abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126499044
Neuh....(goedenavond trouwens)
  dinsdag 14 mei 2013 @ 21:18:23 #152
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_126499045
Jan is homo?
pi_126499046
schijtlied
Ze smelten de kazen!
  † In Memoriam † dinsdag 14 mei 2013 @ 21:18:28 #154
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_126499051
Baggerversie van Celine Dion
Are you fokking to me?
  dinsdag 14 mei 2013 @ 21:18:29 #155
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_126499053
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:18 schreef Onnoman het volgende:

[..]

dan heb je litouwen nog niet gehoord
Sympathy vote.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_126499054
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:18 schreef Andromache het volgende:

[..]

[..]

meen je dat nou? ga weg ze is hartstikke knap!
Ja klopt hoor O+
pi_126499057
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:16 schreef Evertjan het volgende:

[..]

nou moet je ophouden over me zus!!!!
daar ben je mooi twee weken te laat mee vriend!!!!!
pi_126499063
Beetje slap? Birds zeker nog niet gehoord :D ?
  dinsdag 14 mei 2013 @ 21:18:39 #159
242879 Onnoman
The On And Only
pi_126499068
Anouk schijnt een duif uit haar kut te toveren tijdens haar act
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  Redactie Sport dinsdag 14 mei 2013 @ 21:18:40 #160
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_126499070
Ik ben het nummer nu al weer kwijt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  dinsdag 14 mei 2013 @ 21:18:40 #161
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_126499072
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:17 schreef SecretStoryWous het volgende:
dijkshoorn twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 21:14:16 Op haar jurk zaten wij vanmiddag nog te ontbijten. #esf reageer retweet
'S middags ontbijten?? Wat een domme kk mongool die Nico
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
  dinsdag 14 mei 2013 @ 21:18:41 #162
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_126499073
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  dinsdag 14 mei 2013 @ 21:18:44 #163
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_126499081
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:18 schreef iBenny het volgende:
Beetje slap? Birds zeker nog niet gehoord :D ?
pi_126499086
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:17 schreef hole1988 het volgende:
RoelJewel twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 21:17:36 Lamp eronder en je hebt een grote lampenkap. Staat vast goed in de hoek. #Songfestival #ESF reageer retweet
Leuk Roel.
  Moderator dinsdag 14 mei 2013 @ 21:18:47 #165
249559 crew  Lavenderr
pi_126499088
Al 2 sterke liedjes gehad.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 21:18:53 #166
235775 Nappie-Oleon
Een Vlaamse reus
pi_126499096
best oke ^O^
floep floep
pi_126499098
Benieuwd wat Anouk gaat dragen
pi_126499100
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:18 schreef Onnoman het volgende:
Anouk schijnt een duif uit haar kut te toveren tijdens haar act
_O-
graag op anoniem
pi_126499103
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:18 schreef Onnoman het volgende:
Anouk schijnt een duif uit haar kut te toveren tijdens haar act
Jij bent eg grappich!
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_126499105
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:18 schreef _NZT_ het volgende:

[..]

'S middags ontbijten?? Wat een domme kk mongool die Nico
_O-
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 mei 2013 @ 21:18:59 #171
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_126499108
De aandacht afleiden? Weet nu al dat het niets is :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_126499112
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_126499115
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Zou ik Jessica Alba diep raken?
Dat staat natuurlijk nooit ter discussie.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 21:19:09 #174
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_126499117
Ik kan echt geen liedjes beoordelen na 1 keer luisteren hoor.
Koel en donker bewaren
  Redactie Sport dinsdag 14 mei 2013 @ 21:19:10 #175
274204 crew  Mexicanobakker
pi_126499118
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:18 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Leuk Roel.
Haten op Roel :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')