Helaas sta ik hier niet te boek als zijnde de vriendelijkheid zelve. Eerder als een bokkelul.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:41 schreef mar1m het volgende:
Maar je kunt het idd iets vriendelijker verwoorden ,paardenlul.
Hij had het in de middag toch al bekend gemaakt dat hij zelfmoord ging plegen? Tenminste dat zei Politie.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hij heeft tot het laatste moment getwijfeld. Daarom moet hij ook onderweg nog aan touw zien te komen om een strop te maken
Maar dan moet toch een of ander tankstation bedenken, goh die vent heb ik gezien en die kocht een spanband?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is volgens mij niet duidelijk dat die spanband van hem was en kort geleden is aangeschaft met die 170¤.
Die kabel schijnt van wel, waarom weet ik ook niet.
Hoeven beiden niet van hem te zijn, of wel?
Die zijn alleen gevonden in zijn nabijheid.
Heb dat niet gehoord bij Opsporing Verzocht, maar ik kan het mis hebben.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is volgens mij niet duidelijk dat die spanband van hem was en kort geleden is aangeschaft met die 170¤.
Die kabel schijnt van wel, waarom weet ik ook niet.
Hoeven beiden niet van hem te zijn, of wel?
Die zijn alleen gevonden in zijn nabijheid.
Ik neem aan dat ze alleen de kleding laten zien die zo zichtbaar was. Als ie er een trui overheen had zie je zo'n t-shirt toch nietquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nog ff die kleding he? Hij had dus niets aan onder zijn sweater/trui?
Ik zou een t-shirt verwachten..
Misschien heeft hij dat al lang van tevoren gekocht... of door een ander laten kopen... of bij een bekende geleend...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar dan moet toch een of ander tankstation bedenken, goh die vent heb ik gezien en die kocht een spanband?
En tankstations hebben camera's.
Nee, had een afscheidsbrief geschreven op zijn pc (en niet uitgeprint). Dat is niet "bekend maken".quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:46 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Hij had het in de middag toch al bekend gemaakt dat hij zelfmoord ging plegen? Tenminste dat zei Politie.
Onderbroek en sokken staan er ook niet op.....quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:47 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze alleen de kleding laten zien die zo zichtbaar was. Als ie er een trui overheen had zie je zo'n t-shirt toch niet
Jawel. ¤ 45.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:46 schreef moeke1 het volgende:
Hij had toch ook nog geld. Men heeft niet gezegd hoeveel hij overhad.
Als hij die jas aanhad zie je zijn sweater ook nietquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:47 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze alleen de kleding laten zien die zo zichtbaar was. Als ie er een trui overheen had zie je zo'n t-shirt toch niet
De aanname werd hier gedaan dat hij dat van die 170 eu had gekocht. Maar dan moet er echt iemand zijn waarbij een lichtje gaat branden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:47 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien heeft hij dat al lang van tevoren gekocht... of door een ander laten kopen... of bij een bekende geleend...
Ze hebben zn onderbroek ook niet laten zien, en geen sokkenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nog ff die kleding he? Hij had dus niets aan onder zijn sweater/trui?
Ik zou een t-shirt verwachten..
Maar daarbij is de kans natuurlijk groter dat ie die op enig moment open had/ uit hadquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als hij die jas aanhad zie je zijn sweater ook niet
Net ook bij Opsporing Verzocht. Omdat (dat deel van de) sleepkabel en spanband "vrij nieuw" waren.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De aanname werd hier gedaan dat hij dat van die 170 eu had gekocht. Maar dan moet er echt iemand zijn waarbij een lichtje gaat branden.
Ja en? Een jas en trui kun je toch uittrekken in de auto?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:49 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ze hebben zn onderbroek ook niet laten zien, en geen sokken
Dat soort dingen ziet er altijd vrij nieuw uit, althans zeker een sleepkabel, die koop je pas als je hem nodig hebt en wrs heb je die maar 1 x nodig in je leven...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Net ook bij Opsporing Verzocht. Omdat (dat deel van de) sleepkabel en spanband "vrij nieuw" waren.
Ik zeg wat ze zeiden he, niet of het zinnig wasquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat soort dingen zien er altijd vrij nieuw uit, althans zeker een sleepkabel, die koop je pas als je hem nodig hebt en wrs heb je die maar 1 x nodig in je leven...
Ik heb jouw plaatje in de OP gezetquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:52 schreef Ticootje het volgende:
Het plaatje in de op met waar hij kan zijn geweest is niet echt meer van toepassing aangezien er nieuwe tijden bekent gemaakt zijn. De vermoedde route lijkt door waarnemingen ook wel de route zijn geweest. Er missen alleen nog 2,5 uur bij het doornse gat.
Misschien zat het gewoon als accessoire in zijn kofferbak, onder zijn reservewiel?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zeg wat ze zeiden he, niet of het zinnig was![]()
Maar mijn sleepkabel en startkabels zijn idd al 15 jaar oud ofzo, en hoewel wel gebruikt niet heel erg versleten..
Ja die met blauwe lijnen ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb jouw plaatje in de OP gezet
Of bedoel je die met die blauwe lijnen?
http://puu.sh/2TpcY.jpgquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:52 schreef Ticootje het volgende:
Het plaatje in de op met waar hij kan zijn geweest is niet echt meer van toepassing aangezien er nieuwe tijden bekent gemaakt zijn. De vermoedde route lijkt door waarnemingen ook wel de route zijn geweest. Er missen alleen nog 2,5 uur bij het doornse gat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |