De achterste raamstijl heeft denk ik ook de breedte van de 5deursquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
nah de naar links rijdende auto is wel een vijfdeurs als je naar de achterruit kijkt.
De naar rechts (gekeerde auto) kan ook een polo 3-deurs zijn of een ander kleine auto. Maar niet dezelfde lijkt mij.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
nah de naar links rijdende auto is wel een vijfdeurs als je naar de achterruit kijkt.
Klopt ja, en waarschijnlijk liggen de kinderen ook niet bij Schiedam of Alkmaar of Zwolle ofzo; het zijn enkel de uitersten waarbinnen ze dus moeten zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:06 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij nooit meer op de A2 geweest op de terugweg, maar dat is een andere zaak
Als hij niet onderweg van voertuig is gewisseld (porsche 911) en daarmee naar Den Helder en terug is gereden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:07 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Klopt ja, en waarschijnlijk liggen de kinderen ook niet bij Schiedam of Alkmaar of Zwolle ofzo; het zijn enkel de uitersten waarbinnen ze dus moeten zijn.
ja of opgehaald door een ufo en ze in noord korea aan kim heeft overgedragenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Als hij niet onderweg van voertuig is gewisseld (porsche 911) en daarmee naar Den Helder en terug is gereden.
probeer je me nu in de zeik te nemen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:09 schreef Doodloper het volgende:
[..]
ja of opgehaald door een ufo en ze in noord korea aan kim heeft overgedragen
damn we zijn er ingetrapt. ze willen ons actief laten kijkenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:14 schreef Meaghan het volgende:
Lijkt om verschillende auto's te gaan..
https://twitter.com/sgerits/status/334364289978748928/photo/1
Vind ik niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:14 schreef Meaghan het volgende:
Lijkt om verschillende auto's te gaan..
https://twitter.com/sgerits/status/334364289978748928/photo/1
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
Kom op mensen, wij weten het wel even beter dan al die professionals die op de zaak zijn gezet.
ja, die Getz is een 4deurs, en op de foto lijkt het een 2deurs model auto.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Maar daar zullen ze zelf (politie en al die rechercheurs ) ook wel onderzoek naar hebben gedaan.
Een week later pas melden dat er gepind is. Goede strategie.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
Kom op mensen, wij weten het wel even beter dan al die professionals die op de zaak zijn gezet.
dat beeld lijkt minder vertekend dan het gelinkte youtube filmpje op de site van opsporingverzochtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:16 schreef moeke1 het volgende:
Ik zie net deze site. Hier staat de auto in kleur op en alle tijden.
http://julian-ruben-vermist.webklik.nl/page/laatste-berichten
En jij denkt dat ze zo even alle pintransacties en camerabeelden langs die route gezien hebben?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:17 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Een week later pas melden dat er gepind is. Goede strategie.
Ik herken in die witte nog niet zo 1-2-3 een Getz.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dat beeld lijkt minder vertekend dan het gelinkte youtube filmpje op de site van opsporingverzochtik blijf de zwarte bumperstreep op de achterkant missen.
ik ook niet maar het is wel minder vertekendquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik herken in die witte nog niet zo 1-2-3 een Getz.
Kunnen ze toch opvragen bij de bank, meid?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
En jij denkt dat ze zo even alle pintransacties en camerabeelden langs die route gezien hebben?
Zo'n model zie ik er inderdaad in op de terugweg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |