Wat mij betreft ook hoor.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zal ik het dan maar zeggen? Het was een afscheidsbrief
It's all part of the masterplanquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:51 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Denk je echt? Ongelooflijk als dat zo is.
Ik ook niet. Dat mensen zo iets vertellen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:51 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik kan er niets over terugvinden op Google.
Dat noemen ze een zelfmoordbrief.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zal ik het dan maar zeggen? Het was een afscheidsbrief
Die schoonvader had altijd al een hekel aan "blauwen"quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:52 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dat mensen zo iets vertellen?
nee goh je zal maar wat tekstverwerken op je pcquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Want jij typt ook gewoon zomaar brieven op je pc?
Het was dan ook een erudiete man (1e bron).quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:53 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Dat zou idd kunnen. Dan heeft hij echt overal aan gedacht.
Oh mai, dat kan echt niet. Zou hij het voor die schoonvader gedaan hebben? Zich blauw geverfd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Die schoonvader had altijd al een hekel aan "blauwen"
(licht getint zeggen we tegenwoordig)
met "blauwen" werden toch vroeger Indonesiërs bedoeld?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Die schoonvader had altijd al een hekel aan "blauwen"
(licht getint zeggen we tegenwoordig)
Waar hoorde je dat? op je werk?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:49 schreef hartloper het volgende:
[..]
Had hij niet zijn hoofd in de blauwe verf gedompeld? Dat hoorde ik van de week ergens
Kom op, je neemt dit toch niet echt voor serieus aan hé?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:55 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Oh mai, dat kan echt niet. Zou hij het voor die schoonvader gedaan hebben? Zich blauw geverfd.
Echt, rol de brief op en steek hem waar het zonlicht niet kan schijnen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:54 schreef Waaghals het volgende:
[..]
nee goh je zal maar wat tekstverwerken op je pc![]()
![]()
Sorry, wat betekend erudiet?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:54 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Het was dan ook een erudiete man (1e bron).
Hij scheen ook door een waterkraan gekomen zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:49 schreef hartloper het volgende:
[..]
Had hij niet zijn hoofd in de blauwe verf gedompeld? Dat hoorde ik van de week ergens
Diegene die ik kende bedoelde noordafrikanen maar het zal wel een pot nat zijn geweestquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:55 schreef maily het volgende:
[..]
met "blauwen" werden toch vroeger Indonesiërs bedoeld?
buk maarquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Echt, rol de brief op en steek hem waar het zonlicht niet kan schijnen.
Oh ja, net als de smurfen. Die deden dat ook toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:55 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Hij scheen ook door een waterkraan gekomen zijn.
Oke, dank je wel.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:56 schreef Doodloper het volgende:
[..]
slim/belezen, een soort doodloper dus
Of zat bij de Blue Men Group...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Misschien had tie een blauwtje gelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |