In een auto stappen met automaatquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:37 schreef Paladijn het volgende:
Hoe rij ik 15km naar een ziekenhuis nadat ik mijn arm eraf gezaagd heb?
Wacht maar! Moehahahaha!quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:14 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Wij oefenen nog wel een paar jaartjes
Advies afgewezen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:38 schreef Barcaconia het volgende:
Advies: Stop met werken en ga bankhangen met een uitkering.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:40 schreef Anne het volgende:
Ik heb toevallig gisteren ook mailtjes gestuurd met de vraag om een offerte naar 6 verschillende bedrijven.
Binnen uur had ik ze allemaal.
Jamaar jij bent een vrouw met blond haar.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:40 schreef Anne het volgende:
Ik heb toevallig gisteren ook mailtjes gestuurd met de vraag om een offerte naar 6 verschillende bedrijven.
Binnen uur had ik ze allemaal.
True. Ik stuur altijd foto's mee. Werkt goed, zoals je kunt lezen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:40 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Jamaar jij bent een vrouw met blond haar.
Je denkt toch niet dat niemand jouw facebook gaat opzoeken na het ontvangen van een mailtje he!quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:41 schreef Anne het volgende:
[..]
True. Ik stuur altijd foto's mee. Werkt goed, zoals je kunt lezen.
Als ik dat ging doen kreeg ik nooit weer een reactiequote:Op woensdag 15 mei 2013 10:41 schreef Anne het volgende:
[..]
True. Ik stuur altijd foto's mee. Werkt goed, zoals je kunt lezen.
Ghehe, er zijn mensen die dat doen. Toen ik een keer bij een bedrijf langs kwam voor gesprek zag ik in de taakbalk van de persoon in kwestie Google Maps openstaan met mijn adres, en de andere tab was mijn Facebook pagina. Niet dat ik het erg vind, heb niks belangrijks op Facebook staan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:41 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat niemand jouw facebook gaat opzoeken na het ontvangen van een mailtje he!
Ik ben serieus best lastig te vinden, heb ik van horen zeggen. En als ik via google zoek kan ik mezelf ook niet terug vinden op FeestBoek. Teveel Anne's met dezelfde achternaam denk ikquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:41 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat niemand jouw facebook gaat opzoeken na het ontvangen van een mailtje he!
Ik zocht jou laatst, kwam ik bij een of andere Cassandra terecht. Vreemd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben serieus best lastig te vinden, heb ik van horen zeggen. En als ik via google zoek kan ik mezelf ook niet terug vinden op FeestBoek. Teveel Anne's met dezelfde achternaam denk ik.
Voor een sollicitatie lijkt me dat logisch! Wie doet dat nu niet tegenwoordig.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:43 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ghehe, er zijn mensen die dat doen. Toen ik een keer bij een bedrijf langs kwam voor gesprek zag ik in de taakbalk van de persoon in kwestie Google Maps openstaan met mijn adres, en de andere tab was mijn Facebook pagina. Niet dat ik het erg vind, heb niks belangrijks op Facebook staan.
Ja, ik stuur iedereen door naar haar. Dat zal ze leren mijn emailadres te misbruiken!quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:44 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik zocht jou laatst, kwam ik bij een of andere Cassandra terecht. Vreemd.
Ik heb het ook uitgeschakeld om gezocht te kunnen worden op FaceBook. Maar als je mijn naam intikt bij Google krijg je alles te zien wat met mij te maken zou kunnen hebben. En dat er een dubbelganger rondloopt die penningmeester bij een zwembad isquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben serieus best lastig te vinden, heb ik van horen zeggen. En als ik via google zoek kan ik mezelf ook niet terug vinden op FeestBoek. Teveel Anne's met dezelfde achternaam denk ik.
Niet eens een sollicitatie gesprekquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:44 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Voor een sollicitatie lijkt me dat logisch! Wie doet dat nu niet tegenwoordig.
Mijn naamgenoot is pastoor en heel actief op internet. Als je mij googelt krijg je alleen maar religieuze websitesquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:45 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik heb het ook uitgeschakeld om gezocht te kunnen worden op FaceBook. Maar als je mijn naam intikt bij Google krijg je alles te zien wat met mij te maken zou kunnen hebben. En dat er een dubbelganger rondloopt die penningmeester bij een zwembad is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |