Dat is heel mooi! Zullen we vanuit het niets een eerste plek pakken?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:23 schreef Eitjee het volgende:
Even een klein weetje; Eurovision uploadde gisteravond de filmpjes van de halve finale op youtube, maar helaas liep het geluid en het beeld niet synchroon. Tot zover het slechte nieuws. Het goede nieuws: Anouk is van die filmpjes veruit het meest bekeken van alle halve finalisten
Wat mooi zegquote:
Tsjah het was niet allemaal even goed maar winnen doen we hiermee niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als een 'bagger lied' wel de finale weet te halen, had de concurrentie maar beter hun best moeten doen he?
Gelukkig zijn die niet door.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat wat na Anouk kwam, dat was pas bagger.
Kapitein glas half leeg to the rescue, dat kan er ook mee te maken hebben dat Anouk als een van de weinigen nog geen officiële clip erop had staan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:23 schreef Eitjee het volgende:
Even een klein weetje; Eurovision uploadde gisteravond de filmpjes van de halve finale op youtube, maar helaas liep het geluid en het beeld niet synchroon. Tot zover het slechte nieuws. Het goede nieuws: Anouk is van die filmpjes veruit het meest bekeken van alle halve finalisten
niks inhoudelijks, zoals elke avondquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ben benieuwd wat Albert V vanavond te melden heeft
In Belgie is Anouk echt een grootheidquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:42 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik keek via de Belg. Voor het liedje begon vroegen de commentatoren al om vooral voor Anouk te stemmen vanavond.
Haha echt? . Dat is wel leuk. .
Leuke meidquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:49 schreef Toposcoupe het volgende:
De persconferentie van gisterenavond na haar kwalificatie:
Niet echt verbazingwekkend, aangezien het tevens het visitekaartje van haar nieuwe album is.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:55 schreef ZodiaX het volgende:
Volgens Boulevard is Bird van alle nummers van ESF het meest gedownload op itunes geloof ik.
Dat is wel knap en geeft hoop voor de finale.
Hoe tof is datquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:17 schreef Eitjee het volgende:
Moet toch geweldig zijn geweest om daar gestaan te hebben. Je hoort het publiek ook meezingen op het refrein...
Dat was Ana Matronic van de Scissor Sistersquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:40 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik keek via BBC. Veel leuker commentaar. De commentatoren (Scott Millsen een vrouw) waren fan.
Ja, die gasten uit Montenegro bedoel je. Ja, dat was echt te erg voor woorden. Blij dat die niet door zijn. Ik vond trouwens de meeste zangeressen zo schreeuwerig klinken. En dat van Denemarken, daar had ik echt helemaal niks mee. Die overslaande stem van haar, het klonk een beetje als Shakira.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat wat na Anouk kwam, dat was pas bagger.
Wow, echt geweldig. Je hoort het inderdaad gewoon rondgalmen door de zaal.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:17 schreef Eitjee het volgende:
Moet toch geweldig zijn geweest om daar gestaan te hebben. Je hoort het publiek ook meezingen op het refrein...
Waar heb je dat gelezen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Graham Norton die zaterdag commentaar geeft heeft echt niks met het lied, dus ik hoop dat die Engelsen naar die van gisteravond luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |