatting: 'Om je in een ander te kunnen verplaatsen dien je eerst jezelf goed te kennen' (?)
Mee eens, maar wat heeft dit met de discussie te maken over nieuws etc?
Dat als je jezelf goed kent, de acties van een ander je weinig meer zullen verbazen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Samenvatting: 'Om je in een ander te kunnen verplaatsen dien je eerst jezelf goed te kennen' (?)
Mee eens, maar wat heeft dit met de discussie te maken over nieuws etc?
Lukt sowieso niet. Maar je kan er wel begrip voor opbrengen, zelfs al ben je het er niet mee eens. Dat is je waarschijnlijk al wel eens overkomen, wanneer je dacht: Waarom deed ik dat in vredesnaam, ik wou dat ik dat nooit had gedaan!quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet alles van ieder ander te ervaren hoor.
Breek me de bek niet openquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:58 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat als je jezelf goed kent, de acties van een ander je weinig meer zullen verbazen.
[..]
Lukt sowieso niet. Maar je kan er wel begrip voor opbrengen, zelfs al ben je het er niet mee eens. Dat is je waarschijnlijk al wel eens overkomen, wanneer je dacht: Waarom deed ik dat in vredesnaam, ik wou dat ik dat nooit had gedaan!![]()
![]()
Ik merk het inderdaadquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit is de SC en daar komt een scala van onderwerpen voorbij. Gaat soms van de hak op de tak
Ik zal me altijd verbazen over dit soort acties, maar ik kan het tot een bepaalde hoogte wel begrijpen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:58 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat als je jezelf goed kent, de acties van een ander je weinig meer zullen verbazen.
Sommige dingen, zoals bijvoorbeeld die bomaanslag in Boston zal ik nooit begrijpen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik merk het inderdaad.
[..]
Ik zal me altijd verbazen over dit soort acties, maar ik kan het tot een bepaalde hoogte wel begrijpen.
Zoals alle normale mensen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sommige dingen, zoals bijvoorbeeld die bomaanslag in Boston zal ik nooit begrijpen.
Dat soort jongens zijn inderdaad lastig in te schatten. Komt vooral omdat het meestal om 'gewone' jongens gaat, en de fase tussen gewoon naar extremist is heel duister en onduidelijk. Niemand weet bijvoorbeeld wat die oudste daar in Rusland heeft gedaan...quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sommige dingen, zoals bijvoorbeeld die bomaanslag in Boston zal ik nooit begrijpen.
Er is wel iets van bekend. Klaargestoomd voor hetgene wat hij gedaan heeft door bepaalde groeperingen die Amerika en alles waar Amerika voor staat haten en willen vernietigen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat soort jongens zijn inderdaad lastig in te schatten. Komt vooral omdat het meestal om 'gewone' jongens gaat, en de fase tussen gewoon naar extremist is heel duister en onduidelijk. Niemand weet bijvoorbeeld wat die oudste daar in Rusland heeft gedaan...
Klopt, tot zover weten we wat er is gebeurd. Maar hoe zo'n klaarstoomsessie gaat weet niemand. En om ze een beetje te kunnen begrijpen zou je moeten weten wat dat inhoudt (begrijpen =/= goedkeuren, voor de zekerheid)quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er is wel iets van bekend. Klaargestoomd voor hetgene wat hij gedaan heeft door bepaalde groeperingen die Amerika en alles waar Amerika voor staat haten en willen vernietigen.
Verder is het opvallend dat deze jongens aan de andere kant weer alles wat Amerika heb biedt met beide handen aangrijpen, dus hypocrisie kan ze niet ontzegd worden.
Eensquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, tot zover weten we wat er is gebeurd. Maar hoe zo'n klaarstoomsessie gaat weet niemand. En om ze een beetje te kunnen begrijpen zou je moeten weten wat dat inhoudt (begrijpen =/= goedkeuren, voor de zekerheid)
Dat is inderdaad hypocriet. Geldt ook voor de idioten van 9/11 (en dan vooral Bin Laden zelf).
hoooo therequote:Op woensdag 15 mei 2013 22:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, tot zover weten we wat er is gebeurd. Maar hoe zo'n klaarstoomsessie gaat weet niemand. En om ze een beetje te kunnen begrijpen zou je moeten weten wat dat inhoudt (begrijpen =/= goedkeuren, voor de zekerheid)
Dat is inderdaad hypocriet. Geldt ook voor de idioten van 9/11 (en dan vooral Bin Laden zelf).
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Maar ga nu wel naar bed, want drukke dag en moe.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Maar ga nu wel naar bed, want drukke dag en moe.
Wat ik er van weet is dat Bin Laden zijn opleiding in Amerika heeft afgerond. Daarnaast is hij gefinancierd tijdens de oorlog in Afghanistan, om tegen de Russen te vechten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
hoooo there![]()
( allu hoedje mode on)
Ik betwijfel of Bin laden daar wat mee te maken had,
ik trek dit en veel dingen omtrent 9/11 nog steeds in twijfel.
(allu hoedje mode off)
Al zijn er sind isk hier op BNW rondneus.. sinds topic 1 over 9/11 al wel veel dingen wel verklaard.
gewoon boeiende materie
ik zal het straks ff uitleggen in het 9/11 topicquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat ik er van weet is dat Bin Laden zijn opleiding in Amerika heeft afgerond. Daarnaast is hij gefinancierd tijdens de oorlog in Afghanistan, om tegen de Russen te vechten.
Wat hier van waar is weet ik niet, maar dit lees ik overal.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:50 schreef Blaadjes het volgende:
[..]![]()
ach het was al laat, zie het nu ook pas
quote:
Kwam door persoon naast mequote:Op donderdag 16 mei 2013 10:40 schreef Gray het volgende:
[..]
[..]
Ach, zweterige dromen kunnen hele leuke dromen zijn.
En een grote tegenvaller als je wakker wordt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:40 schreef Gray het volgende:
[..]
[..]
Ach, zweterige dromen kunnen hele leuke dromen zijn.
Tenzij je het doet zoals theguyver.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
En een grote tegenvaller als je wakker wordt.
Helaas kunnen ze dat niet meer zonder zuurstofflessen achter de coulissen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:44 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemiddag![]()
Kiek ze gaon, die ouwetjes![]()
Maar ze staan er toch maar!quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:49 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Helaas kunnen ze dat niet meer zonder zuurstofflessen achter de coulissen.
Dat is zeker waar. En dat al meer dan vijftig jaar!quote:
quote:Maar ik ken je voorkeur, dus voor jou een favo liedje
Die zijn nooit weggeweestquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:55 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. En dat al meer dan vijftig jaar!
[..]En die staan er vast nog veel langer.
Die staan er al minstens vanaf de Vrede van Münster.quote:
En tijdens de 80-jarige oorlog. Toen zongen ze het voor de Hertog van Alvaquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:58 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die staan er al minstens vanaf de Vrede van Münster.
Ik lees hier kaas...quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:58 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die staan er al minstens vanaf de Vrede van Münster.
...en hier bier!quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En tijdens de 80-jarige oorlog. Toen zongen ze het voor de Hertog van Alva
Goeie combi!!quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:18 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik lees hier kaas...
[..]
...en hier bier!
Maar een beetje vroeg nog voor misschien.quote:
Dus als je uit bed bent gelijk aan het bier?quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:27 schreef theguyver het volgende:
Oh houd op daar is het nooit te vroeg voor...
maar ben op mijn werk, das wel een nadeel.
morgen dagje vrij
quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:45 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dus als je uit bed bent gelijk aan het bier?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Neem er hier 2 van:
[ afbeelding ]
Kun je na 2 uur gelijk weer naar bed.
Die vind ik dus niet zo lekker he. Maar zo'n gladiator wel maar niet als ik net uit bed ben.quote:
Standaard als we naar een festival gingen ontbijt le bier..quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Die vind ik dus niet zo lekker he. Maar zo'n gladiator wel maar niet als ik net uit bed ben.
Misschien is het dan eens tijd om je oven schoon te maken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Standaard als we naar een festival gingen ontbijt le bier..
En ja Kanon hakt er ook aardig in, maar na 4 stuks boeit dat ook niet meer![]()
[ afbeelding ]
Ow nee wacht das mijn pizza
Witte rook ja?quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Standaard als we naar een festival gingen ontbijt le bier..
En ja Kanon hakt er ook aardig in, maar na 4 stuks boeit dat ook niet meer![]()
[ afbeelding ]
Ow nee wacht das mijn pizza
haha helaas... nog steeds niks...quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
haha helaas... nog steeds niks...
en Lavenderr begint m aardig te knijpen
Klopt!quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
haha helaas... nog steeds niks...
en Lavenderr begint m aardig te knijpen
Ach dan zeg je Ibiza toch gewoon af als er nog geen witte rook is.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klopt!
Ik zie Ibiza al voor me, komt steeds dichterbij
Uhuhquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ach dan zeg je Ibiza toch gewoon af als er nog geen witte rook is.
als er voor de tijd geen witte rook is ga ik wel mee hoor ik pas wel in een kofferquote:
En te hard knijpen, dat moet je er wel bij vermelden. Anders is het best nog wel kinky.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:51 schreef Lavenderr het volgende:
Vanavond allemaal even kijken naar deze vent hoor.
Alsof hij met zijn ballen in een notenkraker zit.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:51 schreef Lavenderr het volgende:
Vanavond allemaal even kijken naar deze vent hoor.
Alsof hij met zijn ballen in een notenkraker zit.
Ja, ik had nooit enkele aandacht voor het ESF. Tot vorig jaar welteverstaan. Zo gaat dat, als er iemand met dezelfde roots wint, dan trekt het je aandacht, ook al heb je er nooit echt om gegeven. Zelfs Marokkaanse media hebben wat witregels gespendeerd aan de winst van Lorine Zineb Nora Talhaoui ofwel Loreen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kloptquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:17 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja, ik had nooit enkele aandacht voor het ESF. Tot vorig jaar welteverstaan. Zo gaat dat, als er iemand met dezelfde roots wint, dan trekt het je aandacht, ook al heb je er nooit echt om gegeven. Zelfs Marokkaanse media hebben wat witregels gespendeerd aan de winst van Lorine Zineb Nora Talhaoui ofwel Loreen.
Heb het nummer inderdaad aardig vaak moeten luisteren tijdens mijn stageperiode. Mooi nummer.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
KloptHet is een prachtnummer en heeft volgens mij overal wel op 1 gestaan.
Hey Jelle!quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:17 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja, ik had nooit enkele aandacht voor het ESF. Tot vorig jaar welteverstaan. Zo gaat dat, als er iemand met dezelfde roots wint, dan trekt het je aandacht, ook al heb je er nooit echt om gegeven. Zelfs Marokkaanse media hebben wat witregels gespendeerd aan de winst van Lorine Zineb Nora Talhaoui ofwel Loreen.
Zal zo eens de TV aanzetten. Welke zender?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Jelle!
Straks kijken naar Roemenië. Kun je lachen
Ned 1quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:00 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zal zo eens de TV aanzetten. Welke zender?
Doe ik!quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:58 schreef Blaadjes het volgende:
geef even een brul als ze komen als je wil
Zit buch te kijken.
Sterkte!quote:
Zaterdag de finale.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:20 schreef Jellereppe het volgende:
Eerste keer dat ik live naar het ESF kijk.
Ik ook!quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:21 schreef Blaadjes het volgende:
Ik heb het nu een paar keer mogen horen en ik betrap mezelf erop dat ik het leuk ga vinden.
Zo is het maar net. Het is nieuw voor mij, maar we geven het een kans.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gezellig met elkaar kijken allemaal.
En als we het hier doen is het ook niet zo druk als op het ESF-topic. Dat gaat zó razendsnel dat je niet eens aan posten toekomt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:22 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zo is het maar net. Het is nieuw voor mij, maar we geven het een kans.
Ah, een uithoekje op het forum. Lekker rustig. Zal zeker proberen om online te komen zaterdag als de finale aan de gang is.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En als we het hier doen is het ook niet zo druk als op het ESF-topic. Dat gaat zó razendsnel dat je niet eens aan posten toekomt.
Zorg ik voor de lekkere hapjes en drankjes
Ik hoop het echt. Ik vind dat een ESF-lied bij uitstek. Lekker over the top.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:23 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Bizar hoe dat gaat.
Nu dus duimen draaien dat ze doorgaan.
Dat wordt een gezellige avondquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:26 schreef Blaadjes het volgende:
moi is ook van de partij want er zijn hapjes en drankjes.
Alleen jezelf en je meningquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zeker!
Moet ik nog iets mee brengen?
Heb je Anouk wel gezien dinsdag?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:25 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ah, een uithoekje op het forum. Lekker rustig. Zal zeker proberen om online te komen zaterdag als de finale aan de gang is.
Ik las het in het nieuws. Zaterdag is dan de dag van de waarheid.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze staat in de finale, en dat is erg lang geleden dat Ned zich geplaatst heeft.
Dat ja.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:40 schreef Blaadjes het volgende:
Dat was nog in de tijd van Ben Hur en de houten cassette bandjes.
Dat klopt wel ja maar ze moeten je het ook gunnen. Ik kan me zo voorstellen dat Nederland en Duitsland op weinig steun vanuit Griekenland hoeven te rekenen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat ja.
Ik vind eigenlijk het liedje van Anouk helemaal geen songfestivalliedje. Meer een koffie met cake lied.
Maar ja, het zou leuk zijn als ze zou winnen.
Maar Roemenië mag ook van mij
Dat is helemaal fraaiquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:45 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja maar ze moeten je het ook gunnen. Ik kan me zo voorstellen dat Nederland en Duitsland op weinig steun vanuit Griekenland hoeven te rekenen.
Lekker ding zekerquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gaat mij vooral om degene die het zingt.
haha dat dacht ik alquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gaat mij vooral om degene die het zingt.
Zullen we gewoon met heel BNW op Roemenie stemmen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:59 schreef Blaadjes het volgende:
Zul je zien dat ze het straks nog winnen ook.
JAAAAA!!!!!!!quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zullen we gewoon met heel BNW op Roemenie stemmen?
Ha idd!quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit wordt hem dan.
[ afbeelding ]
1 ding is zeker daar word je wel wakker van.quote:
Ik ook. Schuif eens een stukje opquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:25 schreef Blaadjes het volgende:
Maar goed ik ga slapen. truste allemaal!
Zie edit hierbovenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Lekker ding ben je toch ook. Ik ga wel weer op de bank.
Truste.
Ik wel! Baas is het. Nou ja, bazín meer.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:48 schreef theguyver het volgende:
moge...heb ik iets gemist, zijn we nu voor Roemenië?
hoe lang heb ik geslapen...
![]()
@blaadjes nog van de bank getrapt?
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik wel! Baas is het. Nou ja, bazín meer.
Ik vind het prima! Leukquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:55 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
nah ff het liedje bekijken dan maar ff kijken of ik ook voor ben.
zullen we hier anders een pol van maken?
Nee nee, ze heeft woord gehouden...eerlijk delen. Nou ja iig voor 2 uur.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:48 schreef theguyver het volgende:
moge...heb ik iets gemist, zijn we nu voor Roemenië?
hoe lang heb ik geslapen...
![]()
@blaadjes nog van de bank getrapt?
Uit de stem is niet op te maken welk van beiden het is.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik wel! Baas is het. Nou ja, bazÃn meer.
In het begin denk je het is een man, maar als ze dan de notenkraker aanspannen ga je toch weer twijfelen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:00 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Uit de stem is niet op te maken welk van beiden het is.
Ja was het wat, heb het niet gezien gisteren.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:58 schreef Lavenderr het volgende:
Nou, we kunnen allemaal rustig gaan slapen. Roemenië is door![]()
Mee eens hoor.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:31 schreef Dotteke het volgende:
Mag ik hier zeggen dat ik Anouk een geweldige zangeres vind maar dat ik dit nummer van haar niets aan vind?
Het is wel anders als anders dat is waar, misschien dat het daarom door is.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mee eens hoor.
Vooral enorm slaapverwekkend. Maar het is wel erg origineel en het heeft wel iets 'bijzonders' in vergelijking met andere nummers. Dus ik kan wel begrijpen dat ze de finale heeft gehaald.
Top 10 moet morgenavond ook lukken denk ik.
ze is nu rete populair in scandinavie dus, dat moet mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mee eens hoor.
Vooral enorm slaapverwekkend. Maar het is wel erg origineel en het heeft wel iets 'bijzonders' in vergelijking met andere nummers. Dus ik kan wel begrijpen dat ze de finale heeft gehaald.
Top 10 moet morgenavond ook lukken denk ik.
Dat mag je zeggen hoor Dot.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:31 schreef Dotteke het volgende:
Mag ik hier zeggen dat ik Anouk een geweldige zangeres vind maar dat ik dit nummer van haar niets aan vind?
[..]
Ja was het wat, heb het niet gezien gisteren.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat mag je zeggen hoor Dot.
Koffie met cakelied vind ik het.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:47 schreef theguyver het volgende:
dafuq webiste van de dag XD
http://iwantmoar.com/188
next next next lol
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Post hem nog eens? Moet er zo om lachen
Hahahahaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:19 schreef Blaadjes het volgende:
Ik had het hele filmpje nog nooit gezien.![]()
Dat wel natuurlijk, gelukkig zijn wij niet zo...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Wel zielig overigens, in dat soort landen worden ze gewoon misbruikt en gebruikt als clown...
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:19 schreef Blaadjes het volgende:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:19 schreef Blaadjes het volgende:
Buurman en buurman dat is een leuke programma.quote:
Ga je naar het Songfestival kijken vanavond ?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:21 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Buurman en buurman dat is een leuke programma.
Ja ga het songfestival kijken waarschijnlijk bij een vriend of zo.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga je naar het Songfestival kijken vanavond ?
En hoe vind je het liedje van Anouk?
Ik vind het een saai lied. Geef mij Roemenië maar.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:58 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja ga het songfestival kijken waarschijnlijk bij een vriend of zo.
Ik denk niet dat Nederland gaat winnen.
waarschijnlijk gaat Denemarken winnen.
Klopt! Maar ja, ik lach me gek om dat lied van die Roemeen met zijn ballen in de klem en van dat lied van Anouk moet ik aan begrafenissen denken dusquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:03 schreef theguyver het volgende:
[..]helaas Lavenderr in dit geval geef ik Tribal gelijk.
Roemenie valt denk ik niet bij iedereen in de smaak,
die Roemeen heeft geen ballen meer aan eind van het songfestivalquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klopt! Maar ja, ik lach me gek om dat lied van die Roemeen met zijn ballen in de klem en van dat lied van Anouk moet ik aan begrafenissen denken dus
Ik kippenvel met je mee. Geweldigquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
die Roemeen heeft geen ballen meer aan eind van het songfestival![]()
ja is niet mijn favo van Aneuk, dat is toch echt wel met Live![]()
![]()
brrr kippenvel![]()
mijn bandje, heeft 12 jaar voor ik live live zagquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:55 schreef Blaadjes het volgende:
Anouk wint! en tribal roept gewoon wat de MSM ook roept.
Daar zeg je watquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:55 schreef Blaadjes het volgende:
Anouk wint! en tribal roept gewoon wat de MSM ook roept.
Ik ben altijd scherp als ik een kater heb.quote:
Weg kater, hallo balzak.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar zeg je wat![]()
Of Anouk wint weet ik niet. Ze heeft er een geduchte concurrent bij in deze hysterische zanger
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik ben altijd scherp als ik een kater heb.
[..]
Weg kater, hallo balzak.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar zeg je wat![]()
Of Anouk wint weet ik niet. Ze heeft er een geduchte concurrent bij in deze hysterische zanger
Oh men, dat was toch ook een vertoningquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Met een glitterjurk de finale halen, daar zullen de Toppers jaloers op zijn.
Wel vermakelijkquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh men, dat was toch ook een vertoning![]()
Wat is die bolle nu allemaal aan het doen met dat dienblad voor haar buik?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel vermakelijk![]()
Kom je aanzetten met de Toppers, de 3J's, Sieneke en Indiaantje, en dan nog zijn er mensen die het onterecht vinden en de schuld op de stemming afschuiven.
Gedachte erachter was niet eens zo slecht. Ze wilden hiermee alle dikkertjes binnenhalen om te stemmen. Helaas is dit niet gelukt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is die bolle nu allemaal aan het doen met dat dienblad voor haar buik?
Hahaha wat een vertoning
De dikkertjes en de doven. Want god wat zongen ze valsquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gedachte erachter was niet eens zo slecht. Ze wilden hiermee alle dikkertjes binnenhalen om te stemmen. Helaas is dit niet gelukt.
Hele lieve hondjes.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Lieve hondjes....![]()
En nu weg, hopenlijk vanavond op tijd thuis voor ESF.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Lieve hondjes....![]()
Ik wil ze aaien.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Lieve hondjes....![]()
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:35 schreef Blaadjes het volgende:
Om de aandacht een beetje van de hondjes af te leiden.
Oudje waarschijnlijk maar zo leuk!![]()
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:24 schreef Lavenderr het volgende:
Volgens mij zien jullie niet eens dat er óók hondjes op die foto staan
Gelukt!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:22 schreef Blaadjes het volgende:
De mallemolen![]()
Zet Roemenië even op Lavenderr dan is die spanning in je buikje zo weg.
Graag gedaan, blij dat ik je kon helpenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukt!
Thanks![]()
Heb nu tranen van het lachen.
Weer
Denk het ook.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:44 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Graag gedaan, blij dat ik je kon helpen
Nog iets meer dan 2 uurtjes. Ik zeg top 5 zowel Roemenië als Anoukje
We zullen zien.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk het ook.
Denemarken ook heel hoog.
Wat denk je waar ik nu druk mee ben?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
We zullen zien.
Heb je de kaas al gesneden en de eitjes gevuld?
Goed bezig.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat denk je waar ik nu druk mee ben?
Picked some cherries
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:11 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Goed bezig.![]()
Kan ik vast een drankje bestellen?
Doe maar een dakiri met een twist.quote:
Verras onsquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Das waar![]()