Kijk hier eens naar.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:08 schreef moeke1 het volgende:
@Whiskers. De tijd na Neerbeek tot Venray is 1 uur en van Venray naar Rhenen ook 1 uur. Dan zou de tijd in principe kunnen kloppen. Vermoed jij ook dat het tijdsbestek van Rhenen tot aan de volgende gsm waarneming 3,5 uur later, dat daar iets moet zijn ipv in Limburg?
quote:
Ik weet niet wat papa heeft gekookt. Misschien kan de recherche in zn vaatwasser kijken.quote:
Als hij op die parkeerplaats heeft gestaan (wat niet zeker is) moet er toch een gat zijn in de tijdlijn?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:08 schreef moeke1 het volgende:
@Whiskers. De tijd na Neerbeek tot Venray is 1 uur en van Venray naar Rhenen ook 1 uur. Dan zou de tijd in principe kunnen kloppen. Vermoed jij ook dat het tijdsbestek van Rhenen tot aan de volgende gsm waarneming 3,5 uur later, dat daar iets moet zijn ipv in Limburg?
Ze kunnen toch zien wat hij heeft gegeten. En dat eten van de Mc verteert niet snel hoor!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Alle MacDonalds restaurants, of alleen de McDonalds in Best. Waar hij langs is gekomen volgens dat plaatje in de op.
20.15 nog gezien in Vleuten toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hoe laat zijn ze vertrokken vanaf thuis? Hij kan natuurlijk ook zelf hebben gekookt.
Die zal dan iig die beelden vasthouden (of al aan de politie gegeven hebben).quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
De mcdonalds in best ligt op de Eindhovenseweg Zuid, waar hij dus is gesignaleerd.
De lijkschouwer misschien ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:12 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Ze kunnen toch zien wat hij heeft gegeten. En dat eten van de Mc verteert niet snel hoor!
"Nieuwe informatie". Waarschijnlijk een tip, maar is verder niet bekend gemaakt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:11 schreef danilel het volgende:
ik heb dit in het begin niet gevolgd, wie kan mij uitleggen waarom er in Geulle gezocht werd?
Ah oké, want als ik de tijdlijn nu bekijk zou het in dat tijdsbestek bijna niet mogelijk zijn......quote:
20:15 uur. Zoals ik al zei: dan hebben kinderen meestal wel gegetenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hoe laat zijn ze vertrokken vanaf thuis? Hij kan natuurlijk ook zelf hebben gekookt.
Is hij trouwens al begraven?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:12 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Ze kunnen toch zien wat hij heeft gegeten. En dat eten van de Mc verteert niet snel hoor!
Op de Eindhovense weg, waar zijn mobiel is waargenomen, zit er ook eentje.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:13 schreef danilel het volgende:
[..]
Ah oké, want als ik de tijdlijn nu bekijk zou het in dat tijdsbestek bijna niet mogelijk zijn......
Trouwens over McDonalds gesproken, die ligt bij de afrit die hij heeft genomen toen hij de afslag naar Neerbeek heeft genomen
Maar dan klopt dat "vermoedelijk op de parkeerplaats" bij Venray toch niet? Dat kost ook tijdquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:11 schreef Messina het volgende:
[..]
Wat ik begreep bij Opsporing verzocht is er enkel een gat aan het eind van de lijn.
Rhenen - Doornse gat.
Er zit een gat van ongeveer een half uur tussen neerbeek en venray. En ongeveer 15 minuten tussen venray en leersum.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar zitten nu nog gaten en in de tijdlijn? En hoeveel tijd? De tijd op het einde is me duidelijk, maar ben verder niet bekend op de route en weet niet hoe lang zo'n auto er normaal over zou moeten doen..
Weet jij dat?
Of iemand anders hier? Ticootje?
15 minuten kan prima.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar dan klopt dat "vermoedelijk op de parkeerplaats" bij Venray toch niet? Dat kost ook tijd
Dankquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Er zit een gat van ongeveer een half uur tussen neerbeek en venray. En ongeveer 15 minuten tussen venray en leersum.
Dan het grote gat tussen de camerabeelden leersum en z'n gsm signaal.
Hij kan afslag Elsloo hebben genomen. Er stonden borden dat de afslag beek was afgesloten. Als hij die genegeerd heeft dan heeft hij afslag Beek genomen. MC ligt linksaf bij de afslag, het tankstation licht rechts op.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:13 schreef danilel het volgende:
[..]
Ah oké, want als ik de tijdlijn nu bekijk zou het in dat tijdsbestek bijna niet mogelijk zijn......
Trouwens over McDonalds gesproken, die ligt bij de afrit die hij heeft genomen toen hij de afslag naar Neerbeek heeft genomen
Dattie niet meteen gevonden werd voor hij dood was?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:15 schreef hijweer het volgende:
Wat ik me afvraag, waarom heeft ie de brief niet uitgeprint maar op zijn pc laten staan? Dacht ie van dat vinden ze wel, of was er opeens haast waardoor daar geen tijd meer voor was?
Toen had ik jouw post nog niet gelezen he?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
15 minuten kan prima.
Venray - leersum is 45 minuten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |