In de middag even een plekje zoeken waar ik me ga ophangen en m'n kinderen begraaf. Naar huis, brief schrijven, koken en eten. Kinderen inladen en rijden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
20.15 nog gezien in Vleuten toch?
En daarvoor heeft papa nog even een brief getypt op de pc. En daartussen ergens nog een hapje gegeten.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dattie niet meteen gevonden werd voor hij dood was?
Wat is daar grappig aan?quote:
Maar waarom naar Limburg eerst?? Wou hij doen alsof hij toch onderweg naar Luxemburg was?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
In de middag even een plekje zoeken waar ik me ga ophangen en m'n kinderen begraaf. Naar huis, brief schrijven, koken en eten. Kinderen inladen en rijden.
Ik zie het al voor me, krijgt hij controle en dan.......quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een afscheidsrit toch volgens de politie? Dus langs alle belangrijke plekken en personen rijden die je in je leven hebt gehad (oa waar ex woont)quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar waarom naar Limburg eerst?? Wou hij doen alsof hij toch onderweg naar Luxemburg was?
Waarom zichzelf dan ophangen bij het Doornse Gat waar hij wist dat hij snel gevonden zou worden?
Op dinsdag 14 mei 2013 20:19 schreef moeke1 het volgende:
Ja, en zo goed gepland dat hij die ex daar niet eens heeft ontmoet? Of ging het over het Bunderbos in het donker?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Een afscheidsrit toch volgens de politie? Dus langs alle belangrijke plekken en personen rijden die je in je leven hebt gehad (oa waar ex woont)
Ja kan, maar dan verstop je hem. Nou is op de computer laten staan ook een vorm van verstoppen, maar ik dacht even van het zou ook kunnen dat ie ineens haast had.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
zoiets jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
In de middag even een plekje zoeken waar ik me ga ophangen en m'n kinderen begraaf. Naar huis, brief schrijven, koken en eten. Kinderen inladen en rijden.
speeltje van de happymeal doet het altijd goed toch.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hoe laat zijn ze vertrokken vanaf thuis? Hij kan natuurlijk ook zelf hebben gekookt.
Hij kan zich bedacht hebben in Limburg. Belt vriendin dat hij in motel zit en denkt daarna misschien waar ben ik mee bezig. Zet z'n telefoon uit en gaat naar huis. Onderweg bedenkt hij zich weer en voert z'n plan alsnog uit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar waarom naar Limburg eerst?? Wou hij doen alsof hij toch onderweg naar Luxemburg was?
Waarom zichzelf dan ophangen bij het Doornse Gat waar hij wist dat hij snel gevonden zou worden?
Misschien was ex niet thuis. Hij is iig in de straat geweest. Zij weet er volgens mij niets van.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, en zo goed gepland dat hij die ex daar niet eens heeft ontmoet? Of ging het over het Bunderbos in het donker?
Daarom heeft hij die dus lekker in zijn pc laten zitten neem ik aan.. Of van mening veranderd, toch richting Luxemburg en in Limburg wéér van mening veranderd en het toch gedaan. Hij had de brief iig niet in zijn auto, zoals ik het van de politie begrijp.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:21 schreef moeke1 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 14 mei 2013 20:19 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Ik dacht ff anders. Stel ze hadden idd de brief gevonden voordat hij dood was. Zou ook raar zijn. (Maar dan was wel veel ellende voorkomen)
dan weet je nog niks hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:21 schreef moeke1 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 14 mei 2013 20:19 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Ik dacht ff anders. Stel ze hadden idd de brief gevonden voordat hij dood was. Zou ook raar zijn. (Maar dan was wel veel ellende voorkomen)
Hij is pas uren later van huis vertrokken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:22 schreef hijweer het volgende:
[..]
Ja kan, maar dan verstop je hem. Nou is op de computer laten staan ook een vorm van verstoppen, maar ik dacht even van het zou ook kunnen dat ie ineens haast had.
Hoe weet jij eigenlijk dat zij in die straat woont?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:22 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Misschien was ex niet thuis. Hij is iig in de straat geweest. Zij weet er volgens mij niets van.
Ze komen vrij snel in actie danquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
dan weet je nog niks hoor
Hij zal er niet in hebben geschreven dat hij zichzelf op ging knopen in het Doornse Bos.
Dan weet je alleen dat er die brief is, en dat hij uit het leven gaat stappen. Meer niet.
Als je afscheid wil nemen of je kinderen af wil geven zorg je toch dat je een afspraak hebt??quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:22 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Misschien was ex niet thuis. Hij is iig in de straat geweest. Zij weet er volgens mij niets van.
Idd, ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
dan weet je nog niks hoor
Hij zal er niet in hebben geschreven dat hij zichzelf op ging knopen in het Doornse Bos.
Dan weet je alleen dat er die brief is, en dat hij uit het leven gaat stappen. Meer niet.
Heeft de politie gezegd (ook bij Opsporing Verzocht)quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoe weet jij eigenlijk dat zij in die straat woont?
Dus als ik mezelf van kant wil maken. En ik leg een brief op tafel. EN in de loop van de dag vinden ze hem....quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:24 schreef Messina het volgende:
[..]
Ze komen vrij snel in actie dan
Telefoongegevens etc.
Staat in diverse media. Is vanavond meen ik ook nog gezegd in opsporing verzocht.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoe weet jij eigenlijk dat zij in die straat woont?
Ja, dat lijkt mij ook.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als je afscheid wil nemen of je kinderen af wil geven zorg je toch dat je een afspraak hebt??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |