quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:18 schreef Anne het volgende:
Ja, me too.
Ik post ook niks meer over SD op Facebook, want dan wordt ie privé opgebeld om vraag en uitleg.
Alleen nog maar flutweetjes over mijzelf dus. Dat ik 2 dagen vrij ben enzo. Oh yeah.
Iemand die bezorgd was, maar wat niet nodig wasquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:22 schreef daNpy het volgende:
Wat voor kennissen hebben jullie als je gebeld wordt nav een internet post
Maar wel maar 8 posts. Newbie.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:32 schreef Maegrim het volgende:
[..]
Newbie? Dit account is al bijna 10 jaar oud!
Minder posts dan ik per dag!quote:
Dit kan ik nu nog vlug zeggen, over 1 post niet meer.quote:
Daar heb je het gedonder al.quote:
Telefoon gaat bij Annequote:Op woensdag 15 mei 2013 11:35 schreef Barcaconia het volgende:
"Weer begonnen met stiekem roken, hopen dat Anne er niet achter komt"
-deze post verbergen voor Anne.
mijn naamgenoot was wethouder voor een stadsdeel van amsterdam namens de VVD. Ik gok dat ie me haatquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:46 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mijn naamgenoot is pastoor en heel actief op internet. Als je mij googelt krijg je alleen maar religieuze websites
VVDer gespot op EFF. Leuk artikel voor Geenstijl.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mijn naamgenoot was wethouder voor een stadsdeel van amsterdam namens de VVD. Ik gok dat ie me haat
daar lopen zelfs PVVers rondquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:38 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
VVDer gespot op EFF. Leuk artikel voor Geenstijl.
Pwnd. Dat wordt billenkoek. Of peuken uitmaken op z'n billenquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:36 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Telefoon gaat bij Anne
" SD rookt weerr, hoe kan dat :"
Ja hallo. Praatjes zonder plaatjes.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Krijg net een afbeelding van de nieuwe generatie Renault Midlum toegespeeldZiet er goed uit
Renault Midlum. Dat is wel ongeveer de Jamai van de bedrijfsauto's. Je ziet ze wel eens maar weet eigenlijk niet wat je er mee aanmoet, iedereen loopt er een beetje met een boogje omheen en niemand interesseert zich er echt voor.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Krijg net een afbeelding van de nieuwe generatie Renault Midlum toegespeeldZiet er goed uit
Ik heb wel eens op een ander forum mijn (voor)naam gebruikt om te posten. Toen plaatste de beheerder een leuk logje met mijn IP, omdat telkens de verbinding werd verbroken met de website.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:14 schreef Barcaconia het volgende:
Alles zomaar op internet pleuren heb ik ook redelijk vlug geleerd. Mijn eerste fok account was gewoon mijn eigen naam en daar ben ik mee opgehouden toen ik privé werd aangesproken op mijn postgedrag. Dat moet ik allemaal niet hebben. Daarom zet ik ook bijna niks op FB en wat ik er op zijn zijn alleen dingen die iedereen mag weten.
Als ik die publiceer krijg ik nooit weer wat toegespeeldquote:
Anne toch.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben wel blij dat niemand weet dat ik Alex Miedema heet.
Jij stond in de krant. !!!!111!!!111!one!quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben wel blij dat niemand weet dat ik Alex Miedema heet.
Idd!! Over dat wetsvoorstel in dat stadsdeel van Amsterdam!!quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:44 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Jij stond in de krant. !!!!111!!!111!one!
Jij hebt Friesch Dagblad? Ik moest die krant vanochtend bezorgen, ik zag alleen maar die lelijke wagen als ik de krant door de bus deed.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |