quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik ga een nieuwe theorie bedenken brb
Doe iets met het songfestival.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik ga een nieuwe theorie bedenken brb
Omdat hij uiteindelijk in Doorn uitkomt bedoel je?quote:
twitter:JulianRubenNL twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 21:45:16Zoektocht Rhenen naar #vermistebroertjes heeft niets aangetroffen. Overigens klein gedeelte maar af kunnen zoeken. reageer retweet
Hoeveel Getz'en rijden er in NL?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik weet niet hoe zeker de politie is van het feit dat de eerste Getz ook daadwerkelijk de Getz van de vader is, maar het zou natuurlijk kunnen dat hij via een grote omweg in Doorn is uitgekomen uiteindelijk.
Verkeerd rijden naar je zelfmoordplek hoor je inderdaad niet vaakquote:
Het is één van de meest verkochte Hyundai-modellen uit die tijd, Hyundai is ongeveer het 8ste merk qua grootte in Nederland. Ik denk heel wat, maar exacte cijfers zijn snel genoeg gevonden. Momentquote:
Camera staat aan de noordkant dus 1e opname rijdt die auto richting Rhenen.quote:
Jens scheen er van overtuigt te zijn volgens mij. Hij zei ook nog als ze details hadden werden deze eerst nagetrokken op zekerheid of zoiets. Hij zij ook dat ze de auto daar gezien hadden en niet mogelijk. Nu zal de politie wel reacties krijgen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Camera staat aan de noordkant dus 1e opname rijdt die auto richting Rhenen.
*btw de zwarte auto achter de auto vlak daarna is een Opel Corsa of Ford Focus 3 deurs.
twitter:rtvutrecht twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 22:02:20Politie laat weten dat de telefoon roodgloeiend staat na de nieuwe info. De recherche is direct met enkele tips aan de slag gegaan. reageer retweet
Oh ik zat juist een een Fiat Grande Punto te denken ivm de hooggeplaatste achterlichten, of aan een veel kleinere Peugeot 107 bijvoorbeeld. Maar goed, die auto doet er verder weinig toe wat mij betreft.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
*btw de zwarte auto achter de auto vlak daarna is een Opel Corsa of Ford Focus 3 deurs.
Dus in Rhenen niet afgeslagen richting Leersum maar doorgereden richting Veenendaal. Daar is ook een Mc Donalds 24/7quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wanneer het beide keren de auto van de vader is op beeld dan is het vreemd te noemen, eerst weer terug naar Rhenen en vlak daarna toch weer de goede kant op?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:02 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Verkeerd rijden naar je zelfmoordplek hoor je inderdaad niet vaak
Wat zou daar uitkomen? Hopelijk iets. Hij moet toch ergens steken hebben laten vallen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
twitter:rtvutrecht twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 22:02:20Politie laat weten dat de telefoon roodgloeiend staat na de nieuwe info. De recherche is direct met enkele tips aan de slag gegaan. reageer retweet
En dan de kans dat er een zelfde kleur getz in de buurt of op de route van de vader rijdt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het is één van de meest verkochte Hyundai-modellen uit die tijd, Hyundai is ongeveer het 8ste merk qua grootte in Nederland. Ik denk heel wat, maar exacte cijfers zijn snel genoeg gevonden. Moment
Edit: volgens Autoweek zijn er in totaal zo'n 23.654 Hyundai Getz-en verkocht in Nederland, tussen 2000 en pakweg 2011.
Er zijn er weer met belachelijk hoge achterlichten en het nummerbord net boven de grond.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben vandaag wel 5 van diezelfde auto's tegen gekomen. Normaal valt het niet op.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En dan de kans dat er een zelfde kleur getz in de buurt of op de route van de vader rijdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |