SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja die krijg ik dus wel in mn mailboxquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Er zijn de afgelopen dagen zoveel berichten over Buzzybee gepost hier. En dan denk jij nog steeds dat Alex over een personenauto een nieuwtje in zijn mailbox krijgt en daar hier over post?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Penitentiaire_Inrichting_Vughtquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:14 schreef Anne het volgende:
Ik denk dat Maegrim doelt op Nieuw Vosseveld.
Ik wens je veel succes.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:26 schreef Anne het volgende:
Ik ben bezig met mijn 101 doelen in 1001 dagen.
Succes, publiceer je de lijst even?quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:26 schreef Anne het volgende:
Ik ben bezig met mijn 101 doelen in 1001 dagen.
Ik maak er een blogje vanquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Succes, publiceer je de lijst even?
Ik houd hem in mijn hoofd bij, ik blijf strepen
Het zal de eerste blog zijn die ik daadwerkelijk zou doorlezen. Normaal lees ik die dingen nooit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |