Ik zwem ook eigenlijk nooitquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik heb echt al 5 jaar niet meer gezwommen
daarmee beantwoord je mn vraag nietquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:56 schreef LittleKrabs het volgende:
[..]
ik zoek nog een UI met een kirbykrabs
Hoeveel accounts heb je ondertussen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:56 schreef LittleKrabs het volgende:
[..]
ik zoek nog een UI met een kirbykrabs
Nee ik stel alles uit, ook mijn orgasmequote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:55 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Doe eens wat aan je boner van 2 uur jij
iets meer dan 9000 gok ikquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hoeveel accounts heb je ondertussen?
mede door mijn onzekerheidquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zwem ook eigenlijk nooit
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zwem ook eigenlijk nooit
quote:
Lageveld ditdatquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:58 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Leuk man, dat zwemmen! Lekker badderen in het chloor gemend met urine van jan en alleman. En als je daar niet zo gek op bent, ga je toch lekker naar de recreatieplas met blauwalg en weet ik veel! Zalig!
Skinny dippingquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:58 schreef Etsu het volgende:
ik hou niet van zwemmen. het gevoel dat mn zwembroek zit geplakt aan mn huid. bah.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:58 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Leuk man, dat zwemmen! Lekker badderen in het chloor gemend met urine van jan en alleman. En als je daar niet zo gek op bent, ga je toch lekker naar de recreatieplas met blauwalg en weet ik veel! Zalig!
Haha weet je nog vorig jaar? Eikenprocessierups en een of andere slak waardoor je jeuk kreeg!quote:
jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Haha weet je nog vorig jaar? Eikenprocessierups en een of andere slak waardoor je jeuk kreeg!
Dit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:58 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Leuk man, dat zwemmen! Lekker badderen in het chloor gemengd met urine van jan en alleman. En als je daar niet zo gek op bent, ga je toch lekker naar de recreatieplas met blauwalg en weet ik veel! Zalig!
Ik heb een stukje privé strand op Sardiniëquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Dit.
Daarom privé zwembadook geen last van jankende kinderen enzo, helemaal chill.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:59 schreef Etsu het volgende:
* Etsu negeert Krabs vanaf nu voor onbepaalde tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |