SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door jemappellefrikandelle op 14-05-2013 21:02:16 ]You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
Hij heeft voorspeld bij mij dat ik tijdens de bevalling van mijn eerste kind meteen geknipt en geverfd word.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ja, dat was het.. hij kan voeten lezen geloof ik.
Zo'n pittig rood kapsel, tog?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hij heeft voorspeld bij mij dat ik tijdens de bevalling van mijn eerste kind meteen geknipt en geverfd word.
Gast..gewoon een Deense zaaddonor nemen en kindjes opvoeden met CY.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:45 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Eerste kind? Hoeveel ga je er bij elkaar seksen dan?
Je weet wel waar dat zaad uitkomt?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gast..gewoon een Deense zaaddonor nemen en kindjes opvoeden met CY.
Uit een man?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:49 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Je weet wel waar dat zaad uitkomt?
Een vrouw met een visie.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:51 schreef Fanta-stick het volgende:
Sowieso komende 15 jaar geen kiddies. Wil tot mijn 50e doenbaar blijven. En kan beter kids opvoeden die al op de wereld zijn gezet en geen ouders hebben dan zelf nog bijdragen aan deze overbevolking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |