Ik weet niet goed hoe ik die beelden moet plaatsen? De tijd klopt aardig maar hoeveel tijd zit er bijv. tussen die auto de ene kant op en die andere weer terug met zwarte erachter?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:07 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dus in Rhenen niet afgeslagen richting Leersum maar doorgereden richting Veenendaal. Daar is ook een Mc Donalds 24/7
Waar staat dat?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:12 schreef Dee69 het volgende:
Ook opvallend: "Bij het aantreffen van de vader op dinsdagavond in het Doornse Gat" uit het persbericht van de politie. DinsdagAVOND?
Ook om 2 uur s nachts?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:09 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Ik ben vandaag wel 5 van diezelfde auto's tegen gekomen. Normaal valt het niet op.
Zij wel.quote:
Zou er voor de hem een logica in gezeten hebben?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:14 schreef Bayswater het volgende:
Doornse gat, Romeinse Put, hij zocht ze wel uit.
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zij wel.
Het is gewoon die auto wmb. Denk dat de politie dat wel goed uitzoekt voordat ze het naar buiten brengt.
Ik zie de Getz beduidend vaker rijden dan de i30 eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:10 schreef Bayswater het volgende:
De i 30 zie je toch wat vaker rijden, de Getz wat minder.
Ik dacht vanmiddag hetzelfde, en als het geen Polo is, dan een Colt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik zat ook al te kijken inderdaad.
De auto naar links (heenweg) is duidelijk een Getz 5 deurs.
De auto naar rechts (terugweg) lijkt niet op een Getz 5 deurs. Ik ben er sterk van overtuigd dat dat een ander model auto betreft, mogelijk een Volkswagen Polo 3 deurs model 6n.
Zo de meeste mensen. Dus als er al een getz rijdt in de juiste kleur op ongeveer het goede tijdstip in een route die goed te verklaren is, lijkt het mij niet erg ver gezocht om gewoon te kunnen vaststellen dat het de auto van de vader was.quote:
twitter:JulianRubenNL twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 22:17:51Via @IlseHVNLZo in #hvnl het laatste nieuws over de zoektocht naar de #vermistebroertjes. Update door politiewoordvoerder Bernhard Jens. reageer retweet
Ik neig naar een Ford focus 3 deurs vanwege de wat schuinere achterkantquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht vanmiddag hetzelfde, en als het geen Polo is, dan een Colt.
Over welke auto heb je het nu? De eerste auto die terugkomt? Want daar ben ik zeker van dat dat geen Ford Focus 3 deurs betreft.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik neig naar een Ford focus 3 deurs vanwege de wat schuinere achterkant
Idd. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zo de meeste mensen. Dus als er al een getz rijdt in de juiste kleur op ongeveer het goede tijdstip in een route die goed te verklaren is, lijkt het mij niet erg ver gezocht om gewoon te kunnen vaststellen dat het de auto van de vader was.
Tenzij iemand vanavond op het nieuws de beelden ziet en denk daar heb ik gereden. (Lijkt me namelijk niet dat je nachtelijke ritten vergeet) en dat diegene ook toevallig een getz heeft.
Wat moeten die camera's registreren? Een nummerbord zou wel handig zijn...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Over welke auto heb je het nu? De eerste auto die terugkomt? Want daar ben ik zeker van dat dat geen Ford Focus 3 deurs betreft.
Heel misschien de auto die daar achterna komt, maar ook dat lijkt me eerlijk gezegd onwaarschijnlijk. Dat is eerder een Fiat Grande Punto bijvoorbeeld.
Die donkere erachter op 2e opname en ik gok ook maar wat.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Over welke auto heb je het nu? De eerste auto die terugkomt? Want daar ben ik zeker van dat dat geen Ford Focus 3 deurs betreft.
Heel misschien de auto die daar achterna komt, maar ook dat lijkt me eerlijk gezegd onwaarschijnlijk. Dat is eerder een Fiat Grande Punto bijvoorbeeld.
Ja, die zwarte auto die erachter rijdt is waarschijnlijk idd een Focus, of een nieuwe Fiesta.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik neig naar een Ford focus 3 deurs vanwege de wat schuinere achterkant
Waarom zou je in hemelsnaam van Rhenen naar Veenendaal rijden om de A12 op te gaan en dan bij Leersum er weer af als je richting Doorn gaat?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
Waarom zijn er geen 3 passages te zien?
Hij is na Rhenen doorgereden naar Veenendaal en toen over de A12 en de Woudenbergseweg naar Leersum. Maar waarom naar Leersum en toen weer gedraaid naar Doorn? Weg even kwijt?
Nee hoor, waarschijnlijk een Grande Punto. Ben er vrijwel zeker van. Geloof me nou maar.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, die zwarte auto die erachter rijdt is waarschijnlijk idd een Focus, of een nieuwe Fiesta.
Maar het ging me even om de voorste auto van die twee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |