U vraagt, wij draaien: http://vimeo.com/moogaloo(...)=1&autoplay=1&loop=0quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:18 schreef o.us2.0 het volgende:
Iemand dat Vimeofilmpje nog met de bekendmaking?
Ze heeft arrogantie, maar niet te veelquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]hier is het beter te horen.
Press conference Netherlands & Belgium after the semi-final of the Eurovision Songcontest 2013 door Lennart Hoek
AAAAI DON'T FEEL LIKE DANCINGquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup... voor de Scissor Sisters zou ik trouwens blind twintig keer voor stemmen met welk nummer dan ook
Neehquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:14 schreef aarontje112 het volgende:
In Italië was Anouk het best bekeken optreden gisteren!
Van songfestivalweblog.nl:quote:
quote:@songfestivalNL: De weggestopte voorronde in Italië op Rai5 kende de meeste kijkers toen Anouk optrad via @escitalia http://t.co/NX3dIOOIFF
Tuurlijk.quote:
quote:'Anouk expres als laatste genoemd'
Dat zangeres Anouk zich dinsdagavond plaatste voor de finale van het Eurovisiesongfestival werd expres zo laat mogelijk bekendgemaakt. De organisatie wilde de spanning opvoeren, omdat Nederland al zo lang wachtte op een finaleplaats. Dat zei Sietse Bakker van de organisatie van het Songfestival woensdag tegen Omroep West.
Uit de halve finale van dinsdag gingen 10 landen door naar de finale. Anouk werd als tiende en laatste genoemd. Daardoor moesten de Nederlandse fans minutenlang de zenuwen verbijten. 'De voorspelbare landen zitten niet bij de laatste enveloppen, want je wilt de spanning richting het einde opbouwen', zegt Bakker.
'Omdat Nederland al acht jaar op de finaleplaats wacht, dachten we dat die drie minuten er ook nog wel bij konden. Daarom hebben we Nederland als laatst uit de hoge hoed laten komen. ( AD)
Als je het interview vrij vertaalt betekent dat inderdaad dat Anouk ook bij de Zweden als één van de favorieten wordt gezien én waarschijnlijk dus ook gescoord heeft als een favoriet in de halve finale. De andere 'verrassingen' Litouwen/Ierland/België waren het dus niet waard.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:00 schreef TheVulture het volgende:
Dat impliceert wel dat ze beter heeft gescoord dan plek 10
Maar in de eerste helft van de finale geloot, of niet?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:00 schreef TheVulture het volgende:
Dat impliceert wel dat ze beter heeft gescoord dan plek 10
Gek genoeg denk ik dat het voor dit lied totaal niet uitmaakt welke startpositie het heeft, het valt altijd op in een rij van 26. En die liedjes scoren vaak het bestquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:13 schreef APK het volgende:
[..]
Maar in de eerste helft van de finale geloot, of niet?
Dat lijkt mij niet echt gunstig.
Heb geen stats bij de hand
Super. Italiaanse jury zie ik ook wel voor Anouk stemmen dus ik verwacht hoge puntenquote:
Hier wat meer statistische onderbouwing voor de mensen die de slaap nog niet kunnen vatten:quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gek genoeg denk ik dat het voor dit lied totaal niet uitmaakt welke startpositie het heeft, het valt altijd op in een rij van 26. En die liedjes scoren vaak het best
ten opzichte van de daadwerkelijke uitslag is het random.quote:
vanwege sync problemen. bijna alle optredens staan er dubbel op.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:42 schreef grazz het volgende:
De live optredens zijn gister en vandaag op het officiele YT kanaal van Eurovision.tv geupload. Aantal weergeven tot nu toe:
1.Denemarken: 4.454 weergaven
2.Oekraine: 3.876 weergaven
3.Montenegro (!): 3.585 weergaven
4.Rusland: 3.494 weergaven
5.Wit-Rusland: 3.492 weergaven
6.Nederland: 3.395 weergaven
7.Servië: 3.095 weergaven
8.Belgie: 2.443 weergaven
9.Moldavie: 2.221 weergaven
10.Ierland: 1.868 weergaven
11.Litouwen: 1.699 weergaven
12.Estland: 1.693 weergaven
13.Cyprus: 1.236 weergaven
14.Slovenie: 1.420 weergaven
15.Kroatie: 853 weergaven
16.Oostenrijk: 301+ weergaven (dit aantal moet volgens mij nog geupdate worden)
Opvallend is dat van sommige landen het optreden twee keer is geupload. Het optreden van Anouk is gister als eerste geupload en heeft al meer dan 17.000 views.
Super om al dat positieve commentaar te horenquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:00 schreef Eitjee het volgende:
http://vk.com/video-24101(...)1a015e1d93bff57&og=1
Loreen en de BBC zijn allemaal voor Anouk![]()
![]()
Veel douze points zal Anouk niet halen denk ik, maar wèl zal ze in heel veel landen in de top-4 eindigen. Daarmee kun je veel punten sprokkelen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:03 schreef Steve het volgende:
Ik word echt helemaal enthousiast van al die reacties.. Straks gaan we nog echt hoog eindigen ook.
.
.
Leukquote:Op donderdag 16 mei 2013 06:13 schreef hole1988 het volgende:
ik heb een klein BBC compilatie gemaakt over NL
Sterker nog als ze bij alle landen in de top 4 eindigt dan wint ze het denk ik gewoonquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Veel douze points zal Anouk niet halen denk ik, maar wèl zal ze in heel veel landen in de top-4 eindigen. Daarmee kun je veel punten sprokkelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |