op onze school was het zoontje van een leraar verdronken op vakantie.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb ooit mn zwemleraar in het zwembad gegooid met kleren en al. Dat was toendertijd ontzettend spannend en grappig en ik maakte meteen vriendjes
Nee ik hoef het niet te wetenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik heb een neefje van 6 die toevallig afgelopen zaterdag zijn zwemdiploma heeft gehaald, misschien kan hij het je leren.
[..]
en terechtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:53 schreef LittleKrabs het volgende:
[..]
op onze school was het zoontje van een leraar verdronken op vakantie.
toen vonden leerlingen van 6VWO het grappig om een glas water op zijn bureau achter te laten met een lego poppetje erin.
die zijn toen van school gestuurd..
Wtf?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:53 schreef LittleKrabs het volgende:
[..]
toen vonden leerlingen van 6VWO het grappig om een glas water op zijn bureau achter te laten met een lego poppetje erin.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:53 schreef LittleKrabs het volgende:
[..]
Oh wauwquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:53 schreef LittleKrabs het volgende:
[..]
is nogal lang geleden jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wtf?
Dat verhaal ken ik...
Van uh, raarste collega/klasgenoot of zo?
De broek gaat op de enkels hier hoorquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:53 schreef LittleKrabs het volgende:
[..]
na het shoppen zwemmen in mn bad?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik heb echt al 5 jaar niet meer gezwommen
Doe eens wat aan je boner van 2 uur jijquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De broek gaat op de enkels hier hoor
eind augustus in lelystad nogquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik heb echt al 5 jaar niet meer gezwommen
mijne ook niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb zelf ook een bad maar dat is niet zwemmen
ik zoek nog een UI met een kirbykrabsquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:54 schreef Etsu het volgende:
littlekrabs, waarom heb je weer een nieuwe acc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |