Goh, wanneer is die gevonden? Nadat z'n pc in beslag genomen was? En waarom daar pas na een week mee komen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
Er is een brief in de pc gevonden, of zeg maar een bestand met een afscheidsbrief in de pc, niet een echte brief.

Alleen als toen de kinderen nog in de auto warenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:16 schreef hartloper het volgende:
Als hij om middernacht in Venray is geweest betekend dat dus dat de kids vermoord zijn thv leersum / doornse gat

Hoezo? We weten niet of de kinderen toen in de auto zaten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:16 schreef hartloper het volgende:
Als hij om middernacht in Venray is geweest betekend dat dus dat de kids vermoord zijn thv leersum / doornse gat

Dat weten we niet. Maar ik denk van wel ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:17 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Goh, wanneer is die gevonden? Nadat z'n pc in beslag genomen was? En waarom daar pas na een week mee komen?

Ze hebben t nog gevraagd maar hij gaf geen antwoord meerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:18 schreef Dee69 het volgende:
En waarom is hij niet dezelfde middag met vakantie gegaan?

Geen idee. De kinderen zijn 's-ochtends al opgehaald.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:18 schreef Dee69 het volgende:
En waarom is hij niet dezelfde middag met vakantie gegaan?

Maakt dat wat uit dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:17 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Goh, wanneer is die gevonden? Nadat z'n pc in beslag genomen was? En waarom daar pas na een week mee komen?

Als we dát nou eens wistenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:20 schreef Dee69 het volgende:
De kinderen opgehaald bij moeder, in het bos gewandeld en gespeeld, gegeten, oh ja tussendoor afscheidsbrief geschreven, 's avonds vriendin gebeld dat hij aangekomen is op vakantiebestemming, en dan?

Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ze hebben t nog gevraagd maar hij gaf geen antwoord meer

Ja weet ik, vind het allemaal niet logisch, vandaar!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre jij "bij" bent. Maar de aangepaste kaart, de info die de politie vanmiddag vrijgegeven heeft en het vrijgegeven filmpje staan in de OP.

Nee. Weet niet eens of die bestaat.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:23 schreef webb2012 het volgende:
iemand live stream van opsporing verzocht?

Het was gewoon een vb om aan te geven waarom zijn kleren bv schoon zijn. Ik heb niet gezegd dat het zo is. (Voordat ik aan de schandpaal genageld wordt.)quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:56 schreef Mercer het volgende:
Die kleding is schoon, dus begraven heeft hij ze niet.

Jij moet eens een keer niet iedereen veroordelen!!!!!!!!!!! Bijverzonnen??? Ik heb een voorbeeld aangedragen. Snap je dat niet?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Uiteraard werd er met name gedoeld op de genoemde overall en handschoenen, wat er gewoon bijverzonnen is door Moeke1.

http://www.kijktvonline.nl/#Topquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:23 schreef webb2012 het volgende:
iemand live stream van opsporing verzocht?

OMGOMGOMG KIJK HIER EEN FOTO VAN DE A2 BIJ WEERT DAAR IS HIJ DUS OOK GEWEEST OPEN JE OGEN!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:24 schreef mar1m het volgende:
http://s21.postimg.org/8u313frmv/IMG_00000405.png
Foto van de oversteek bij daglicht.

quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:29 schreef vosss het volgende:
[..]
OMGOMGOMG KIJK HIER EEN FOTO VAN DE A2 BIJ WEERT DAAR IS HIJ DUS OOK GEWEEST OPEN JE OGEN!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Godsklere man. Stomme kut. Dat heeft er toch geen flikker mee te maken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |