En nu kan hij ze ook nooit meer zien dus dit lijkt geen oplossing...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Schoonvader heeft daar niets over te zeggen + hearsay
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1342714quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:32 schreef gebrokenglas het volgende:
oef. toen was ik niet thuis. nou, even proberen ergens terug te kijken maar.
okquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:40 schreef moeke1 het volgende:
https://pbs.twimg.com/media/BKPmjNoCUAEGfQ0.png:large
De tekst is nog niet openbaar gemaaktquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:43 schreef Wazigwijfke het volgende:
Was de brief op de pc een echte afscheidsbrief of een "gewone" brief?
Ik denk dat de auto op de beelden niet de auto is van vader. De strip aan de zijkant lijkt wat hoger te zitten en de achterkant ziet er anders uit (maar kan ook aan het licht liggen)
Zal ook wel niet gebeuren denk ik.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
De tekst is nog niet openbaar gemaakt
deze foto heeft een soort van randje over de achterruit...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:40 schreef moeke1 het volgende:
https://pbs.twimg.com/media/BKPmjNoCUAEGfQ0.png:large
Maar er loopt een interlace dwars over de foto, net achter de achterbandquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:46 schreef maily het volgende:
[..]
deze foto heeft een soort van randje over de achterruit...
Want jij typt ook gewoon zomaar brieven op je pc?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:43 schreef Wazigwijfke het volgende:
Was de brief op de pc een echte afscheidsbrief of een "gewone" brief?
Ik denk dat de auto op de beelden niet de auto is van vader. De strip aan de zijkant lijkt wat hoger te zitten en de achterkant ziet er anders uit (maar kan ook aan het licht liggen)
de achterruit lijkt ook korter op het filmbeeld...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Maar er loopt een interlace dwars over de foto, net achter de achterband
Omdat ze eerst zeker willen weten wie het is, alvorens ze bij je aan de deur komen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:48 schreef moeke1 het volgende:
Vader was moeilijk te identificeren. Mogelijk had hij geen papieren of bankpassen bij zich dan?
Naar mijn mening is de auto op de heenweg duidelijk wel een Hyundai Getz 5 deurs.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:45 schreef hartloper het volgende:
Wat een flater van de politie als ze denken dat dat dezelfde auto is en dat is niet zo.
Flater in de zin van dat het vrij goed opvalt dat dat niet zo is. Door heel veel mensen.
Natuurlijk kunnen wij er ook flink langs zetten
een concept? typen (en corrigeren) gaat sneller dan schrijven...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Want jij typt ook gewoon zomaar brieven op je pc?
Als je met vakantie gaat, hem je deze toch normaal bij je?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:48 schreef moeke1 het volgende:
Vader was moeilijk te identificeren. Mogelijk had hij geen papieren of bankpassen bij zich dan?
Had hij niet zijn hoofd in de blauwe verf gedompeld? Dat hoorde ik van de week ergensquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:48 schreef moeke1 het volgende:
De auto stond vlak bij. Lag daar niets in?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Omdat ze eerst zeker willen weten wie het is, alvorens ze bij je aan de deur komen.
En al had hij wel bankpassen, dan zouden in nog van een ander kunnen zijn.
Weet ik veel. Ik ben niet de gene die zich afvraagt wat voor brief het was/isquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:49 schreef maily het volgende:
[..]
een concept? typen (en corrigeren) gaat sneller dan schrijven...
Ja, maar dan nog.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:50 schreef moeke1 het volgende:
[..]
De auto stond vlak bij. Lag daar niets in?
Zal ik het dan maar zeggen? Het was een afscheidsbriefquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik ben niet de gene die zich afvraagt wat voor brief het was/is
Denk je echt? Ongelooflijk als dat zo is.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:49 schreef hartloper het volgende:
[..]
Had hij niet zijn hoofd in de blauwe verf gedompeld? Dat hoorde ik van de week ergens
Ik kan er niets over terugvinden op Google.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:51 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Denk je echt? Ongelooflijk als dat zo is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |