360 GLT. Kan ook in een middagje, maar niet op assteuntjes omdat de bak, transaxle en koppelingshuis allemaal aan elkaar gebout zitten en elkaar dragen. Met de 340 was het inderdaad erg makkelijk geweest omdat de transaxle zo eruit geschoven kan. En die heeft trouwens net een nieuwe set, dus ik mag hopen dat die nog jaren meegaatquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:47 schreef Barcaconia het volgende:
Van je 340? Middagje werk op assteuntjes.
De lol is dat ik recent de bak heb vervangen (nu blijkt dat dit dus wellicht niet noodzakelijk was geweest, maargoed, ik heb nu wel een langere eindoverbrenging en verse pakkingen) en dat dus allemaal uitgebreid heb gezien. Is nog piekfijn. Omdat het een GLT is, is de veerweg net een stukje korter en was dat 'over de achteras schuiven' echt een totale bitch. Maar met een niet-GLT moet het idd op die manier hendig gaanquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:29 schreef Barcaconia het volgende:
Kun je meteen je koppelstukje goed inspecteren op gebroken lasjes/gebroken boutjes en ook je koppeling meteen bekijken. Is wel nuttig werk opzich.
het is dus een SLK? Of serieus een verse hippe A klasse versie?quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:01 schreef Barcaconia het volgende:
Morgen. Mooie A-klasse-sport-cabrio-kort-laag op de foto Alex.
Of eventueel een S-klasse-sport-cabrio-kort-laag. Of een SLS-compact-cabrio-geen-vleugeldeuren.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het is dus een SLK? Of serieus een verse hippe A klasse versie?
Best welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin is er![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |