Uhh nee, de weg na Rijnbrug is nog niet duidelijk, die beelden uit Leersum maken het verhaal nog verwarrender.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
Waarom zijn er geen 3 passages te zien?
Hij is na Rhenen doorgereden naar Veenendaal en toen over de A12 en de Woudenbergseweg naar Leersum. Maar waarom naar Leersum en toen weer gedraaid naar Doorn? Weg even kwijt?
Dat kan ook, maar ik had het primair over de voorste auto, de achterst zou ik zo in een wilde gok van roepen dat het een Focus of Fietstas was.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee hoor, waarschijnlijk een Grande Punto. Ben er vrijwel zeker van. Geloof me nou maar.
Wel duidelijk wie de weg daar kennenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Uhh nee, de weg na Rijnbrug is nog niet duidelijk, die beelden uit Leersum maken het verhaal nog verwarrender.
een fietstas?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar ik had het primair over de voorste auto, de achterst zou ik zo in een wilde gok van roepen dat het een Focus of Fietstas was.
Woudenbrgseweg us de weg tussen maarsbergen en Leersumquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom zou je in hemelsnaam van Rhenen naar Veenendaal rijden om de A12 op te gaan en dan bij Leersum er weer af als je richting Doorn gaat?
Waar haal je de Woudenbergse weg vandaan?
De voorste leek mij in eerste instantie al meteen een Volkswagen Polo (model van 1992 tot 2001), en daar blijf ik bij. Meerdere mensen delen dit zelfde idee overigens.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar ik had het primair over de voorste auto, de achterst zou ik zo in een wilde gok van roepen dat het een Focus of Fietstas was.
Waar haal je die 20.15 vertrek Vleuten en die in Weert vandaan?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:10 schreef Pietwillemse het volgende:
Als ik puur naar die landkaart met de tijden kijk, van 1 naar punt 2 en dan 3 enz. is er wel iets wat nietecht klopt.
20.15 vertrek vleuten - waarneming
21.02 best - waarneming
21.42 weert - gsm
22.18 neerbeek tanken - waarneming
22.45 nog steeds in omgeving neerbeek - gsm
01.42 rhenen - waarneming
04.16 leersum - gsm
Op basis van de routetijden zie ik tussen Best en Weert een verschil in tijd.
Vleuten-Best zou je in 1:03 uur rijden, hij reedt het in 47 minuten. (-16 minuten = snel)
Best-Weert zou je in 0:30 minuten moeten rijden, hij rijdt het in 40 minuten. (+10 minuten = langzaam)
Weert-Neerbeek zou je in 0:35 minuten moeten rijden, hij rijdt het in 36 minuten. (+1 minuut = normaal/rustig gereden).
Het lijkt een klein verschil, maar dan zou hij binnendoor moeten hebben gereden een gedeelte. Ik weet dat het niks vergeleken is met die uren erna. En ook de metingen van gsm masten zijn niet helemaal precies. Maar het is wel het 1e wat niet klopt.
Behalve de politie.. Ze zijn er vrij zeker van dat t 2 dezelfde autos zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De voorste leek mij in eerste instantie al meteen een Volkswagen Polo (model van 1992 tot 2001), en daar blijf ik bij. Meerdere mensen delen dit zelfde idee overigens.
De achterste is inderdaad niet interessant.
Ze kunnen voor de zekerheid nog met de echte Getz langsrijden op hetzelfde moment en de beelden vergelijken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:38 schreef sig000 het volgende:
Het lijkt toch zeer sterk 2x dezelfde auto en komt aardig overeen met een Getz.
Die donkere auto erachter heeft wat minder schuine achterkant dan ik in 1e instantie dacht.
En de rotonde waar hij gekeerd zou moeten zijn als hij het idd was.....quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:49 schreef aegir_de_viking het volgende:
film is hier gemaakt:
http://goo.gl/maps/LOhgk
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:51 schreef aegir_de_viking het volgende:
waarschijnlijk hier op de rotonde gedraaid:
http://goo.gl/maps/w8Hmk
Dat zegt de politiequote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:39 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Waar haal je die 20.15 vertrek Vleuten en die in Weert vandaan?
Er is wel veel bos daar in Leersum.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:39 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Behalve de politie.. Ze zijn er vrij zeker van dat t 2 dezelfde autos zijn.
Ja dat weet ik, maar hoe kom je erbij dat hij daar geweest zou zijn?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Woudenbrgseweg us de weg tussen maarsbergen en Leersum
Ja dat klopt helemaal.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:40 schreef Leandra het volgende:
Nog even de posts van de viking met de locatie van het flimpje
[..]
En de rotonde waar hij gekeerd zou moeten zijn als hij het idd was.....
[..]
Een deel van de route die afgelegd is tussen maandag 6 mei rond 20:15 uur vanuit Vleuten naar Neerbeek, is bekend.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:41 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Waar? Die twee heb ik gemist namelijk.
Als hij vanaf Rhenen zou zijn gekomen zou hij 3x gefilmd moeten zijn op het zebrapad in Leersumquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar hoe kom je erbij dat hij daar geweest zou zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |