Ja jong, en jij denkt dat dat geen tijd kost, al die beelden bekijken?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kunnen ze toch opvragen bij de bank, meid?
Beelden bekijken? Gewoon een transactieoverzicht opvragen...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja jong, en jij denkt dat dat geen tijd kost, al die beelden bekijken?
Ze zijn er waarschijnlijk nog helemaal niet zo lang achter waar hij had gepind en hoeveel.
Klopt, deze kwestie komt langzaam tot stilstand.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:27 schreef hartloper het volgende:
Kom op hey, nog ff een weekje knallen en dan de zaak op een iets lager pitje zitten
hartlopers zijn dootlopers...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:27 schreef hartloper het volgende:
Kom op hey, nog ff een weekje knallen en dan de zaak op een iets lager pitje zitten
Volgens mij zit ik daar het songfestival te kijken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt, deze kwestie komt langzaam tot stilstand.
Maar nu komt opsporing verzocht op NED1.
Klopt, Anouk zit vanavond in Opsporing verzocht.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt, deze kwestie komt langzaam tot stilstand.
Maar nu komt opsporing verzocht op NED1.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klopt, Anouk zit vanavond in Opsporing verzocht.
hmmja. Wanneer komt het er dan voor? 't moet een beetje snel op tv, dit kan niet pas over een week een keer aan bod komen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klopt, Anouk zit vanavond in Opsporing verzocht.
Vandaag. Om 19:25.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
hmmja. Wanneer komt het er dan voor?
net.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
hmmja. Wanneer komt het er dan voor? 't moet een beetje snel op tv, dit kan niet pas over een week een keer aan bod komen.
pssst is al geweestquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
hmmja. Wanneer komt het er dan voor? 't moet een beetje snel op tv, dit kan niet pas over een week een keer aan bod komen.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:29 schreef Doodloper het volgende:
[..]
andersom soms ook
alleen dan falen die niet
Morgen-ochtend komt een herhaling als het goed is.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:32 schreef gebrokenglas het volgende:
oef. toen was ik niet thuis. nou, even proberen ergens terug te kijken maar.
Kun je beter 8 uur journaal terugkijken Is veel uitgebreider met mooiere animatiesquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Euhm, als je als politie zijnde bij de bank aanvraagt wat de laatste transacties zijn, dan heb je gelijk een overzicht. Hoef je echt niet per locatie te zoeken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
En jij denkt dat ze zo even alle pintransacties en camerabeelden langs die route gezien hebben?
In dat geval lijkt dat dan wel het meest aannemelijke inderdaad.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:36 schreef Zeepsop92 het volgende:
Als de auto's niet overeenkomen is die dan niet gewoon door gereden ipv omgekeerd?
Als de eerste auto wel klopt, dan zou hij zich niet gekeerd hebben.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:36 schreef Zeepsop92 het volgende:
Als de auto's niet overeenkomen is die dan niet gewoon door gereden ipv omgekeerd?
En nu kan hij ze ook nooit meer zien dus dit lijkt geen oplossing...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Schoonvader heeft daar niets over te zeggen + hearsay
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1342714quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:32 schreef gebrokenglas het volgende:
okquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:40 schreef moeke1 het volgende:
https://pbs.twimg.com/media/BKPmjNoCUAEGfQ0.png:large
De tekst is nog niet openbaar gemaaktquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:43 schreef Wazigwijfke het volgende:
Was de brief op de pc een echte afscheidsbrief of een "gewone" brief?
Ik denk dat de auto op de beelden niet de auto is van vader. De strip aan de zijkant lijkt wat hoger te zitten en de achterkant ziet er anders uit (maar kan ook aan het licht liggen)
Zal ook wel niet gebeuren denk ik.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
De tekst is nog niet openbaar gemaakt
deze foto heeft een soort van randje over de achterruit...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:40 schreef moeke1 het volgende:
https://pbs.twimg.com/media/BKPmjNoCUAEGfQ0.png:large
Maar er loopt een interlace dwars over de foto, net achter de achterbandquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:46 schreef maily het volgende:
[..]
deze foto heeft een soort van randje over de achterruit...
Want jij typt ook gewoon zomaar brieven op je pc?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:43 schreef Wazigwijfke het volgende:
Was de brief op de pc een echte afscheidsbrief of een "gewone" brief?
Ik denk dat de auto op de beelden niet de auto is van vader. De strip aan de zijkant lijkt wat hoger te zitten en de achterkant ziet er anders uit (maar kan ook aan het licht liggen)
de achterruit lijkt ook korter op het filmbeeld...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Maar er loopt een interlace dwars over de foto, net achter de achterband
Omdat ze eerst zeker willen weten wie het is, alvorens ze bij je aan de deur komen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:48 schreef moeke1 het volgende:
Vader was moeilijk te identificeren. Mogelijk had hij geen papieren of bankpassen bij zich dan?
Naar mijn mening is de auto op de heenweg duidelijk wel een Hyundai Getz 5 deurs.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:45 schreef hartloper het volgende:
Wat een flater van de politie als ze denken dat dat dezelfde auto is en dat is niet zo.
Flater in de zin van dat het vrij goed opvalt dat dat niet zo is. Door heel veel mensen.
Natuurlijk kunnen wij er ook flink langs zetten
een concept? typen (en corrigeren) gaat sneller dan schrijven...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Want jij typt ook gewoon zomaar brieven op je pc?
Als je met vakantie gaat, hem je deze toch normaal bij je?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:48 schreef moeke1 het volgende:
Vader was moeilijk te identificeren. Mogelijk had hij geen papieren of bankpassen bij zich dan?
Had hij niet zijn hoofd in de blauwe verf gedompeld? Dat hoorde ik van de week ergensquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:48 schreef moeke1 het volgende:
De auto stond vlak bij. Lag daar niets in?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Omdat ze eerst zeker willen weten wie het is, alvorens ze bij je aan de deur komen.
En al had hij wel bankpassen, dan zouden in nog van een ander kunnen zijn.
Weet ik veel. Ik ben niet de gene die zich afvraagt wat voor brief het was/isquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:49 schreef maily het volgende:
[..]
een concept? typen (en corrigeren) gaat sneller dan schrijven...
Ja, maar dan nog.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:50 schreef moeke1 het volgende:
[..]
De auto stond vlak bij. Lag daar niets in?
Zal ik het dan maar zeggen? Het was een afscheidsbriefquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik ben niet de gene die zich afvraagt wat voor brief het was/is
Denk je echt? Ongelooflijk als dat zo is.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:49 schreef hartloper het volgende:
[..]
Had hij niet zijn hoofd in de blauwe verf gedompeld? Dat hoorde ik van de week ergens
Ik kan er niets over terugvinden op Google.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:51 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Denk je echt? Ongelooflijk als dat zo is.
Wat mij betreft ook hoor.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zal ik het dan maar zeggen? Het was een afscheidsbrief
It's all part of the masterplanquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:51 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Denk je echt? Ongelooflijk als dat zo is.
Ik ook niet. Dat mensen zo iets vertellen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:51 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik kan er niets over terugvinden op Google.
Dat noemen ze een zelfmoordbrief.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zal ik het dan maar zeggen? Het was een afscheidsbrief
Die schoonvader had altijd al een hekel aan "blauwen"quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:52 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dat mensen zo iets vertellen?
nee goh je zal maar wat tekstverwerken op je pcquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Want jij typt ook gewoon zomaar brieven op je pc?
Het was dan ook een erudiete man (1e bron).quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:53 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Dat zou idd kunnen. Dan heeft hij echt overal aan gedacht.
Oh mai, dat kan echt niet. Zou hij het voor die schoonvader gedaan hebben? Zich blauw geverfd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Die schoonvader had altijd al een hekel aan "blauwen"
(licht getint zeggen we tegenwoordig)
met "blauwen" werden toch vroeger Indonesiërs bedoeld?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Die schoonvader had altijd al een hekel aan "blauwen"
(licht getint zeggen we tegenwoordig)
Waar hoorde je dat? op je werk?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:49 schreef hartloper het volgende:
[..]
Had hij niet zijn hoofd in de blauwe verf gedompeld? Dat hoorde ik van de week ergens
Kom op, je neemt dit toch niet echt voor serieus aan hé?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:55 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Oh mai, dat kan echt niet. Zou hij het voor die schoonvader gedaan hebben? Zich blauw geverfd.
Echt, rol de brief op en steek hem waar het zonlicht niet kan schijnen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:54 schreef Waaghals het volgende:
[..]
nee goh je zal maar wat tekstverwerken op je pc![]()
![]()
Sorry, wat betekend erudiet?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:54 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Het was dan ook een erudiete man (1e bron).
Hij scheen ook door een waterkraan gekomen zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:49 schreef hartloper het volgende:
[..]
Diegene die ik kende bedoelde noordafrikanen maar het zal wel een pot nat zijn geweestquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:55 schreef maily het volgende:
[..]
met "blauwen" werden toch vroeger Indonesiërs bedoeld?
buk maarquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Echt, rol de brief op en steek hem waar het zonlicht niet kan schijnen.
Oh ja, net als de smurfen. Die deden dat ook toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:55 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Hij scheen ook door een waterkraan gekomen zijn.
Oke, dank je wel.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:56 schreef Doodloper het volgende:
[..]
slim/belezen, een soort doodloper dus
Of zat bij de Blue Men Group...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Misschien had tie een blauwtje gelopen.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik ga een nieuwe theorie bedenken brb
Doe iets met het songfestival.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik ga een nieuwe theorie bedenken brb
Omdat hij uiteindelijk in Doorn uitkomt bedoel je?quote:
twitter:JulianRubenNL twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 21:45:16Zoektocht Rhenen naar #vermistebroertjes heeft niets aangetroffen. Overigens klein gedeelte maar af kunnen zoeken. reageer retweet
Hoeveel Getz'en rijden er in NL?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik weet niet hoe zeker de politie is van het feit dat de eerste Getz ook daadwerkelijk de Getz van de vader is, maar het zou natuurlijk kunnen dat hij via een grote omweg in Doorn is uitgekomen uiteindelijk.
Verkeerd rijden naar je zelfmoordplek hoor je inderdaad niet vaakquote:
Het is één van de meest verkochte Hyundai-modellen uit die tijd, Hyundai is ongeveer het 8ste merk qua grootte in Nederland. Ik denk heel wat, maar exacte cijfers zijn snel genoeg gevonden. Momentquote:
Camera staat aan de noordkant dus 1e opname rijdt die auto richting Rhenen.quote:
Jens scheen er van overtuigt te zijn volgens mij. Hij zei ook nog als ze details hadden werden deze eerst nagetrokken op zekerheid of zoiets. Hij zij ook dat ze de auto daar gezien hadden en niet mogelijk. Nu zal de politie wel reacties krijgen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Camera staat aan de noordkant dus 1e opname rijdt die auto richting Rhenen.
*btw de zwarte auto achter de auto vlak daarna is een Opel Corsa of Ford Focus 3 deurs.
twitter:rtvutrecht twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 22:02:20Politie laat weten dat de telefoon roodgloeiend staat na de nieuwe info. De recherche is direct met enkele tips aan de slag gegaan. reageer retweet
Oh ik zat juist een een Fiat Grande Punto te denken ivm de hooggeplaatste achterlichten, of aan een veel kleinere Peugeot 107 bijvoorbeeld. Maar goed, die auto doet er verder weinig toe wat mij betreft.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
*btw de zwarte auto achter de auto vlak daarna is een Opel Corsa of Ford Focus 3 deurs.
Dus in Rhenen niet afgeslagen richting Leersum maar doorgereden richting Veenendaal. Daar is ook een Mc Donalds 24/7quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wanneer het beide keren de auto van de vader is op beeld dan is het vreemd te noemen, eerst weer terug naar Rhenen en vlak daarna toch weer de goede kant op?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:02 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Verkeerd rijden naar je zelfmoordplek hoor je inderdaad niet vaak
Wat zou daar uitkomen? Hopelijk iets. Hij moet toch ergens steken hebben laten vallen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
twitter:rtvutrecht twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 22:02:20Politie laat weten dat de telefoon roodgloeiend staat na de nieuwe info. De recherche is direct met enkele tips aan de slag gegaan. reageer retweet
En dan de kans dat er een zelfde kleur getz in de buurt of op de route van de vader rijdt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het is één van de meest verkochte Hyundai-modellen uit die tijd, Hyundai is ongeveer het 8ste merk qua grootte in Nederland. Ik denk heel wat, maar exacte cijfers zijn snel genoeg gevonden. Moment
Edit: volgens Autoweek zijn er in totaal zo'n 23.654 Hyundai Getz-en verkocht in Nederland, tussen 2000 en pakweg 2011.
Er zijn er weer met belachelijk hoge achterlichten en het nummerbord net boven de grond.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben vandaag wel 5 van diezelfde auto's tegen gekomen. Normaal valt het niet op.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En dan de kans dat er een zelfde kleur getz in de buurt of op de route van de vader rijdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |