PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Mij maakt het niet uit als hij slecht is, zolang je maar winst op hem kan maken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:31 schreef Thorb het volgende:
die heb ik toen voor 9k verkocht, enige goede aan die paupersilver
Spoken like a true SMLENO dealer !quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit als hij slecht is, zolang je maar winst op hem kan maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Ik vind David Silva de beste CAMquote:
heb je mijn team(s) nagemaakt ?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:37 schreef zerokil het volgende:
[..]
Idd.
Een nadeel, ik kan niet meer zonder
Kan geen andere opstelling meer spelen..
neuh, ik ga niks openen, ik ga op koopjesjacht, even Arteta weer terughalen voor weinig hopelijkquote:
Je krijgt wel meer rare's dan als je 5 x 7,5k pack koopt en je bent duurder uitquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:37 schreef Maver24 het volgende:
die 35k packs zijn wel bruut, 30 items / 18 rare , wel degelijk kans op een leuke speler , betekend veel TOTS kaartjes op de markt
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:34 schreef Fuszy het volgende:
Normaal ben ik niet echt van die teksten op facebook, maar deze vind ik wel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee niet echt nagemaakt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
heb je mijn team(s) nagemaakt ?
Heb een skill squad in 41212 maar speelt echt bagger nu
Zeker welquote:
Volgens mij typ je iets anders dan dat je bedoelt...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je krijgt wel meer rare's dan als je 5 x 7,5k pack koopt en je bent duurder uit
Makiadiquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:39 schreef zerokil het volgende:
[..]
Nee niet echt nagemaakt.
Had mijn Bundesliga team al.
Maar na jouw filmpjes heb ik wel Schurlle en Makiadi gekocht, alleen nog niet meer gespeeld.
Nee, je kan voor 35k 4,666 7,5k packs kopen dus afgerond naar boven moet je meer dokken dan 35k en je krijgt minder rare'squote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Volgens mij typ je iets anders dan dat je bedoelt...
Als je 5 7.5k packs koopt heb je wel meer items maar minder rares. Er zullen op het EA forum vast wel weer mensen zijn die klagen omdat ze veel pech hebben in 35k packs.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je krijgt wel meer rare's dan als je 5 x 7,5k pack koopt en je bent duurder uit
Er staat meer :SSquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:41 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee, je kan voor 35k 4,666 7,5k packs kopen dus afgerond naar boven moet je meer dokken dan 35k en je krijgt minder rare's
Ja, die zal dit jaar rond 31 juni komen is mijn verwachting.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Vorig jaar was er toch ook een MLS cup?
quote:
Jupquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Vorig jaar was er toch ook een MLS cup?
Hopelijk komt hij nog want ik heb al een lading MLS spelers opgespaard.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:43 schreef Thorb het volgende:
was er toch ook een MLS cup?
Zal rond 31 juni komen is mijn verwachting.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:45 schreef Dudeweiser het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/15/2424323.page
dat engels van deef doet pijn aan mijn ogen
wel goeie naam voor als je internationaal gaat hequote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]![]()
2e skills squad
http://wefut.nl/squad/1439
Dat wel maarja, nif De Bruyne doet het wel chillquote:
Cazorla natuurlijk. Mata stop je maar in een ander team.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:45 schreef Maver24 het volgende:
ik ben weer aan het twijfelen of ik mijn BPL team moet omzetten naar 352 want ik vind dat toch wel fijn spelen alleen zit ik dalijk weer te kloten welke CAM ik moet gebruiken als de TOTS er komt want ik wil Cazorla en Mata kunnen gebruiken
Dacht gewoon DJ als afkortingquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
wel goeie naam voor als je internationaal gaat he
The Deef
Door oefenen kan het ook wel beter worden, dat is goed maar ik zou eerst even een boek erbij pakken als ik jou was.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dacht gewoon DJ als afkorting
JA sorry jongens dat ik zo slecht ben in engels probeer het tenmiste wel.
Hahaha,quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Cazorla natuurlijk. Mata stop je maar in een ander team.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |